Kroatia Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Kroatia

• Remisens Hotel Admiral

Opatija, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,5
    • Positive gjesteomtaler

Fin beliggenhet, god frokost i fine omgivelser, flott utsikt og bra utendørs basseng

Ingenting å bemerke

Kristin Norge
  • Valamar Club Dubrovnik

Dubrovnik, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

God beliggenhet ved stranden. Flott bassengområde. Stille og rolig, rommet virket lydisolert.

Litt små rom.

Cecilie Norge
  • Cindro Apartment with Terrace

Split, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,5
    • Positive gjesteomtaler

Very good location inside the Diocletian's Palace Fin leilighet inne i Diocletian's Palace med flott beliggenhet om du vil være på byferie i Split. ALT rett utenfor døren. Verten var veldig hyggelig og service minded. Terrassen var koselig med mange soltimer om man vil ha pause fra bylivet.

• Negative gjesteomtaler

Støvete og skittent i oppgangen som fører opp til leiligheten. De pusser opp en naboleilighet for øyeblikket (september 2019). Ikke dyner i sengen - kun laken og ett sengeteppe.

• Radisson Blu Resort & Spa

Split, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,5
    • Positive gjesteomtaler

Fint hotell med herlig strandbar. Gratis solsenger for hotelles gjester, deilig å bade fra brygge. Hyggelig betjening. Rent og pent. God frokost.

• Negative gjesteomtaler

Vi ble anbefalt av hotellet å leie sykler på stedet (både dyrt og dårlige sykler) Etter sigende skulle det være veldig fint å sykle inn til Split langs vannet. Det stemte IKKE - ikke sykkelveier og mye hull etc. Tilbake syklet vi hovedveien (heller ikke her sykkelveier) det var ikke lys på syklene så sikkerhetsmessig var det faktisk farlig :-( Liker ikke dobbeltdyne. Dyr mat i forhold til kvaliteten.

• Belado Residence Bol

Bol, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

VERY VERY NICE! Vi bodde i en veldig flott leilighet med to soverom i 2 etg med en fantastisk utsikt. Moderne og fresh leilighet med gode senger. Ett sted jeg på en måte ikke vil fortelle andre om for da er det ikke ledig når man selv vil komme tilbake..... Endel trapper ned til sentrum, men ikke så langt å gå rundt om man har barnevogn. Gratis utlån av elsykler er ett stort pluss. MEGET serviceminded personale - de både hentet oss og kjørte oss tilbake til fergen.

• Apartments Tare

Vodice, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,8
    • Positive gjesteomtaler

Svært hyggelig vertskap. Plassering. Renhold.

• Negative gjesteomtaler

Det var litt mygg på stedet, men det kan jo ikke vertskapet gjøre noe med.

Ove Norge
  • Aparthotel Bellevue Trogir

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Super frokost og topp service.Meget hyggelig betjening.Sentral beliggenhet i forhold til Trogir og flyplassen.Kort veg til ferge ut til 2 fantastiske øyer.

Per-Gunnar Norge
  • D&A Center Apartments

Pula, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Meget bra beliggenhet. Eget soverom, bra seng. Selv om det var sentralt var vi ikke plaget av støy fra trafikk eller restauranter.

• Negative gjesteomtaler

Kjøkkenet var dårlig utstyrt og manglet lys.

Anonym Norge
  • Villa Ana

Bol, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,3

Beliggenhet, ansatte, basseng

Vurdert: 18. september 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Anonym Norge

Hoteller i Kroatia anbefalt av gjester som snakker norsk

• Guest House Tiramola

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,6
    • Positive gjesteomtaler

Perfekt beliggenhet! Midt i gamlebyen og rett ved havnepromenaden. Veldig fint rom, nytt og rent. Vennlig personale.

Vurdert: 26. mai 2017 Gjennomførte opphold i mai 2017
    Marianne Norge
  • Royal Apartments

Primošten, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,6
    • Positive gjesteomtaler

Flotte nye leiligheter 100 meter unna stranden og promenaden. Leiligheten, byen og strendene er virkelig å anbefale hvis du bare skal slappe av og spise godt. Hvis du vil ha shopping må du til Split. Vi kommer tilbake.

Vurdert: 18. juni 2017 Gjennomførte opphold i juni 2017
    Terje Norge

Hoteller i Kroatia anbefalt av alle gjester

• Studio Goga

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,9
    • Positive gjesteomtaler

Hyggelig vert, sosial behjelpelig. Ren og flott leilighet. Vi var to par på tur som hadde hver sin leilighet med felles hovedinngang.

Vurdert: 27. august 2017 Gjennomførte opphold i august 2017
    Ivar Norge
  • Guest House Ankora

Skradin, Kroatia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,8
    • Positive gjesteomtaler

Grunnet gjester som ville være der en natt ekstra så ble vi oppgradert til suite de 2 dagene vi var der. Alt er i umiddelbar nærhet av restauranger barer og butikker. Bussforbindelse videre til Split er rett utenfor døra også Eier av stedet var veldig også og du fikk låne sykler helt gratis av han også Badstu og jacuzzi var helt herlig etter en dag på lang fottur i parken

Vurdert: 21. oktober 2017 Gjennomførte opphold i oktober 2017
    Lars Norge