Beoordelingen over Mercure Mechelen Vé 4-sterren

Vismarkt 14, 2800 Mechelen, België

#18 van de 34 hotels in Mechelen

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Gezellige stad met zeer vriendelijke mensen

Het ontbijt was wel lekker maar prijzig en niet zo uitgebreid als ontbijt van die prijsklasse in andere hotels waar we al logeerden

De locatie op de vismarkt, gezellig pleintje aan t water, de integratie van het hotel in het oude sigarenfabriek, zeer geslaagd. En wat ook opviel was de vriendelijkheid van de winkeliers in alle winkels.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Het ontbeid is te duur 20,- met een slechte service, eieren...

Het ontbeid is te duur 20,- met een slechte service, eieren mag je zelf koken onrijp fruit, zure ham. Arrogante reactie personeel. Eens en nooit meer!

een geweldige accomodatie

de hele accommodatie was geweldig, gedeelte was een visstokerij en ander gedeelte een sigaren fabriek mooie en schone kamers, ontbijt ook goed, ligging prima tussen cafeetjes en eetgelegenheid. personeel vriendelijk

Top Locatie en vers ontbijt

Kamers waren slecht afgewerkt en niet grondig gepoetst. De foto aan de muur vond ik ook niet direct een topper. Baalen voor een kleine wellness enkel in de voormiddag open, zonder handoeken vond ik ook niet echt ok. Stond roomservice in de brochure op de kamer, maar was niet meer van toepassing

Top Locatie en vers ontbijt

weekendje weg met twee

wellness , dubbelbad veel te weinig water en aan de rand van het water randvorming van huid , vies water

het ontbijt was voor ieders wil , keuze in overvloed , vers fruit enz.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Aanrader als je van de combinatie oud en nieuw houdt.

De badkamer en WC bevinden zich IN de slaapkamer, zonder deur tussen in. Als je alleen bent is dat niet zo erg, maar met tweeën op 1 kamer kan misschien wel eens tot reukproblemen aanleiding geven.

Heel mooi interieur, combinatie van een oude fabriek met moderne design meubelen. Prachtig !

Perfecte locatie, rustig en prima hotel.

Op onze kamer kon geen raam open.

Perfecte locatie met voor de deur een heel gezellig plein. Prima kamers, vriendelijk personeel en een goede prijs-kwaliteitverhouding! Het hotel was mooi ingericht en stil.

leuke stad met een hotel dat heel centraal gelegen is

Locatie top. Ontbijt zeer goed. Heel vriendelijk personeel. Één minpunt; de standaardkamers hebben totaal geen uitzicht, de ramen kunnen zelfs niet geopend worden.dit geeft een onfris en beklemmend gevoel

Goed hotel

Airco en koelkast in kamer gaan uit als je de kamer verlaat....

Goed ontbijtbuffet met vers klaargemaakt eitje (naar wens gekookt, spiegelei of omelet met of zonder spek).

Teleurstellend

Niemand die iets wist bij de incheck, geboekte kamer niet beschikbaar vanwege de warmte (geen airco), vervangende kamer met sterke rioollucht. Je kunt niet met de auto bij het hotel komen om je bagage uit te laden, forse kosten erbij voor de parking, zwembad niet beschikbaar, kortom, wat ons betreft geen aanrader.

Fijn ontbijt.

Fantastisch ontbijt.

Onze vrienden hadden een kamer met zicht op de binnenkoer. Deze kamer viel wel tegen want kon enkel verlucht worden door een lawaaierige airco. De ramen konden daar niet open.

Fantastisch ontbijt. Heel vriendelijke medewerkers. Wij hadden een kamer met zicht op de vismarkt. Niets op aan te merken.

Perfect hotel voor weekendje mechelen

Kamer was zeer warm, het was wel al enkele dagen uitzonderlijk warm in Belgie, maar de airco werkte niet dus dat was minder aangenaam

Prachtige locatie in centrum mechelen. Zeer goed ontbijtbuffet.

Mooie ligging centraal in de stad. Nette kamers.

Airco werkte niet op onze kamer en die van de vrienden. Temperatuur kon alleen naar omlaag met de ramen helemaal open of het laten brengen van een ventilator.

Onze kamer lag aan de voorkant van het hotel.

Onze kamer lag aan de voorkant van het hotel. In het weekend kan het laat worden op de Vismarkt en was er een beetje nachtlawaai. Betere geïsoleerde ramen zou helpen. Voor de rest alles prima.

Leuk hotel

Leuke locatie, topkamer, jammer van de valse bloemen. Zeer tevreden van hoe het hotel is opgebouwd. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt en van de wellness.

Het ontbijt was heerlijk alleen € 20,-- voor dat ontbijt...

Het ontbijt was heerlijk alleen € 20,-- voor dat ontbijt vinden wij te veel als je het los moet boeken. De kamer was erg gehorig als er mensen s morgen s of s avonds vroeg weg moesten of kwamen. Waarschijnlijk een houten plafond.

Wij komen zeker terug! Ideaal voor een weekendje Mechelen..

Enige minpuntje was dat we steeds iemand van het personeel moesten storen om onze fietsen uit de garage te halen... Wel super dat ze daar veilig konden staan..

Personeel was supervriendelijk en de locatie ideaal! Tegen het water, in het centrum en vlakbij de knooppunten om te fietsen...

Aanrader voor gezellig weekendje weg, perfect voor 2 dagen!

Openingsuren van de publieke wellness zijn te beperkt. Mag ook toegankelijk zijn S avonds, niet enkel S morgens.

Locatie - gezellige lobby - wellness - ruime kamer met mooie badkamer en goede douche. Klein minpuntje : publieke uren voor de wellness mogen uitbreiden naar S avonds. Lekker en verzorgd ontbijt. Mooie inrichting van het gebouw! Super ligging en leuke stad, perfect voor 2 dagen.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

4,4
    Ik meen dat een verblijf in het hotel toch meestal is om te overnachten.

Wat er ons is tegengevallen is, dat op zondagavond aan het onthaal iemand de telefoon opnam, en hoorde dat het een vriendin was, en de dame de moeite niet deed om aan diegene die aan de telefoon was te zeggen, een ogenblikje, en eerst te luisteren naar ons probleem. Dat duurde zo ongeveer een 10 tal minuten, alvorens het gesprek werd beëindigd. Weinig respectvol !

Ontbijt goed. Kamer oké - Minder was WC te weinig plaats om te zitten, kon gewoon niet eens de benen wat op een rustige manier zetten. Inloopdouche heel gevaarlijk, een antislipmat zou best goed zijn, en minder risicovol.

viel tegen

onderhoud van kamer 111 zeer veel stof op tv en buro. badkamer vieze voegen, en zwembad slechts beperkt toegankelijk voor de hotelgasten. en zeer klein zwembad dat viel echt tegen. de website doet voorkomen of er een prachtig zwembad aanwezig is. dit zwembad was door niet meer dan twee mensen tegelijk te gebruiken.

het ontbijt was uitstekend

aangenaam verblijf

Langs de buitenkant ziet het er niet zo modern uit, maar binnen is het net het omgekeerde. Heel mooi en modern. Proper, fris en aangenaam. Goed gelegen dicht bij lekkere Tapas bar. Heel tevreden!

Gezellig uit met vriendinnen op een prima lokatie!

Het koffieapparaat op de kamer had wel enige toelichting nodig. Een open badkamer met even open toilet oogt misschien wel heel mooi, maar is minder plezant als er gebruik van wordt gemaakt. Kamer ruilen was geen probleem overigens. Welness van 07:00 tot 12:00 in de ochtend viel tegen. Daar had ik graag gedurende de dag, begin avond gebruik van gemaakt, maar dat was niet mogelijk.

Het ontbijt was prima, goed verzorgd, ruime keuze. De kamers waren netjes, badkamer en toilet keurig. Prima bedden. Alle kamers waren anders, ook leuk om mee te krijgen.

De lift doet niet wat hij tillen en in het weekend geen vers fruit was op hoe kan dat in zo'n hotel ?

Zeer comfortabele kamer met goede voorzieningen .

Toch heel goed mede dank zij het mooie lenteweer

Hygiëne op kamer viel wat tegen, vuilnisbak bij incheck niet geledigd, stof op de bedrand, jacuzzi was niet warm...

Ontbijt perfect, receptiepersoneel uitstekend

ideaal verblijf in mechelen centrum

de kussens zijn veel te dik en hard waardoor een comfortabele slaaphouding erg moeilijk is. geen isolatie tussen de kamers: heel de nacht mijn snurkende buurman gehoord en de spelende kinderen in de kamer verderop

heel vriendelijke staff en goeie locatie aan het water tussen veel horecagelegenheden en parkeermogelijkheden. luxueuze badkamer.

Geweldiggggggggggggg

De twee simpele stoeltjes op de kamer van een 4 sterren hotel, hadden beter leuke fauteuiltjes kunnen zijn. Er ontbreekt een hand greep in de inloop douche. Jammer dat het restaurant niet meer geopend was.

Perfecte kamer met een geweldig bed, met regendouche en een uitgebreid ontbijt met een gebakken eitje op bestelling.

Had er meer van verwacht !

Kamer geeft kil gevoel, geen gezellige sfeer en niet echt proper. Personeel te jong, begeleiding nodig bij het ontbijt, beetje chaotisch

Bedden zijn goed en ruime kamer Badjas is een pluspunt

Ontbijt prima en heel vriendelijk personeel.

grote kamer maar spijtig genoeg met weinig daglicht en ramen die niet open kunnen wat de natuurlijke ventilatie niet ten goede komt. Ook minder goed geïsoleerd voor omgevingsgeluid

Ontbijt prima en heel vriendelijk personeel. Goede ligging

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

top , aanrader

sauna gedeelte zou langer open moeten zijn, waarom kan een hotelgast die logeert de ruimte s nachts niet voor een uur of langer benutten - al dan niet tegen betaling... want wie heeft er nu tijd tussen 9 en 12 als je nog dient te ontbijten en te gaan werken?

het interieur en de sfeer

Prima hotel met toprestaurant

Schakelaars voor verlichting en gebruik koffiezet niet echt duidelijk

Ruime badkamer, mooie verlichting maar bovenal ideale locatie met uitstekend restaurant

Comfortabel dichtbij!

We huurden 2 kamers. De koelkast op één van de kamers was niet in orde. Deze kamer werd beloond met een speelgoedmodelletje waar uitgerekend slecht twee blikjes in konden. Het aanbod van ontbijtproducten was toereikend en lekker. De personen die de eitjes bakten, hadden wel geen keukenopleiding genoten, met als gevolg dat deze niet goed waren klaargemaakt.

Een welgelegen hotel in het centrum van Mechelen.

Prima hotel, super ligging en ons verblijf hier heeft zeker bijgedragen aan een fantastisch weekend

Er was maar 1 badjas aanwezig, terwijl we duidelijk met twee personen waren (zoals in de reservering stond). Verder niks mee gedaan aangezien we geen gebruik gemaakt hebben van het wellness centrum. Bij uitchecken is het verder ook niet meer ter sprake gekomen eigenlijk.

Mooie, grote nette kamer. Er was een open haardje wat na enige hulp van de receptie een gezellige en gezien het koude weer, fijne toevoeging was.

We hebben een heerlijk weekend gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

De bon die we kregen op de parkeerplaats terwijl men in het hotel gezegd had dat het daar vrij parkeren was.

Prachtige oude stad, met een hotel gebouwd in voormalige fabriekspanden, heel mooi gedaan. Het bed was zeer comfortabel en de kamer was ook prima.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

De kamer. Heel koude kamer. Na opmerking hierover kregen we wel onmiddellijk een electrische verwarmer want bleek dat oa onze kamer aangesloten is op het verwarmingscircuit van de hotel zelf en dus geen individuele verwarming. Werd niet gemeld bij inchecken. Op het ontbijt was niets aan te merken. Enkel om aan koffie te geraken is het bij drukke bezetting geen sinecure. Koffie-automaat die misschien op een stategischer plaats kan staan want het was echt wel rijvorming en tot 10 minuten wachten om aan uw koffie te geraken.

Ontbijt was in orde. Personeel heel vriendelijk.

Aangenaam kader, originele inrichting, combinatie van oud en...

Totaal gebrek aan organisatie bij het ontbijt : te weinig tafels voor het aantal gasten ; maar 1 koffie-automaat beschikbaar waardoor je 10 minuten moest aanschuiven voor een kop koffie ; geen leiderschap of aanspreekpunt aanwezig om de problemen aan te kaarten.

Aangenaam kader, originele inrichting, combinatie van oud en modern. Ideale ligging voor een verkenning van de stad. Vriendelijk personeel ; uitchecken mogelijk tot 12u.

Onaangenaam

Receptie bij aankomst leeg Ontbijt te druk geen plaats Matig aanbod Geen plaats aan hotel om valiezen te lossen Geen voetslurfers om naar zwembad te gaan Steriel hotel

Oké maar geen wauw gevoel!

Ontbijt was redelijk, tassen waren bij de twee ontbijten die we hebben gehad steeds op en werden er kartonnen bekers voorzien. :( Ook brood, charcuterie en confituur was op en/of werd slecht aangevuld. Jammer! Ook het restaurant was net tijdens ons verblijf gesloten wegens ouderschapsverlof van beide koks. Alle begrip maar vervanging kan toch gezocht worden of dit minstens tijdig communiceren via bvb website of per mail naar reeds geboekte klanten. Badkamer had iets meer afgesloten mogen zijn. De koelkast stond niet op.

Het hotel was knap ingericht en kamers ordelijk.

Het Mercure hotel was uitstekend,kamer 109 was groot en...

Wat ons vreselijk gestoord heeft ,oorzaak booking.com dat het ontbijt niet inclusief was,kamerprijs was hoog genoeg (109 euro per nacht).En de prijs voor ontbijt was 20 euro pppd!!!!!!!. Terwijl Kras reizen dezelfde aanbieding had inclusief en even duur!!!Kijk dus voordat je boekt eerst naar andere aanbieders en of het ontbijt inclusief is ! Natuurlijk contact gehad met booking.com ,maar met allerlei politiek correcte smoesje afgescheept. Tip! luister naar uw klanten en maak arrangement inclusief ontbijt dan voorkom je boze klanten! Mercure hotel zelf is verder niet tegen gevallen, behalve nog het feit dat ze niet zo attent zijn (ik was jarig )en ze hebben een geboortedatum,maar doen er niets mee dat is in andere hotels echt wel beter.

Het Mercure hotel was uitstekend,kamer 109 was groot en schoon. Ook fijn dat er koffie en thee gezet kon worden ,het zou wel fijn zijn om een beschrijving van het apparaat neer te leggen. We hadden 2 kamers en op een kamer werkte de tv niet naar behoren,er waren zenders die stoorden.En de doucheknop was kapot (kamer 103)

Zeer aangenaam verblijf in een rustige omgeving.

De parking om de auto te parkeren is nogal duur.. In de kamer was het telkens zeer warm. Gelukkig was er airco aanwezig. In de welness was de jacuzzi zeer vuil, er waren zwarte vuile boorden te zien.

Het ontbijt was super. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Vanwege de prijs, geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

De service in het restaurant. Hebben er daarom ook maar een keer gegeten.

Vanwege de prijs, geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Uitstekend hotel voor stedentrip, vooral door de centrale ligging. Knap hoe met het oude met het moderne heeft gecombineerd.

Het was een zonnig herfstweekend. Zalig !

Kregen andere kamer dan besteld, overboeking blijkbaar. Mijn man meet 1m92 en dan heb je graag een groot bed en zo'n kamer hadden we besteld. Dit werd niet dadelijk aan ons gemeld bij intrek kamer. Dan ben je beter eerlijk aan de receptie. Dat meisje was niet onbeleefd, absoluut niet. Dat was een minpuntje. Dat werd wel gecompenseerd met vrije toegang tot de wellness en de kamer betaald die we kregen. Extra koffiemachine ontbijtzaal drukke weekends is noodzakelijk. Dat was in rijtje staan. Badkamer vond ik de douche niet zo handelbaar qua temperatuur en vaste doucheknop in muur, ook minder.

Hotel lag aan de gezellige Vissersmarkt met vele terrasjes. Binnenin, kunstige decoratie, top! Ontbijt was zeer lekker. Kamer :bedden, kwaliteit goed. Interieur ook mooi. Kluisje oke. Wellnessruimte mooi,net en ruim terug.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Super locatie voor een super hotel

Ontbijt aan de dure kant maar zeer verzorgd en uitgebreid

Super mooi hotel in een oude sigarenfabriek waar heel wat mooie elementen van gebleven zijn.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

uitstekende gelegenheid om een weekend Mechelen te verkennen.

parkeren is lastig, veel volle garages in het weekend. ontbijt is prijzig met lange wachttijden voor koffie/thee

mooie kamers, perfecte ligging, interessante styling

Héérlijk!

Echt een heerlijk ontbijt, ontzettend veel keus. Ruime kamers, schoon en voorzien van allerlei gemakken. Echt een fijn hotel, op een zeer fijne locatie.

Vrij naar Stromae : Fo-ormidable !

Niets !

Uitstekend hotel. Prachtig ingericht met moderne en industrieel-archeologische elementen. De welness met goedwerkende sauna en turks stoombad zijn zeker een aanrader. Top verblijf om de mooie binnenstad te verkennen.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Zeer aangenaam verblijf in alle comfort.

Het hotel is ideaal gelegen op een gezellig plein. Toch heb van de gezellige drukte geen lawaaihinder op je kamer. De receptionistes waren 1 voor 1 heel enthousiast en enorm vriendelijk. Dikke duim voor hen.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Hier kom ik nooit meer terug

Superieur kamer is gewoon standaard kamer. Kamers waren niet schoon. Sauna alleen geopend tijdens ontbijt geopend. Klink wc deur kapot na melding gemaakt te hebben is hier niets mee gedaan. Ook melding dat het bad niet schoon was werd niks mee gedaan en een dag was zelfs de complete kamer niet gereinigd. Ventilator op badkamer was ook defect. Zeker het geld niet waard

Personeel was zeer vriendelijk

De ligging aan de Vismarkt / in het centrum van Mechelen. Het ontbijt. Het interieur; de staat van het hotel. De industrieele accenten / historie van het pand.

Geweldig, maar 40 Euro voor één ontbijt (1 persoon) is echt te veel.

Het enige minpuntje was de prijs van het ontbijt. Daarvoor werd 40 Euro gerekend. Dat is buiten proportie.

Het personeel was erg vriendelijk en mijn verzoek om een rustige kamer werd gehonoreerd. Het ontbijt was geweldig. De kamer en de badkamer zijn lekker ruim. Het is gewoon een fijn hotel.

Ideale ligging, in het centrum van Mechelen, dicht bij Sint-Romboutstoren enz.

Het zwembad was elke dag voor ons toegankelijk van 7 uur tot 10 uur en langer niet, dat viel heel erg tegen voor ons. Tussen 7 en 10uur moet je ook nog gaan ontbijten. Na 10u00 werd er privé verhuurd en moest je betalen voor het gebruik van het zwembad, sauna enz.

Het onthaal was super. Het ontbijt was lekker maar duur. De kamer was super en zeer proper.

geweldig hotel , en een fijne stad

de zwembadtijden en de boottocht deze was niet zo interessant als verwacht

ontbijt was goed , de omelet werd voor je gebakken , de kamers zijn verschillend komt omdat het voormalige fabriek panden zijn geweest en de gastvrijheid was geweldig ook in restaurants waren ze erg vriendelijk

Prima verblijf met wat kleine minpuntjes.

We hadden een kamer waar geen enkel raam open kon. Nadat we hadden gevraagd of er misschien een andere kamer beschikbaar was, kregen we een kamer waarbij het raam wel open kon. Alleen keek dit raam op een verzamelplek van afval, lege flessen en oude spullen van het naastgelegen restaurant. De badkamer was groot, maar de wc was afgesloten met een glazen wandje, zonder deur. Vanuit de kamer zit je altijd in de kijk als je naar de wc gaat. Ook in de badkuip/douche zit enkel een klein glazen wandje, waardoor de halve badkamer blank staat als je doucht. In het hele hotel is het behoorlijk warm, niet alleen de gangen, maar ook de kamers. De airco en het licht werkt alleen als je het kaartje van je kamer in het daarvoor bestemde kastje stopt. Als je dus maar 1 kaartje hebt van de kamer, gaan de lichten en airco uit als je de deur uitstapt. Resultaat: een nog warmere kamer bij terugkomst.

Het ontbijt was prima verzorgd. Het hotel ziet er verzorgd, netjes en schoon uit. De medewerkers zijn vriendelijk en willen meedenken. Toen we vroegen of we een kamer konden hebben waar het raam open kon, kregen we een upgrade van de vriendelijke dame. Prima bed, voldoende kussens, voldoende handdoeken in de badkamer.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Zeer aangenaam verblijf, waarschijnlijk keren we nog eens terug.

Super vriendelijk personeel, heel hulpvaardig, fijne welness geboekt! Op wandelafstand van al de winkels en restaurants. Ondanks het slechte weer, was het een heel gezellig verblijf, en keren we vast nog eens terug.

Ons verblijf in Mechelen was het goed, wij hebben ervan genoten!.

de openingsuren van het zwembad : voor de hotelgasten was het zwembad open van 07u00 tot 10u00 en meer niet. Nadien kan je het wel nog privé afhuren aan voor ons een toch hogere prijsklasse.

Het onthaal : zeer vriendelijke mensen aan de hotelbalie. Het ontbijt : voor ons niet echt super, maar wel heel goed en lekker, we hadden er meer van verwacht. Kamer was zeer ok. Ligging is heel goed : ligt in centrum van Mechelen en op het gezelligste marktplein van Mechelen nl. de Vismarkt. Openingsuren zwembad zijn niet goed, enkele open van 07u00 tot 10u00. Nadien wordt het zwembad en de Wellness privé verhuurd, dit mag wel vermeld worden in de brochure van het hotel. Sauna en Wellness hebben we dus niet gedaan, voor ons was het te duur. Huur je een standaardkamer dan kan je alleen gaan zwemmen mits het betalen van 9 euro ongeveer per persoon. Wij vinden dat heel heel veel geld voor één keer te gaan zwemmen. Voor de rest is het een heel goed hotel, één van de betere in Mechelen.

Zalig verblijf in een prachtig hotel gelegen in een sympathiek stadje: wij komen terug!!

We hadden een klein ongemak ( slechts 1 sleutel beschikbaar voor de 2 geboekte kamers ( goed afspreken en onszelf niet buitensluiten). Bij problemen konden we wel terecht aan de receptie.

De ligging van het hotel is super: op een stemmig plein, vlakbij het centrum, alle faciliteiten ook in de buurt. De kamer was ruim, alles werkte, koffiefaciliteiten....geen opmerkingen. De bediening en info was correct, beleefd en vriendelijk; Het ontbijt was overheerlijk en zeker met verse kwaliteitsproducten. De wellness hebben we bij dit verblijf niet gebruikt. Ik had het wel graag eens gezien ( maar we hebben dit uiteindelijk niet gevraagd).

Een mooie herinnering🤔👍😀

De parkeermogelijkheid!Jammer dat er geen samenwerking tssn hotel en de ondergrondse garage was dat de staanprijs een beetje kon beperken. Die vind ik duur voor een dag!

Het uitgebreid top-ontbijt, verzorgde, eigentijdse kamers en de welness(eigenlijk vooral het zwembad en de jacuzzi om samen met onze kindjes te gebruiken👍) Ook de locatie was super!

Prima verblijf op een mooie en leuke locatie.

Daar de (mooie) sanitaire cel geheel in open verbinding staat met het slaapgedeelte en dit deel precies tegenover het raam is voel je je heel erg bekeken als de gordijnen niet dicht zijn (en het licht aan)! Heel mooi ruimtelijk effect maar toch wat ondoordacht minpuntje van de ontwerper. De kledingkast is heel laag dus niet geschikt om een (beetje lange) jas of een broek in te hangen. De saunafaciliteiten zijn alleen 's ochtends van 7-10u toegankelijk, jammer. Helaas zat er dagelijks maar 1 nieuwe koffiepad bij en 1 theepad dus jij hebt pech als de ander hetzelfde wil als jij, het is toch een kamer voor 2pers.? Het ontbijt is razend duur: 20,-/pp/dag. De receptioniste wist weinig over het OV.

Goede heel ruime kamer met goed sanitair - kamer is mooi en praktisch vormgegeven, ruim genoeg aflegruimte, er staat een senseokoffieapparaat (van Rombouts, zonder handleiding, dus dat duurde 2 dagen voor het foutloos ging) met kopjes etc.. Genoeg stopcontacten verspreid over de kamer. En er is airco. Mooie en gezellig drukke locatie met genoeg restaurantjes, terrassen etc.

Schitterende ligging voor een bezoek aan Mechelen.

Wij wisten het natuurlijk op voorhand maar er is geen parkeergelegenheid voor de wagen. In tegenstelling met de voorschriften van Booking.com dienden wij de prijs van de kamer op voorhand te betalen.

Mooie ruime kamers. Heerlijk ontbijt.

Het pand en de stad Mechelen verdient meer.

Onze douche liep niet af we zijn 4 nachten gebleven en hebben 4 keer gemeld dat het doucheputje dicht zat en wij dit zelf niet eenvoudig konden verhelpen. Het antwoord was dat de beide heren van de technische dienst vakantie hadden en dat ze het ook niet konden verhelpen. Verder waren veel vlekken op de muur en zat een gat aan de binnenzijde van de deur. Het personeel zat ongeïnteresseerd op het terras van het restaurant waardoor we, als enigste gasten op het terras, na 15 minuten maar zelf wat te drinken zijn gaan vragen aan de receptie. Van een 4 sterren hotel mag je absoluut meer verwachten.

De kamers waren ruim en het restaurant gedeelte zag er leuk uit

Prima hotel op een prima locatie in een stad die erg aan de weg timmery mbt toerisme.

Ontbijt verliep een beetje rommelig

We hadden een grote kamer. Hotel ligt midden in uitgangsbuurt (geen overlast daarvan overigens) en vele restaurantjes. Winkels op loopafstand. Parkeren op loopafstand ondergronds, los van hotel.

Is de prijs zeker waard, jammer van de mankementjes.

Geen frisse lucht omdat je het raam niet kan openen. Enkel airco maar dat is redelijk muf. Enkele mankementjes in de badkamer.

Superbed en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Ideaal voor weekendje weg

Geen airco aanwezig op de kamer, enkel verwarming. Niet ideaal tijdens een warme zomerdag. Geen ventilator in de badkamer. Slechte tweepersoonsmatras. Elke beweging voel je.

Prachtige locatie. Alles snel en gemakkelijk bereikbaar in de stad, alsook planckendael. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed geisoleerde kamers. Zaten aan straatkant, maar geen lawaai. Mooie kamer.

Leuke short trip in eigen land

Prijs van ontbijt is teveel en geen mogelijkheid om enkel iets kleins te nuttigen

De ligging midden in de stad en toch goed geslapen. Zalig bed en ruime badkamer.

Otbijt en Kamer was goed

Bij openen van venster s'avonds veel lawaai tot laat in de avond, zou terug liever achteraan het hotel logeren is veel rustiger

Otbijt en Kamer was goed

Prettig hotel op goede locatie.

Helaas was de airconditioning in de kamer defect. Deze is tijdens het verblijf niet gerepareerd. Er werd slechts een ventilator op de kamer geplaatst.

Inrichting van het hotel is modern en smaakvol. Nette ruime kamers.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prachtig verblijf in Mechelen

Het hotel is gelegen in het centrum van Mechelen tussen allemaal gezellige restaurantjes en bars. Het hotel zelf was erg mooi ingericht, de kamers heel ruim en proper. Hoewel het hotel centraal gelegen is, hoor je vanuit de kamers helemaal niets. Het personeel was ook erg vriendelijk. Een echte aanrader!

Prima prijs-kwaliteit verhouding, maar ik heb betere hotels gezien

Kleine kamers, geen waterkoker op de kamer, als je op bed zat gleed je steeds weg, ontbijt werd niet op tijd bijgevuld, betalen voor de wellness die alleen 's morgens toegankelijk is terwijl je juist 's middags even wilt bijkomen van een dag in de stad. Kamer aan de voorkant heeft een leuk uitzicht, maar zoals de receptioniste als zei het is erg rumoerig met slapen. De terrasjes zitten vol met mensen die tot laat blijven.

Leuke plek met leuke terrasjes en restaurants rond het hotel. Rondvaartboot voor de deur. Parkeergarage heel dichtbij. Mogelijkheid om buiten te ontbijten.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Geen vier sterren waard.

Bij aankomst merkte de receptioniste zonder ons welkom te heten op, dat we veel te vroeg waren (rond 12 uur 's middags). In checken kon pas vanaf 3 uur 's middags. Dat leek on wat laat als je voor en weekend weg een stadje wilt gaan bekijken. Dan is de tijd immers al kort. Verder werd ons niet gewezen op toeristische hoogtepunten en was ze zeer kortaf. Na het inchecken wilden wij op het terras een lunch gebruiken. Dit was echter niet mogelijk. Het ontbijtbuffet was kwalitatief goed, maar met twee tienermeisjes was het personeel ernstig onderbezet, wat resulteerde in veel niet afgeruimde tafels en een te kort aan ingrediënten voor het ontbijt die niet op tijd werden aangevuld. De kamer was op zich groot genoeg, maar de muren zaten vol met zwarte vegen en er waren stukjes uit de muren geslagen door stoten. Die kunnen dus wel een opknapbeurt gebruiken. Het kussen was heel erg zacht waardoor wij beide na een nacht slapen last hadden van onze nek.

De ligging is zeer goed, centraal in het stadje en midden in een uitgaanscentrum met veel terrasjes. Het ontbijtbuffet was qua aanbod en kwaliteit goed. De badkamer was groot genoeg met een mooi grote 'inloopdouche'. De schoonmaakploeg was zeer goed en in het voorbij gaan werden wij ook vriendelijk gegroet.

Weekendje weg

Geen deur aan het badkamer in ons kamer. Moet anderhalve uur wachten voor ons hoofgerecht in het Resteraunt, en krijgt ook een Mojito zonder alcohol.....

Personeel waren vriendelijk en professioneel. Top mensen. Kamers goed, mooi en modern. Bed gezellig. Airco efficient. Wifi snel. Spa goed.

De kamers en het ontbijt dik in orde!

Spijtig dat we moesten betalen voor het zwembad, daarom zijn we er ook niet in geweest. Dit stond ook niet duidelijk in de brochure.

het ontbijt was fantastisch, heel erg van genoten. Alles was in orde.

Mechelen moet je gezien hebben en dit hotel is de perfecte uitvalsbasis, toppie

Ontbijt aan de dure kant, had gerust een glaasje cava bij mogen zijn voor 20 eur per persoon, het was wel lekker en goed verzorgd.

Locatie perfect, goed gelegen in centrum, alles te voet makkelijk bereikbaar. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Zeer aangenaam comfortabel hotel . Bedankt !

De afzuiging in de badkamer . Spiegel bleef lang beslagen . Dat is een klein min punt .

Kamer prima in orde met praktische inloop douche. Zeer vriendelijk personeel en goede ligging aan gezellig pleintje .

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Fijn hotel in fijne stad

Ik vind het ontbijt wel duur. 20 euro per persoon.

Toen wij gingen inchecken kregen wij een kamer toegewezen met een open badkamer. Nou vind ik mijn man heel lief, ook na al die jaren, maar heb ik toch liever een dichte badkamer. De receptioniste begreep dit heel goed en gaf ons een upgrade naar een andere kamer........die was supergroot! Sfeer in hotel was erg fijn.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

De kamers waren heel erg netjes en het personeel was...

Het eten 's avonds was lekker, alleen een beetje duur voor wat het was... mocht iets meer of verfijnder zijn.

De kamers waren heel erg netjes en het personeel was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Ook een enorm lekker uitgebreid ontbijt.

Prima verblijf in een prachtig hotel met veel service en een top locatie.

Er viel niets tegen.

Goede keuken/restaurant. Hier heerlijk gegeten. Geweldige service en bediening. Goed ontbijt. Ruime luxe kamer (apart toilet, mooie badkamer, zitje, etc.)