Libanon Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Libanon

• Talal Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,6
    • Positive gjesteomtaler

Gode service og veldig hyggelige ansatte

Vurdert: 11. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Izzat Norge
  • Honey Guesthouse

Jezzîne, Libanon

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,8
    • Positive gjesteomtaler

Vi fikk lokal frokost og ble tatt med til en lokal gårdsbutikk som selger pinjekjerner, honning og mye mer. Ved ankomst fikk vi kaffe og en hyggelig prat med vertinnen.

Vurdert: 30. mars 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Marie Norge
  • Palmyra Hotel

Baalbeck, Libanon

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,4
    • Positive gjesteomtaler

Et veldig sjarmerende hotell. Har holdt det gående sammenhengende 140 (?) år. Scorer stort på å ha beholdt mye gammelt inventar og ikke ha pusset opp. Ikke forvent overdreven luksus og komfort men se heller på oppholdet som en alternativ/artig hotellopplevelse.

• Negative gjesteomtaler

Frokosten kunne vært bedre.

Vurdert: 31. mars 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Ole Kirgisistan
  • Garden Master-Bedroom Suites

Adūnīs, Libanon

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Det var det beste plassen . Vi skulle booke en vanlig hotell og var overrasket av prisen hos Garden Master Bedrooms Suites vi var skeptiske og det vår første gang til Libanon, Beirut men det var over all forventning beste service beste plass beste renhold beste komfort for både barn og voksne. Vi ankomm 6 på morgonen og hadde Allerede booket en taxi til hotellet. Eieren George ventet på oss og hilste oss velkommen. Rommet var stort og rent med allt av fasiliteter. En ekstra stor seng og en stor seng klesskap og kleshengere liten kjøleskap baderom med shambo håndsåpe håndklær toalettpapir. Flat TV aircondision vifte varme. Vi hadde felleskjøkken med alt av bas produkter som sukker salt olje pepper krydder te kaffe egg og drikkevann. Stort bord med sitteplass for flere personer. Solstoler og flere sitte steder. Stor huske. Renhold er 10 poeng alltid rent og vi fikk alltid nye håndklær og sengeklær. Vi hadde også tilgang til gratis vaskemaskin og tørketrommel det finnes også strykejern. Atmosfæren var helt fantastisk eieren har ett stort åpent terass med flere frukttrær og blomster uteplass for barn og for voksne. TV med barnekanalen på flere språk og underholdning for store og små. Plassen var helt perfekt. Ikke minst eieren var helt fantastisk og hjelpsom veldig snill og gavmild. Han hjelpte oss med å finne fram til mange steder og attraksjoner og inviterte oss flere ganger på grill med masse mat. Det finnes parkeringsplass for hotellgjester. Lekeområder for barn hele plassen var barnevennlig. Hotellet er også i flotte omgivelser nære til alt supermarket små butikker matbutikker resturang sentrum kjøpesenter attraksjoner og severdigheter, lege apotek, klesbutikker. Om du skal till Libanon, Beirut for første gang så anbefaler vi dette hotellet framfør alle. Tusen takk George for at du tok oss imot og for den beste servicen og vennligheten vi fikk. Du er best i hele Libanon og du gjorde vår reise spesiell. Takk til deg og din familie. Mvh Salam og familien

Vurdert: 19. april 2018 Gjennomførte opphold i april 2018
    Salam Sverige
  • The Grand Meshmosh Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,7
    • Positive gjesteomtaler

Svært hyggelig budsjett-alternativ med flott betjening og beliggenhet. Vi leide familiesuiten på toppen, og den var strålende. To soverom og flott, stor terrasse.

Vurdert: 14. mai 2018 Gjennomførte opphold i mai 2018
    Kristine Norge
  • Domus Manara

Ingen gjesteomtaler ennå
    • Positive gjesteomtaler

Senger var bra. Egen frokost fra kjøkkenkrok.

• Negative gjesteomtaler

Det var dårlig renholdt og ble ikke renholdt den uken vi var der. Ved tapping av vann fra kjøkkenbenken kom det en ubehagelig kloakklukt. Kjøkkenet var også mangelfullt utstyrt på bestikk og utstyrsfronten. Dessuten var det ett helvindu som ikke gikk å låse. Dette var en del av balkongdøren men ingenting utenfor så jeg vil man ramler 3 etg ned på fortauet.

Vurdert: 17. juni 2018 Gjennomførte opphold i juni 2018
    Asbjørn Norge
  • City Suite Hotel Beirut

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,2
    • Positive gjesteomtaler

Vi booket 2 dobbelt rom og vi fikk en suite uten å be om, det likte vi veldig. Bra service og bra beliggenhet.

Ingen ting.

Vurdert: 3. juli 2018 Gjennomførte opphold i juni 2018
    Ramzi Norge
  • L'Hotel De Mon Pere

Jbeil, Libanon

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Hotellet hadde et veldig hyggelig og profesjonelt personale, hotellet er veldig rent til en hyggelig pris. Det er har et greit basseng.

• Negative gjesteomtaler

Rommene er mørke og trist innredet.

Vurdert: 17. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Lars Norge
  • 1866 Court & Suites Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,9
    • Positive gjesteomtaler

Flotte rom, flott havsutsikt, men noe slitt. Personale av varierende kvalitet.

• Negative gjesteomtaler

Treningsrom ikke åpent søndag. Noe slitt. Ikke betal taxi gjennom hotellet. Jeg opplevde at de la 50 % på prisen jeg ville betalt direkte til taxi.

Vurdert: 17. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Lars Norge