Dominicaanse Republiek Hotelbeoordelingen door echte gasten

• Residence Meridiana

Juan Dolio, Dominicaanse Republiek

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

de vriendelijkheid v personeel.. en als er iets was. dan werdt het gelijk opgelost. de ruat en lekker dicht bij zee en winkels en bank en bars

• Negatief onderdeel van beoordeling

het meest viel mij tegen dat er bijna of geen pannen. glazen of compleet bestek is. geen koffieaplaraat of waterkoker of magnetron. itzou geen overbodige luxe zijn. om het nog iets comfortabeler te maken. en vomdt het spijtig dat het restaurant gewoon dicht is. en afsluiten balkonzijde zeekant kon niet. eaardoor er dus iemand in mijn aplartement is geweest is en doorzocht.

Beoordeeld op: 17 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Franciska Nederland
  • Caribe Club Princess Beach Resort and Spa-All Inclusive

• Positief onderdeel van beoordeling

De service was heel goed

De kakkerlakken

Beoordeeld op: 16 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Dolores Nederland
  • Occidental Caribe - All Inclusive (former Barcelo Punta Cana)

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

de pool party was super gezellig en de restaurant naast de pool geweldig eten en personeel

• Negatief onderdeel van beoordeling

eten van de grote restaurant was niet zo lekker

Beoordeeld op: 15 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Dairon Nederland
  • Punta Cana Princess All Suites Resort and Spa - Adults Only - All Inclusive

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel was zeer vriendelijk, steeds goed gezind en altijd vrolijk. Daar wordt je zelf dan ook vrolijk van!!!

Beoordeeld op: 14 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Noël België
  • Ducassi Suites Beach Club & Spa Rooftop Pool

• Positief onderdeel van beoordeling

Ruime, nette kamer met balkon. Goede airco in de kamer. Prachtig zwembad op het dak. Heel leuke beach club "Soles" waar je lekker kan eten aan betaalbare prijzen met je voetjes in het zand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Voor mij persoonlijk was het bed te hard. De buurt is in volle expansie waardoor veel geluidshinder van de bouwwerken.

Beoordeeld op: 19 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    chantal België
  • Hostal América

Nog geen beoordelingen
    • Positief onderdeel van beoordeling

jullie zijn grappemakers zeker...het hotel bestaat sinds twee maanden niet meer wegens verbouwing of zo... Dus heb ik een ander hotel moeten zoeken en was daardoor duurder uit.

• Negatief onderdeel van beoordeling

dat jullie zelf als booking com onbetrouwbaar zijn door niet functionerende hotels aan te prijzen en te bemiddelen

Beoordeeld op: 13 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    André Nederland
  • Viva Wyndham V Heavens - Adults Only - All Inclusive

San Felipe de Puerto Plata, Dominicaanse Republiek

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer vriendelijk personeel. Hygiënische, mooie en ruime kamers.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Beperkte keuze voor ontbijt en lunch, weinig afwisseling

Beoordeeld op: 15 oktober 2018 Verbleven in september 2018
    Sam België
  • VH Atmosphere Adults Only (+18)

San Felipe de Puerto Plata, Dominicaanse Republiek

• Positief onderdeel van beoordeling

mooie kamer, grote flatscreen, koelkast elke dag gevuld met a merken frisdrank en bier, eten uitstekend van heel hoog niveau met name het a la carte restaurant, geen postmix dranken maar alles uit flessen, geen b merken, heel schoon

• Negatief onderdeel van beoordeling

vrijwel geen activiteiten s avonds, helaas net als veel andere resorts in playa dorada komen in het weekend de domi s voor weinig de kamers opvullen, eten in buffetrestaurant word dan ook vnl dominicaans keuken

Beoordeeld op: 17 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018

Ferdinand Nederland
  • Hotel Plaza Europa

Sosúa, Dominicaanse Republiek

• Positief onderdeel van beoordeling

Het vriendelijke personeel en het goede restaurant erbij. Het eten was daar goed tegen een goede prijs. Hadden ook speciaal Dominicaanse gerechten. De kamers waren ruim en er werd elke schoon gemaakt. In avond/nacht was er beveiliging.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Lag wat verder af van het centrum dan verwacht. Geen hotel voor kinderen.

Beoordeeld op: 15 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels in de Dominicaanse Republiek volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Majestic Colonial Punta Cana - All Inclusive

• Positief onderdeel van beoordeling

Aanrader! Fantastische kamer, super vriendelijk personeel, en het resort is prachtig. We voelden ons enorm gepamperd, all-in betekende echt all-in. En niet te zuinig ook, service is super snel en altijd met een glimlach. Personeel lijkt echt plezier te hebben in wat ze doen. Een nieuw drankje staat alweer klaar, nog voor je de laatste slok genomen hebt. Elke avond weer in een ander restaurant gegeten, en met Halloween was het groot feest. Fantastisch. Voor ons was het de eerste keer all in, maar we vinden het zeker voor herhaling vatbaar!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De kamer was bij aankomst niet gecheckt, was niet perfect schoon/slot werkte niet. Maar na aangeven werd het direct opgelost en werd er vervolgens vanalles gedaan om het goed te maken, dus uiteindelijk geen probleem!

Beoordeeld op: 3 november 2016 Verbleven in november 2016
    Leoni Curaçao
  • Grand Bahia Principe Bavaro

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer schoon park. Mooi aangelegd en geen hoogbouw. Qua restaurants genoeg keuze en uitgebreid assortiment bij het buffet.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Wel massaal en druk. Vooral op het strand.

Beoordeeld op: 9 december 2016 Verbleven in december 2016
    Anette Nederland
  • Caribe Club Princess Beach Resort and Spa-All Inclusive

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooie kamers. Uitstekend ontbijt en buffet. Zeer proper ressort. Zeer vriendelijke ontvangst. Zwembaden in goede staat..

• Negatief onderdeel van beoordeling

Bijna nooit en geen goede WIFI ontvangst.

Beoordeeld op: 10 december 2016 Verbleven in november 2016
    Johan België
  • Jarabacoa Mountain Hostel

Jarabacoa, Dominicaanse Republiek

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1

De rust en omgeving

• Negatief onderdeel van beoordeling

Flinke wandeling naar het centrum in de hitte, of telkens vervoer nemen heen en terug. Wat het budget optrekt natuurlijk

Beoordeeld op: 18 december 2016 Verbleven in november 2016
    Annie België
  • The Hummingbird Cabarete

Cabarete, Dominicaanse Republiek

• Positief onderdeel van beoordeling

The Hummingbird is een heel gemoedelijke plek. Hoewel we meer van poezen houden, heeft de hond van het huis (Princessa) een plekje in ons hart gestolen. De pannenkoeken als ontbijt waren zo lekker dat we ze alle dagen gegeten hebben. Daarnaast was het personeel erg vriendelijk, vooral de bewaker en de dame doordeweeks in de ochtend de ontbijtjes verzorgd.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Over het algemeen waren we heel tevreden maar enkele dingen vielen op. Zo wilden we graag een Iced Coffee bestellen om half vijf (de kaart zegt dat dit tot zes kan) maar toen we erom vroegen keek de medewerker ons een beetje geschrokken aan en vertelde ons dat dat alleen maar 's ochtends kon. Wij kregen het idee dat het dagpersoneel meer bekend was met klusjes doen dan met het bedienen van de bar. Daarnaast was ons appartement nog wat kaal, we denken dat dit met wat kleine aanpassingen een stuk gezelliger kan worden! (Bijvoorbeeld een schilderij aan de muur of een plant op de grond)

Beoordeeld op: 22 december 2016 Verbleven in december 2016
    Steven Nederland
  • Island Life Backpackers Hostel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heel aardig personeel, goede locatie, fijne bedden.

Beoordeeld op: 10 januari 2017 Verbleven in januari 2017
  • Dan and Manty's Guesthouse

• Positief onderdeel van beoordeling

Wat een fantastisch hostel is dit! Super fijne sfeer en aardige eigenaren! Je zit ook lekker centraal:)

Beoordeeld op: 28 januari 2017 Verbleven in januari 2017
  • Hodelpa Caribe Colonial

• Positief onderdeel van beoordeling

zeer goede locatie en goed ondbijt

• Negatief onderdeel van beoordeling

slecht bed en zeer slechte douch

Beoordeeld op: 23 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Cornelis België
  • Catalonia Royal Bavaro - All Inclusive - Adults Only

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prima plek erg mooie junior Suite luxe resort fantastisch

Beoordeeld op: 28 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Antonie Nederland
  • Hotel Neptuno's Refugio

Boca Chica, Dominicaanse Republiek

• Positief onderdeel van beoordeling

Prima ontbijtje. Vanaf 07.00 uur al mogelijk. Prins / qualitieit is prima. Gastvrouw spreekt ook Engels. Restaurantjes dicht in de buurt. Kamer was ruim ,wit geschilderd,met minibar en tafeltje

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het geblaf van de honden en ook wel wat muziek vanaf de beach wat met verkeerde wind toch te horen was. Jammer,geen thee/koffiezet apparaat op de kamer.

Beoordeeld op: 18 april 2017 Verbleven in april 2017
    Petra Nederland
  • Hotel Riazor

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ik had slechter verwacht maar de bagage werd keurig naar de kamer gebracht en alles werd uitgelegd. Verwacht hier geen strand want dat is hier niet.

Het is 3 sterren en dat klopt wel

Beoordeeld op: 23 april 2017 Verbleven in april 2017
    Gerardus Spanje
  • Riviera Punta Cana Eco Travelers

• Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige plek in Bavaro op loopafstand van strand, restaurants en winkels. Zeer persoonlijk en gastvrij ontvangst door eigenaren. Ruim, goed ingericht appartement met balkon.

Beoordeeld op: 7 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Corinne Nederland
  • Frio Hot

Boca Chica, Dominicaanse Republiek

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Een oase in de Avenua Duarte in Boca Chica. Recent gebouwd en opgeleverd, mooi design. Ruim, licht, netjes en schoon en een uitstekend bed! Prima restaurant met uitgebreide kaart, goed eten, keurig geserveerd op design-serviesgoed. Prijzen ook alleszins redelijk. Prima was-service (50 Pésos per item, volgende dag retour) en nauwelijks last van omgevingsgeluiden van het hotel. De dames van de receptie spreken prima Engels en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het personeel in het restaurant is iets minder accuraat... Het hotel heeft een eigen aggregaat dat aanslaat als de stroom uitvalt. Duurt enkele seconden. Kamers hebben uitstekende airco, prima regelbaar én stil. TV met vele satelliet-kanalen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er is een open trappenhuis met aanliggende gangen naar de kamers. Alles van beton. Dus heel veel galm. elk geluid dat zich voordoet, wordt versterkt door galmen en echo's. Helaas sluiten niet alle gasten hun kamerdeur voorzichtig, dus dat is af en toe goed te horen.

Beoordeeld op: 12 september 2017 Verbleven in september 2017
    Willem13 Nederland
  • Weston Suites Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8

Hoog beoordeelde hotels in de Dominicaanse Republiek volgens alle beoordelaars

• Casa de Gilles Guesthouse

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige paradijselijke locatie met een fantastische gastheer Gilles! We beleefden een droomvakantie op een droomspot. De prachtig gedecoreerde kamers, het heerlijke ontbijt, de gepersonaliseerde ontvangst. Het kan niet beter! We gaan zeker terug!

Alles was perfect!!!!

Beoordeeld op: 14 juni 2017 Verbleven in mei 2017
    Ann België
  • Ecolodge Vistamar

Los Patos, Dominicaanse Republiek

• Positief onderdeel van beoordeling

De gastheer biedt een uitmuntende service, en is ook zeer bezorgd om het welzijn van zijn klanten. Hij gaat daar zeer ver in. Zo heeft hij met een ExpressCourier onze Creditcard, die we vergeten waren, naar ons volgende adres gestuurd. De lodge is een zeer mooie villa, met zwembad, en met zicht op zee. Alle energie wordt opgewekt door windmolens in de buurt. De gastenkamers zijn ruim en zeer smaakvol ingericht. Een ideale uitvalsbasis om de Laguna de Oviedo en de Las Aguilas Bay te bezoeken.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Je moet er rekening mee houden dat de villa tegen een helling ligt, en soms lawaai opvangt van het dorpje beneden. Wij hadden er niet zo veel last van, maar als je een slechte slaper bent, neem je best je oordopjes mee. Maar dit geldt voor de ganse Dominicaanse Republiek (de locale bevolking is nu eenmaal erg luidruchting).

Beoordeeld op: 1 december 2016 Verbleven in november 2016
    D België
  • Mahona Boutique Hotel

• Positief onderdeel van beoordeling

Jacques & Valérie zijn super sympathieke Fransen die in Las Terrenas wonen. Ideaal om allerlei informatie te verkrijgen. Hun B&B is zeer smaakvol ingericht. En je krijgt er een lekker ontbijt. Het is er ook zeer rustig, ondanks de drukke omgeving.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Wij hadden pech met het weer. Een tropische storm verpestte ons verblijf daar een beetje. De zee was bruin in plaats van blauw, en alle charme van Las Terrenas viel letterlijk in het water.

Beoordeeld op: 1 december 2016 Verbleven in november 2016
    D België
  • Dan and Manty's Guesthouse

Beoordeeld op: 28 januari 2017 Verbleven in januari 2017
  • Charming Countryside Chalet - Adults only

Camú, Dominicaanse Republiek

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

René en Brigitte hebben een klein paradijs gemaakt in de buurt van Puerto Plata. Echt alles perfect. Prima en uitgebreid ontbijt, mooie kamer met fijne bedden. René weet veel van het land en geeft waardevolle tips. We hebben genoten van de gastvrijheid en de gezellige avonden na actieve dagen. Alles is mogelijk, je diner laten bereiden door Brigitte, zelf iets klaarmaken in de keuken of uit eten. Fantastische tuin met zwembad en een geweldig uitzicht.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De eigenaren kunnen er niets aan doen, maar de weg naar het hotel is erg slecht. Veel kuilen en zo.

Beoordeeld op: 17 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Marinus Nederland
  • La Maison

• Positief onderdeel van beoordeling

De accomodatie is prachtig! Zeer mooi ingericht, en zeer rustig. De kamers hebben alles wat je nodig hebt. Er is concierge die 24/24 beschikbaar is, hij bewaakt het domein, doet de poort open zodra je vertrekt en staat al klaar als je terug bent. Hij is goud waard! Daarnaast is er een poetsvrouw, die ook het ontbijt voorziet. En een tuinman die ook het zwembad verzorgt. De eigenaar is zeer vriendelijk en kent de streek, voor goede tips kunt u zeker bij hem terecht. Een zeer ontspannende omgeving!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt is elke dag hetzelfde, weliswaar uitgebreid. Maar dit kan beter. Tijdens ons verblijf moest de eigenaar enkele dagen weg, dan merk je wel dat de poetsvrouw plots niet meer zoveel zin heeft. Handoeken mogen ook sneller ververst worden.

Beoordeeld op: 28 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Dennis België
  • VILLA PIÑA

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Perfecte ontvangst door fantastisch sympathiek koppel! De locatie is ongelooflijk mooi! Mega aanrader!

Beoordeeld op: 3 april 2018 Verbleven in maart 2018
    Karen België
  • Centro de Santiago

Santiago de los Caballeros, Dominicaanse Republiek

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer vriendelijke eigenaren, goede en rustige ligging in residentiele wijk vlakbij het centrum.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kamer was vrij klein. Je kon er wel buiten zitten maar dat was niet gezellig, dan moest je weer naar beneden om bij het zwembad te zitten, dat was wel een aardige plek. Santiago zelf viel ons tegen, snel gezien..

Beoordeeld op: 11 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Anoniem Nederland