Kypros Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller på Kypros

• Light House

Pafos, Kypros

• Positive gjesteomtaler

Alt var utmerket. Verten var veldig hyggelig og hjelpsom. Leiligheten var veldig ren og koselig med god standard. Anbefaler på det sterkeste!

Vurdert: 11. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Algis Norge
  • Zenobia Seven Beach Apartments

Larnaka, Kypros

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,9
    • Positive gjesteomtaler

Fantastisk sted, sentralt beliggenhet. Renslig leilighet. Lett tilgjengelighet til flotte restauranter , butikker og strand. Absolutt anbefalt

Vurdert: 10. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Newroz Tyrkia
  • Marina Estate

• Positive gjesteomtaler

Huset ser akkurat ut som på bilder, personalet fikset en ekstra seng så alle fikk plass og alle fikk 3 håndkleer hver. Stort kjøleskap og rent overalt. Var noen få maur ved kjøkkenbenken, men ble ikke plaget av dette. Aircondition gjorde rommet kaldt på under 10 minutter så at lys og air condition måtte være av mens huset var tomt gikk helt fint. Anbefaler å spørre My Exclusive Villas om nummeret til taxi firmaet som Marina Estate samarbeider med og bruke de hele tiden for huset er vanskelig å finne for de som ikke har vært der før (det skal ligge et kort med info til taxi firmaet i huset). At huset er i høyden gjør at det blåser litt mer så man kan slappe av ved bassenget uten at det blir for varmt, helt perfekt. Rommene var så og si lydtette. Elena, vår kontaktperson, var alltid tilgjengelig på telefon og hjalp med det vi trengte. Vi kommer definitivt til å dra tilbake hit!

• Negative gjesteomtaler

Var litt langt å gå til stranda hvis man har en del å bære, men dette løste vi ved å ta taxi til og fra stranda som kostet oss 2 euro per pers èn vei. Det er ingen bilder av hemsen der det er 4 enkeltsenger. Standarden i alle de 4 dobbeltrommene er høy så hemsen blir lav standard i forhold.

Vurdert: 6. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Lise Norge
  • Tasiana Hotel Apartment Complex

Limassol, Kypros

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,2
    • Positive gjesteomtaler

Ellers var de ansatte meget høflige, og ville alltid hjelpe til. Rommet var mye finere enn bildet tilsa. Alt i alt er jeg egentlig ganske fornøyd med oppholdet. Grei avstand til bademulighet i havet.

• Negative gjesteomtaler

Bassenget var nedslitt å føltes skittent, det var gammelt, men de renset ofte å kloret hver dag så var ikke så ille som det så ut. Ellers hadde de et maur problem, men det var pga slappe stuepiker som slurvet med vask.

Vurdert: 12. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Tom Norge
  • Penthouse B7

Lefkosa Turk, Kypros

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,8
    • Positive gjesteomtaler

Lekker, gammel leilighet med store rom og god utsikt. Gode senger. Kjempestor og flott terrasse. Veldig hyggelig og hjelpsom vert. Overleverte nøkler ved ankomst og hjalp oss med transport.

• Negative gjesteomtaler

Klimaanlegg bare på soverommene. Lufting i stuen ved å åpne dører i begge ender.

Vurdert: 5. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Mohammad Norge
  • Kyrenia Reymel Hotel

Kyrenia, Kypros

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8
    • Positive gjesteomtaler

Veldig sentralt lite hotell med hyggelig betjening. Rommet var inkl frokost, men den var ikke på selve hotellet. Kun 5 minutter å gå, så det var helt greit og den var veldig god.

• Negative gjesteomtaler

Problemet var at de serverte frokost fra 10:30-13:30. Så vi måtte ut å lete etter mat til frokost, og spise den inkluderte frokosten til lunsj.

Vurdert: 6. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Britt-Iren Norge
  • Evalena Beach Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,7
    • Positive gjesteomtaler

Romslig rom med gode senger og bra aircondition. Rent og pent over alt, daglig rengjøring av rommene var utmerket. God frokost med stort utvalg av varm og kald mat.

• Negative gjesteomtaler

Hotellet etterlevde ikke forbudet mot reservering av solsenger rundt bassenget, irriterende. Skulle ha ekstra betalt for å benytte kjøleskapet på rommet, oppleves noe merkelig.

Vurdert: 12. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Reidar Norge
  • Darlex Apartments Galatex Beach Center

Limassol, Kypros

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Leiligheten var ren og fin, det var alt som trengtes for en uke der, og vertskapet var veldig hyggelig og serviceinnstilt. Det var nært stranden, og uten bråk fra trafikk eller restauranter og nattklubber. Flott havutsikt på dagtid.

• Negative gjesteomtaler

Leiligheten luktet plagsomt av fuktproblem dersom ikke vifta på badet og AC sto på døgnet rundt. Siste natta hadde jeg besøk av en stor kakerlakk, noe som sannsynligvis har sammenheng med fuktproblemet. Jeg så bare en, men antar at den ikke bodde alene. Det var ikke mulig å sitte ute med kun vifte på, uten at lyset også sto på, med full innsikt fra forbipasserende. Det var bare russiske tv-kanaler å finne på tv.

Vurdert: 20. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018

Vurdert: 14. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Anonym Kypros
  • L.S.A Studio Apartment

• Positive gjesteomtaler

Fantastisk fint sted å bo😊 God service og god beliggenhet

Vurdert: 5. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Anonym Norge

Hoteller på Kypros anbefalt av gjester som snakker norsk

• Coralli Spa Resort

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,9
    • Positive gjesteomtaler

Utsikten var kjempefin. Leiligheten var romslig og fint innredet. Bra med wifi og stort kjøleskap.

• Negative gjesteomtaler

Sofaen holdt på å falle sammen, kunne vert skiftet ut.

Vurdert: 27. oktober 2016 Gjennomførte opphold i oktober 2016
    marianne Norge
  • Daphne Hotel Apartments

Pafos, Kypros

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,2
    • Positive gjesteomtaler

Det var veldig sentralt. Bra rengjøring.

Komfyr bør bli bedre.

Vurdert: 3. mars 2017 Gjennomførte opphold i mars 2017
    hans Norge

Hoteller på Kypros anbefalt av alle gjester

• Silver Sea Holiday Apartments

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Vi hadde et svært bra opphold. Vertskapet var serviceinnstilt og de har skjønt at fornøyde kunder er viktig. Vi kunne ønsket oss mer enn en notsk tv-kanal. Hvis man skal leie sykler Anbefaler vi å leie sykler på Silver SEA, da det er rimeligere enn andre utleiefirmaer.

• Negative gjesteomtaler

Ønsker flere norske TV-kanaler.

Vurdert: 4. desember 2016 Gjennomførte opphold i desember 2016
    Brit Norge