Allotjament Vols Vol + Hotel Lloguer de cotxes Taxis a l'aeroport

Jordània Opinions d'hotels de clients reals

Opinions d'hotels recents a Jordània

• Cedar Hotel

Puntuació mitjana: 8,8
    • Part positiva del comentari

Molt bon esmorzar. El staff molt amable. Ens han ajudat a planificar la ruta i solventar dubtes.

Escrit el 23 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Setembre de 2018
    Llibertat Espanya
  • Wadi Rum Bedouin Camp

Wadi Rum, Jordània

Puntuació mitjana: 9,3
    • Part positiva del comentari

varem arribar i deixes el cotxe a un aparcament habilitat , vas amb un taxi 4x4 al camp, nosaltres varem aprofitar el mateix viatge per fer visita per Wadi-Rum, desert espectacular tel miris per on tel miris. Varem veure la psta de sol desdel camp, sopar correcte .

• Part negativa del comentari

Pagar en efectiu. La nostra tenda no funcionava la llum , tot i no ser cap inconvenient. Crec recordar que al vespre al sopar fan espectacle pero com que nomes erem 4 parelles s'ho van saltar.

• Kempinski Hotel Aqaba

Puntuació mitjana: 9
    • Part positiva del comentari

Tot, la situació del Hotel, les vistes a primera linea de mar, les piscines la platja amb sorra blanca, els restaurants, les activitats que pos fer (nosaltres varem fer snorkel). Relaxació total per carregar piles per marxar al desert de wadi-rum

• Part negativa del comentari

La ciutat en si no te res , la platja i carres es com molta part de Jordania esta brut de papers i sobretot ampolles de plastic ho llencen tot al terre. Pero es mereix una petita pasejada per el passeig a peu de platja.

• Sun City Camp

Wadi Rum, Jordània

Puntuació mitjana: 8,5
    • Part positiva del comentari

Dificil explicat tot el que ens va agradar....Un lloc del tot recomanable no ho teniem previst en el viatge ja que habiem estat en un altre camp dies abans pero la primera experiencia va ser bona I varem voler repetir pero en un altre camp I aquesta segona l'ha superat en TOT!!(sense desmereixer l'altre camp). Camp super cuidat, tendes amb totes les comoditats possibles (Aire condicionat, nevera, bany....) la vista desde el llit es espectacular, costa voler dormir perque no volia deixar de gaudir de el cel estrellat. Varem sopar I esmorzar, tot bonissim , despres del sopar varen fer espectacle I ball. Podeu contractar una sortida amb camell I anar a veure la posta de sol.

Res tot correcte

• The Old Village Hotel & Resort

Wadi Musa, Jordània

Puntuació mitjana: 9
    • Part positiva del comentari

l'hotel es correcte es molt nou pero la decoració de les habitacions i el bany no ens van convencer. El mini bar es gratuit. Varem fer visita nocturna al Tresor de Petra i ens van portar amb el taxi del Hotel. Jacuzzi obert fins tard.

• Part negativa del comentari

La piscina es coberta, amb els nens dins es molt sorollosa. Toballoles bany amb algun forat. L'esmorzar es una mica fluix i el personal hauria de millorar MOLT

• Petra Marriott Hotel

Wadi Musa, Jordània

Puntuació mitjana: 8,3
    • Part positiva del comentari

Veniem d'un altre hotel de Petra varem allargar una nit mes a la ciutat i varem decidir no fer-la al mateix hotel i escollir aquest Hotel va ser tot un encert. Molt be!! tot i tot estar molt separat del centre nosaltres viatjavem amb cotxe per tant cap problema, es molt tranquil disposa d'una bona piscina es menja be i gaudeixes del paissatge les vistes de les muntanyes de Petra i d'una bona posta de sol. Adjunto una foto de un bon lloc on anar a menjar a Petra.

• Part negativa del comentari

res molt important pero ha tenir en compte : ens van fer esperar per fer l'entarda i no ens van oferir res per beure, cosa que en un altre hotel de la mateixa cadena dies abans si ens ho van fer.

• Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea

Sowayma, Jordània

Puntuació mitjana: 8,8
    • Part positiva del comentari

Varem estar en una villa, molt confortable tot I els defectes que explico despres. Hi han moltes piscines , nosaltres en disposabem una que nomes era per la gent allotjada a les villes, per tant super tranquila. Esmorzar super complert I molt bo.

• Part negativa del comentari

Varen tardar moltissim en donar-nos la habitació, varen superar l'hora que tenen estipulada de entrada. Aire condicionat feia molt soroll per poder dormir. L'aigua de la dutxa no sortia freda era super calenta. Cuan vas a la platja nomes disposa de dues dutxes per tota la gent que hi ha.

• Amman Rotana

Amman, Jordània

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

Hotel ben ubicat al centre, amb bons serveis, bona piscina, habitació molt ampliai amb bones vistes, el bany super perfecte. Esta situat en una zona comercial moderna , nosaltres teniem la casa de lloger del cotxe alla mateix ens va anar perfecte. No puc opinar del esmorzar ja que no el teniem inclós. Aire condicionat molt silencios ( el mes silencios de tot el viatge)

Res a destacar

• Cliff Hotel

Amman, Jordània

Puntuació mitjana: 8,3
    • Part positiva del comentari

Hem rebut molt de suport durant la nostra estada a Amman. I també bon ambient amb la resta dels hostes. Moltes gràcies!!!

Gemma Espanya
  • Red Sea Dive Center