Allotjament Vols Vol + Hotel Lloguer de cotxes Taxis a l'aeroport

Equador Opinions d'hotels de clients reals

Opinions d'hotels recents a l'Equador

• Hotel La Vista

Canoa, Equador

Puntuació mitjana: 8,5
    • Part positiva del comentari

La situacio i la bona voluntat del personal, que com a tot arreu es qui salva la situacio.

• Part negativa del comentari

Necessita una renovacio i un manteniment mes acurat. Al pati de l'entrada podrien aprofitarlo i posar taules i cadires i aprofitarlo com a bar/menjador Renovarse o kaput. El personal es molt amable pero no pot suplir certes mancances. Tovalloles i catifes de bany obsoletes. Interruptors que no funcionen. Salutacions

Escrit el 18 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Setembre de 2018
    Eduardo Espanya
  • Anahi Boutique Hotel

Puntuació mitjana: 9,3
    • Part positiva del comentari

la varietat del tipo d'habitacions amb tematiques diferents.

• Part negativa del comentari

parking limitat a un cotxe

Ferran Espanya
  • Hotel Flor de Oriente

Baños, Equador

Puntuació mitjana: 8,5
    • Part positiva del comentari

Localització perfecta. Tenen lloc per deixar el cotxe tancat. Les habitacions amb balcó que donen a la plaça aporten un plus a l'estada.

Albert Estats Units
  • Hostal del Rio

Puyo, Equador

Puntuació mitjana: 8,7
    • Part positiva del comentari

El Jorge ens va donar totes les facilitats i simpatía del món. Ens va ajudar amb el parking del cotxe i en donar-nos recomanacions per sopar.

Albert Estats Units
  • Hotel El Auca

Puerto Francisco de Orellana, Equador

Puntuació mitjana: 7,7
    • Part positiva del comentari

El gimnàs, i el jardí fantàstic amb plantes, animals, taules, cadires, aigua, ombra..

• Part negativa del comentari

Ens va tocar una habitació que donava al carrer i va ser impossible dormir del soroll. Recomanem demanar una habitació que doni al jardí interior

Anna Espanya
  • Hotel Colonial San Agustin

Puntuació mitjana: 8,4
    • Part positiva del comentari

L esmorzar era fora del hostal, a poca distància. Ens hi varen acompanyar. Excel·lent.

• Part negativa del comentari

Coincidia amb unes festes, les festes de la llum, el carrer estava tallat i va ser complexe arribar.hi.

Escrit el 28 de agost de 2018 S'hi va allotjar el Agost de 2018
    enrique Espanya
  • hostal monte libano

Puerto López, Equador

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

Un lloc molt bonic al final del malecón, a prop de tot , a dos minuts del moll, però allunyat dels bas musicals de Puerto Lopez. Construcció de fusta i bambú, en un entorn excepcional. Molt còmode i tranquil. Un esmorzar deliciós i molt complert per 4€.

• Part negativa del comentari

No posen sabó al bany. Tenen 3 gossos molt grans que es passegen per tot arreu i a vegades no respecten l'espai dels hostes. També criden al matí.

Escrit el 31 de agost de 2018 S'hi va allotjar el Agost de 2018

Juan Equador
  • Akros by BlueBay

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

El personal muy amable. Excelente ubicación. Muy buen servicio de parking.

• Part negativa del comentari

Almohadas pequeñas, nada confortables y se sentía el olor de guardado en el hotel. Hace falta ventilar las habitaciones.

Escrit el 10 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Setembre de 2018
    Marcela Equador
  • Hotel la Ronda

Puntuació mitjana: 8,3
    • Part positiva del comentari

L'esmorzar bo, complert i diferent tots els dies. Els propietaris amables tot i la decepció a l'hora de fer els papers.

• Part negativa del comentari

Al arribar, la senyora em va dir si volia una altra habitació de cara al carrer. Li vaig dir que si tenia el mateix preu que no m'importaria. Me les va ensenyar i li vaig dir que la que estava cap al carrer m’agradava mes. Em contesta que te un preu superior però que me la deixa al mateix preu per que portem una nena petita. Més tard vaig a fer tots els papers i li demano el comandament de la televisió. Em vaig quedar parat quan em va dir que no me'l volia donar si no pagava 16$ per persona i dia, que ells paguen una quota. Vaig emprenyar-me de tal manera que no ser ni el que li vaig dir. No m’havia passat mai i mira que ja he estat 5 cops a Equador i per tant he estat en hotels. Si em canvia d'habitació per que vol, el mes lògic es que em donin el comandament igualment, no? En definitiva, descontent per aquest motiu bàsicament i per que entrava fred de matinada per les finestres ja que no ajustaven be.

Escrit el 17 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Agost de 2018
    Carles Espanya