Colombia Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Colombia

• Eco Hostal Yuluka

El Zaino, Colombia

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooi zwembad met glijbaan en gratis shuttle naar het park

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het personeel was niet gemotiveerd, tot het onvriendelijke toe. Ze wouden het WiFi wachtwoord niet geven omdat ze zeiden dat internet niet werkte (3 dagen lang), terwijl eerdere gasten het wachtwoord wel hadden gekregen en wel verbinding hadden.

Olivia België
  • Casa Verde Hotel

Santa Marta, Colombia

Personel en de entourage

Sander Nederland
  • Hostal La Media Luna

• Positief onderdeel van beoordeling

Alles, de bedden zijn comfortabel, het is super schoon, elke dag schone handdoeken en bedden. Eigenaar is fantastisch! Zo aardig en behulpzaam! Hij heeft zelfs een slaapplaats in Minca voor ons geregeld. De tuin is ook heerlijk, groen rustig fijne plek om rustig te zitten. WiFi werkte ook uitstekend. Eigenlijk wilden we helemaal niet meer weg hier

Helemaal niets!!

PaulineD Nederland
  • Sites Hotel

• Positief onderdeel van beoordeling

Fantastisch hotel. Mooie, schone en nette kamers. Zeer vriendelijk personeel en een perfect ontbijt. Niets op aan te merken. Helemaal top op eenik prima lokatie!

Helemaal niets!

Martin Nederland
  • La Sucursal Hostel

Cali, Colombia

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

De gastvrijheid, atmosfeer, ligging, grote aangename terras

Eigenlijk niets

Caroline België
  • El Zoo Hostel & Pool

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooie plek met vriendelijk personeel en zalig zwembad

Flor België
  • Hotel Casa Tere Boutique

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Goede locatie in bruisende buurt en op steenworpafstand van t oude centrum

• Negatief onderdeel van beoordeling

Als er een minibarmenu in de kamer aanwezig is dan verwacht je ook een minibar in de kamer, maar die was er niet.

Alex Nederland
  • La Campana Hotel Boutique

• Positief onderdeel van beoordeling

Zeer goed en rustig gelegen verblijf . Ruime kamers voorzien met nodige comfort,mini bar , heerlijke douche . Op wandelafstand van restaurants en bars . Ontbijt met voldoende keuze en vriendelijk opgediend . Alle staf en personeel uitermate vriendelijk .

Niets eigenlijk

Marc België
  • Radisson Cartagena Ocean Pavillon Hotel

• Positief onderdeel van beoordeling

Het Radisson is gelegden op een fijne plek aan het strand zonder veel overlast van verkopers. Ontbijt is meer dan prima zoals ook de faciliteiten bij het zwembad. Onze kamer was ruim en comfortabel met een balkon. Wij hebben 3 fijne dagen gehad en zoals ook al in eerder beoordelingen is aangegeven, max. 10 minuten naar het oude centrum.

Beoordeeld op: 23 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Henricus Nederland
  • Casa Coraje

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ik ben van mening dat dit de beste plek is aan het strand van Palomino. Ook al heeft het naastgelegen Makoa resort een meer luxere uitstraling maar vwb strandoppervlakte wat aan de krappe kant. het was er heerlijk rustig

• Negatief onderdeel van beoordeling

Vwb prijs kwaliteit verhouding is er wel wat aan te merken. Het ontbijt was wat aan de karig kant alhoewel voldoende, de kamers waren basic maar desondanks gezellig gedecoreerd. Het bed was een matras op een betonnen verhoging. Er is zeker een beter optie te vinden vwb prijs/kwaliteit echter bevinden deze accomodaties zich niet direct aan het strand en dat is toch wel wat deze plek zo bijzonder maakt en waarom ik er de volgende keer weer voor zou kiezen

Henricus Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Colombia volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Los Patios Hostal Boutique

• Positief onderdeel van beoordeling

Erg vriendelijk personeel. Spraken goed Engels en waren erg behulpzaam. Hostel ziet er mooi en nieuw uit. Dakterras was super. Bar beneden ook gezellig en lekker eten. De locatie vonden wij perfect. Veel leuke restaurantjes vlakbij en supermarkt en metrostation ook op loopafstand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het enige nadeel was dat het er erg gehorig was.

Beoordeeld op: 1 juni 2017 Verbleven in mei 2017
    Lisette Nederland
  • Yolo Hostel Medellin

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Personeel was heel aardig! Alles was schoon en nieuw.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het was een beetje ver van de metro maar de taxis in de omgeving zijn niet duur

Beoordeeld op: 25 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Susanne Nederland
  • Casa del Pozo Azul

Minca, Colombia

• Positief onderdeel van beoordeling

Voelt als een 2e thuis, koffie staat altijd klaar en een zeer ontspannen sfeertje!

Beoordeeld op: 19 september 2017 Verbleven in september 2017
    Rick Nederland
  • Ecohotel La Cabaña

• Positief onderdeel van beoordeling

Niets dan lof over deze geweldige finca in Salento! We werden in alle rust ontvangen door de eigenaren Hector en Lina, 2 hartverwarmende lieve mensen. Zij hebben er tijdens ons verblijf voor gezorgd dat we ons enorm op ons gemaakt voelden. We zijn met een groepje van 6 wezen paardrijden, wat geweldig was. Ervaring hoef je niet te hebben, vertrouwen in de lieve paarden en begeleiding van Marcus was genoeg. Vanuit de Finca ook naar de Cocora vallei geweest, waar we met jeep werden afgezet. Ook een koffieboerderij gezocht. We waren er slechts 1 nachtje maar komen hier zeker terug! Het eten en drinken is zeer goed verzorgd (veel wordt op eigen finca verbouwd).

Alles beviel...!!

Beoordeeld op: 24 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Elvira Nederland
  • Casa Baloo

Taganga, Colombia

• Positief onderdeel van beoordeling

Het heeft alles. Super mooi terrein met mooie huisjes goede badkamer en een goed bed. Heel dicht bij het centrum en bij het strand. En het ontbijt is super! Maar het allerbelangrijkste, de eigenaren zijn waanzinnige leuke mensen. Heel behulpzaam maar je voelt je ook heel welkom!

Beoordeeld op: 21 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Kim Nederland
  • Hotel Salento Plaza

• Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige tuin, lekker ontbijt en enorm vriendelijk personeel dat the extra mile gaat voor de gasten.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Boven de deur is een spleet waardoor je wel wat geluid van buiten krijgt (wij zaten wel vlakbij de receptie). Verder alles top.

Beoordeeld op: 1 augustus 2017 Verbleven in juli 2017
    Cecilia België
  • Hyatt Regency Cartagena

• Positief onderdeel van beoordeling

Luxe grote en schone kamers met een mooi uitzicht op het water. Personeel doet zijn uiterste best het helemaal naar je zin te maken. Kregen een upgrade en een late check-out. De zwembaden zijn heerlijk en tevens leuke bar met cocktails en eten. Kortom dit is alles wat je wilt als je gewoon even lekker wilt relaxen in een luxe omgeving.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Een van de zwembaden of de bars worden wel eens gesloten voor private events.

Beoordeeld op: 22 september 2017 Verbleven in september 2017
    Joyce Nederland
  • Casa Venita Hostal Boutique

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het bed ligt heerlijk! De accomodatie is nieuw, de kamers zijn ruim en de tuin ziet er heel sfeervol uit.

Beoordeeld op: 4 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Marloes Colombia

Hoog beoordeelde hotels in Colombia volgens alle beoordelaars

• Ecohotel La Cabaña

• Hotel Casa Modelia

Bogota, Colombia

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Gastvrijheid , accomodatie, alles tot in de puntjes verzorgd

Beoordeeld op: 14 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Francine Nederland
  • Patio del Mundo

Charmant decor.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geen airconditioning. Medellin is warm. Overdag 30 Gr. En ook s''nachts warm. Met een open raam slapen is zeer lawaaierig. Dus slecht slapen. Ook door het geruzie van andere gasten die midden in de nacht opstapten. Waarschijnlijk hielden ze het ook niet uit. Er stond een ventilator in de kast, maar was niet afdoende. Verder vroegen we om 15.00 uur aan de gastvrouw om een restaurant te reserveren; Carmen. Dit was vol. Ze ging een ander restaurant voor ons reserveren. Pas toen we om 20.00 uur de deur uitgingen, vertelden ze dat dit vol was. We konden op dat tijdstip nergens anders meer terecht. Alle leuke restaurants waren vol. Op mijn vraag waarom ze dit ons niet eerder had gemeld ( we hadden dan tijdig nog wat anders kunnen reserveren) zei ze dat ze ons niet wilde storen.

Beoordeeld op: 28 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Marianne Nederland
  • Sierra Alta Finca Boutique

Minca, Colombia

• Positief onderdeel van beoordeling

Een geweldige accommodatie op een supermooie plek midden in de natuur! Een droomplek met fantastisch personeel. Kon niet beter!

De muggen ;-)

Beoordeeld op: 19 mei 2017 Verbleven in april 2017
    peter Nederland
  • Hostal Familiar Jerico

• Positief onderdeel van beoordeling

Aardige mensen willen je overal mee helpen. Kregen zelfs thee en koffie.

Beoordeeld op: 16 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Rebecca Nederland
  • Serie 1948

Bogota, Colombia

• Positief onderdeel van beoordeling

Super vriendelijke eigenaren, die je zelfs op een fietstour door de wijk meenemen om alle hotspots te laten zien! Prachtig ingerichte villa op een rustige locatie, maar toch dichtbij het centrum van Bogota. De kamers zijn super sfeervol ingericht en heel netjes!

Geen

Beoordeeld op: 3 september 2017 Verbleven in augustus 2017