Allotjament Vols Vol + Hotel Lloguer de cotxes Taxis a l'aeroport

Geòrgia Opinions d'hotels de clients reals

Opinions d'hotels recents a Geòrgia

• Sunshine Kazbegi

Kazbegi, Geòrgia

Puntuació mitjana: 9,4
    • Part positiva del comentari

Hotel de nova construcció, amb habitacions comfortables i unes vistes espectaculars del Mt. Kazbek i l´església de Tsamenda Sameba. Amabilitat del personal de recepció. L' hotel disposa de cuina completa a disposició dels clients. El desdejuni molt bo. Té una terrassa en la part baixa.

• Part negativa del comentari

Una mica allunyat del centre en un carrer sense asfaltar però no és problema si aneu amb cotxe propi.

• Hotel & Wine Cellar ARGE

Telavi, Geòrgia

Puntuació mitjana: 9,3
    • Part positiva del comentari

Habitacions molt grans, amb molt espai i terrassa privada. Lloc tranquil. Disposen d' un agradable jardí amb piscina. El bany és espaiós. El jove personal parla anglès perfectament i és molt amable.

• Part negativa del comentari

En el buffet de desdejuni ens van cobrar un suplement pels cafès espresso, cosa que no ens havia passat enlloc. Una mica difícil de trobar, tot i estar molt prop de la carretera de Telavi.

• Boutique Hotel Tekla Palace

Tbilisi, Geòrgia

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

L' hotel és un edifici molt ben conservat en ple centre de Tbilisi. L´ubicació és immillorable per visitar la ciutat: prop de tot. L' habitació era àmplia, comfortable i les vistes des de la nostra terrassa espectaculars. El desdejuni molt bo i assortit, es serveix en un semisoterrani. Teniu restaurants molt propet i zones d' oci nocturn no gaire lluny, tot i que des de l' hotel no es senten sorolls durant la nit. Hi ha un xicotet parc just davant.

• Part negativa del comentari

Faltava il.luminació en l' habitació i en la terrassa.

• Grand Piano

Kutaisi, Geòrgia

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

Bonica i tranquil.la casa situada al centre de Kutaisi. L' hotel està cuidat i les habitacions són modernes, ben equipades i et deixen aigua de cortesia a l' arribada. El personal va ser molt amable i de gran ajuda amb el trànsfer a l' aeroport. Totalment recomanable, en comparació amb altres on es vam allotjar a la ciutat.

• Part negativa del comentari

El desdejuni és molt bàsic.

• Green Flower Hotel

Kutaisi, Geòrgia

Puntuació mitjana: 9,4
    • Part positiva del comentari

La situació i la qualitat de les instal.lacions. El tracte dels propietaris exquisit. Per a tornar-hi en un nou viatge a Geòrgia

Escrit el 2 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Setembre de 2018
  • Guest-House Mimino

Akhaltsikhe, Geòrgia

Puntuació mitjana: 9,3
    • Part positiva del comentari

esmorzar excel.lent. Habitació molt gran.

Escrit el 3 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Agost de 2018
    juan Espanya
  • Manana Japaridze's Guesthouse

Mestia, Geòrgia

Puntuació mitjana: 9,2
    • Part positiva del comentari

L'esmorzar abundant i variat. La senyora que ajuda a la gestió de l'establiment és molt agradable i ajuda quan tens un problema. Li estem molt agraïts.

• Part negativa del comentari

El gerent o propietari de l'allotjament es va negar a trucar a un telèfon local per a que vinguera a buscar-nos un transport per anar a l'aeroport de Kutaisi. A més a mé,s ens va escridassar perquè no li'l vam comprar a ell i ens va dir que era el nostre problema si no venia el transport. El fet és que li vam dir que gestionés la compra del transport dues vegades i en dos dies no ho havia fet, així que ho vaig comprar en un altre lloc. La senyora major del local va trucar i en 5 min teníem el transport a la porta. Va ser una situació molt violenta i desagradable. I després, en arribar a casa, ens arriba un email dient que no ens havíem presentat al seu local. Suposo que volia evitar aquesta valoració. El servei d'atenció al client de booking ha funcionat molt bé.

Escrit el 3 de setembre de 2018
    juan Espanya
  • Chateau Eniseli

Eniseli, Geòrgia

Puntuació mitjana: 9
    • Part positiva del comentari

L'explicació que ens han fet de la bodega. La qualitat dels llits, eren molt amples.

• Part negativa del comentari

Ha caigut parcialment la llum durant un parell d'hores

Escrit el 6 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Setembre de 2018
  • Guest House Central

Sighnaghi, Geòrgia

Puntuació mitjana: 9,1
    • Part positiva del comentari

El tracte de la propietaria

• Part negativa del comentari

La dutxa mulla tot el bany

Escrit el 6 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Setembre de 2018
  • Guesthouse Levani