Barbados Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller på Barbados

• Radisson Aquatica Resort Barbados

Bridgetown, Barbados

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,8
    • Positive gjesteomtaler

Sentralt, hyggelig óg god frokost

• Negative gjesteomtaler

Romet vært belastet før ankomst. Skulle ha vært ved utsjekking dermed ble alle rommene belastet meg

Vurdert: 9. april 2018 Gjennomførte opphold i april 2018
    Dag Norge
  • Inchcape Seaside Villas

Christ Church, Barbados

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,6
    • Positive gjesteomtaler

Alt, stedet er helt perfekt, og Ginger var veldig vennlig :)

Naboens hunder som ulte

Vurdert: 4. februar 2018 Gjennomførte opphold i februar 2018
    Margaret Norge

Hoteller på Barbados anbefalt av alle gjester

• Coral Sands Beach Resort

Bridgetown, Barbados

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Beliggenheten overskygger alt. Helt fantastisk.

Ingenting.

Vurdert: 8. desember 2016 Gjennomførte opphold i desember 2016
    Marius Norge
  • Yellow Bird Hotel

Christ Church, Barbados

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,4
    • Positive gjesteomtaler

Et supert hyggelig hotel med nydelig beliggenhet foran en sjarmerende liten sandstrand i en bukt med fargerike fiskebåter. Rom 101 vi ble tildelt, var stort og pent møblert i karibbiske farger med utgang til en liten terrasse og hage foran bassenget. Det vennlige og smilende personalet gjorde det de kunne for å imøtekomme våre ønsker. Vi fikk utlevert rene strandhåndklær hver morgen, som vi tok med til den større nabostranden Dover og la på strandstolene vi fikk utdelt der. Det var gåavstand til mange lokale restauranter og barer. Alternativet til å gå, var å kjøre kollektiv taxi: en fargerik og morsom opplevelse, som anbefales! Etter 4 dager på hotellet, dro vi på cruise i en uke. Vi avtalte med hotellet, at når vi kom tilbake, skulle vi - i påvente av å fly hjem om ettermiddagen - få anledning til å sette fra oss kuffertene og låne strandhåndklær i de 6 timene vi skulle slå i hjel før avreise. Vi fikk i tillegg disponere et stort baderom til å dusje og kle oss om i. En fantastisk service! Det er med stor glede vi anbefaler dette hotellet. Selv kommer vi garantert til å komme tilbake til Yellow Bird hotellet, på rom 101 (det klart beste!). Antin og Pål januar 2017

• Negative gjesteomtaler

Det fulgte ikke med oppvaskmaskin. Oppvasken etter frokosten burde personalet lett kunne tatt.

Vurdert: 31. januar 2017 Gjennomførte opphold i januar 2017
    Anne-Kristine Norge