Colombia Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Colombia

• Hotel Lomas 10

• Positief onderdeel van beoordeling

Een luxe kamer, tikje onpersoonlijk maar van alle gemakken voorzien. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De ligging is niet ideaal: een klim vanaf de plek waar de meeste restaurants zijn.

Gert Nederland
  • República Hostel Cartagena

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Gezellig hostel om mensen te leren kennen in een leuke buurt waar je goed kan stappen! Bedden waren fijn en schoon.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het personeel was niet behulpzaam en de kamer zelf + badkamer waren niet erg schoon.

Esmée Nederland

• Bohemia Beach

Santa Marta, Colombia

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Chill plekje aan het strand Is nog maar net open, dus nog niet zo bekend

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er is niet echt iets te doen in de avond, maar je komt hier wel lekker tot rust.

Dennis Nederland

• Positief onderdeel van beoordeling

Absolute rust, een uitstekende gastvrouw en je bent binnen 5 minuten in Salento (dat wij na 2x wel gezien hadden)

Ruud Nederland
  • Hotel Amazon Bed And Breakfast

Leticia, Colombia

• Positief onderdeel van beoordeling

De geweldige service. Ik had geboekt zonder optie van gratis annuleren. Doordat mijn vlucht was uitgesteld arriveerde ik 2 dagen later. Die kosten zijn niet gerekend. Ook kon ik na een jungle tour gratis gebruik maken van voorzieningen bij het wachten op de vlucht.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het personeel sprak geen engels

Jan Nederland
  • Hotel Ozzy

Doradal, Colombia

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Fijne kamer in rustig hotel

Beoordeeld op: 20 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Rene Colombia
  • The Cranky Croc Hostel

• Positief onderdeel van beoordeling

Een ideale hostel om het centrum te verkennen. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en kunnen heel wat nuttige tips geven. Wij hebben gekozen voor een 2 persoonskamer waarin we heel goed hebben geslapen. De hostel is veel groter als de buitenkant doet vermoeden en heeft leuke gezamenlijke ruimtes waar je andere backpackers zal ontmoeten! Heb je nood aan rust van al dat reizen , dan is de tv kamer zeker een aanrader ! Ook hebben ze een shuttle bus die ,je tegen betaling , naar het vliegveld kan brengen. Wij zijn zeer positief verrast tijdens ons verblijf en al de belangrijkste bezienswaardigheden zijn nabij gelegen . ( graffiti tour, Montserrat, ...)

Peter België

Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Colombia volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Los Patios Hostal Boutique

• Positief onderdeel van beoordeling

Erg vriendelijk personeel. Spraken goed Engels en waren erg behulpzaam. Hostel ziet er mooi en nieuw uit. Dakterras was super. Bar beneden ook gezellig en lekker eten. De locatie vonden wij perfect. Veel leuke restaurantjes vlakbij en supermarkt en metrostation ook op loopafstand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het enige nadeel was dat het er erg gehorig was.

Beoordeeld op: 1 juni 2017 Verbleven in mei 2017
    Lisette Nederland
  • Yolo Hostel Medellin

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Personeel was heel aardig! Alles was schoon en nieuw.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het was een beetje ver van de metro maar de taxis in de omgeving zijn niet duur

Beoordeeld op: 25 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Susanne Nederland
  • Casa del Pozo Azul

Minca, Colombia

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Voelt als een 2e thuis, koffie staat altijd klaar en een zeer ontspannen sfeertje!

Beoordeeld op: 19 september 2017 Verbleven in september 2017
    Rick Nederland

• Positief onderdeel van beoordeling

Niets dan lof over deze geweldige finca in Salento! We werden in alle rust ontvangen door de eigenaren Hector en Lina, 2 hartverwarmende lieve mensen. Zij hebben er tijdens ons verblijf voor gezorgd dat we ons enorm op ons gemaakt voelden. We zijn met een groepje van 6 wezen paardrijden, wat geweldig was. Ervaring hoef je niet te hebben, vertrouwen in de lieve paarden en begeleiding van Marcus was genoeg. Vanuit de Finca ook naar de Cocora vallei geweest, waar we met jeep werden afgezet. Ook een koffieboerderij gezocht. We waren er slechts 1 nachtje maar komen hier zeker terug! Het eten en drinken is zeer goed verzorgd (veel wordt op eigen finca verbouwd).

Alles beviel...!!

Beoordeeld op: 24 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Elvira Nederland
  • Casa Baloo

Taganga, Colombia

• Positief onderdeel van beoordeling

Het heeft alles. Super mooi terrein met mooie huisjes goede badkamer en een goed bed. Heel dicht bij het centrum en bij het strand. En het ontbijt is super! Maar het allerbelangrijkste, de eigenaren zijn waanzinnige leuke mensen. Heel behulpzaam maar je voelt je ook heel welkom!

Beoordeeld op: 21 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Kim Nederland
  • Hotel Salento Plaza

• Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige tuin, lekker ontbijt en enorm vriendelijk personeel dat the extra mile gaat voor de gasten.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Boven de deur is een spleet waardoor je wel wat geluid van buiten krijgt (wij zaten wel vlakbij de receptie). Verder alles top.

Beoordeeld op: 1 augustus 2017 Verbleven in juli 2017
    Cecilia België
  • Hyatt Regency Cartagena

• Positief onderdeel van beoordeling

Luxe grote en schone kamers met een mooi uitzicht op het water. Personeel doet zijn uiterste best het helemaal naar je zin te maken. Kregen een upgrade en een late check-out. De zwembaden zijn heerlijk en tevens leuke bar met cocktails en eten. Kortom dit is alles wat je wilt als je gewoon even lekker wilt relaxen in een luxe omgeving.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Een van de zwembaden of de bars worden wel eens gesloten voor private events.

Beoordeeld op: 22 september 2017 Verbleven in september 2017
    Joyce Nederland
  • Casa Venita Hostal Boutique

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het bed ligt heerlijk! De accomodatie is nieuw, de kamers zijn ruim en de tuin ziet er heel sfeervol uit.

Beoordeeld op: 4 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Marloes Colombia

Hoog beoordeelde hotels in Colombia volgens alle beoordelaars

Alles beviel...!!

Cecilia België
  • Hotel Casa Modelia

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Gastvrijheid , accomodatie, alles tot in de puntjes verzorgd

Beoordeeld op: 14 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Francine Nederland
  • Patio del Mundo

Charmant decor.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geen airconditioning. Medellin is warm. Overdag 30 Gr. En ook s''nachts warm. Met een open raam slapen is zeer lawaaierig. Dus slecht slapen. Ook door het geruzie van andere gasten die midden in de nacht opstapten. Waarschijnlijk hielden ze het ook niet uit. Er stond een ventilator in de kast, maar was niet afdoende. Verder vroegen we om 15.00 uur aan de gastvrouw om een restaurant te reserveren; Carmen. Dit was vol. Ze ging een ander restaurant voor ons reserveren. Pas toen we om 20.00 uur de deur uitgingen, vertelden ze dat dit vol was. We konden op dat tijdstip nergens anders meer terecht. Alle leuke restaurants waren vol. Op mijn vraag waarom ze dit ons niet eerder had gemeld ( we hadden dan tijdig nog wat anders kunnen reserveren) zei ze dat ze ons niet wilde storen.

Beoordeeld op: 28 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Marianne Nederland
  • Sierra Alta Finca Boutique

Minca, Colombia

• Positief onderdeel van beoordeling

Een geweldige accommodatie op een supermooie plek midden in de natuur! Een droomplek met fantastisch personeel. Kon niet beter!

De muggen ;-)

Beoordeeld op: 19 mei 2017 Verbleven in april 2017
    peter Nederland
  • Hostal Familiar Jerico

• Positief onderdeel van beoordeling

Aardige mensen willen je overal mee helpen. Kregen zelfs thee en koffie.

Beoordeeld op: 16 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Rebecca Nederland
  • Serie 1948

• Positief onderdeel van beoordeling

Super vriendelijke eigenaren, die je zelfs op een fietstour door de wijk meenemen om alle hotspots te laten zien! Prachtig ingerichte villa op een rustige locatie, maar toch dichtbij het centrum van Bogota. De kamers zijn super sfeervol ingericht en heel netjes!

Geen

Beoordeeld op: 3 september 2017 Verbleven in augustus 2017