2. Hotelbeoordelingen Chili
  3. Hotelbeoordelingen: O'Higgins
  4. Hotelbeoordelingen Santa Cruz
Chili Santa Cruz Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Terraviña Beoordelingsscore: 8,9

“Heel vriendelijk personeel- spreekt goed Engels - kon ons een mooi programma aanbieden. Omgeving is mooi. Via de wijngaard kan je naar nabijgelegen restaurants wandelen.”

• Hotel Hoja de Parra Beoordelingsscore: 8,8

“De bediening was top! Behulpzaam personeel, erg vriendelijk. Schone kamers, goed ontbijt, mooi zwembad. Prachtige locatie.”

• Hotel Hoja de Parra Beoordelingsscore: 8,8

“De eigenaresse is een zeer aardige vrouw die je met alles helpt. Het eten was elke dag vers en meer dan genoeg. Zo hebben ze hun eigen groenten tuin met kippen dus elke dag verse eieren, broodjes en fruit en sapjes. Wij hebben ook wat vrienden ontvangen op locatie dit was allemaal geen enkel probleem en ook die werden vrolijk ontvangen. Zwembad is heerlijk om te zwemmen en naast te zonnen, we zijn heerlijk tot rust gekomen hier.”

• “Lokatie, tuin met zwembad en passie van personeel voor klantservice”

• “De kamer was ruim en schoon. Het ontbijt was prima, de medewerkers erg vriendelijk, de locatie perfect op loopafstand van het centrum. Het bed en matras waren prima”

• Vibo Wine Lodge At Viu Manent Beoordelingsscore: 9,6

“Uitsluitende lodge, perfecte restaurants en super vriendelijk personeel”

• Casa Suiza Beoordelingsscore: 9,2

“Casa Suiza is een knus hostel dat in een rustige wijk vlak bij het centrum ligt. Naast een ruime schone kamer waren ook de keuken en sanitair goed! De host was een leuke sociale man met leuke tips over wat te doen in de omgeving. We konden fietsen huren, zodat we een aantal wijngaarden in de omgeving konden zien! Echt een aanrader!”

De 10 beste hotels in Santa Cruz