Oman Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Oman

• Somerset Panorama Muscat

• Positief onderdeel van beoordeling

Goed gelegen, met aan de voorkant uitzicht richting de Grote Sultan Quaboos Moskee. Prima en groot compleet ingericht appartement. Appartement wordt iedere dag schoongemaakt. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen (13 en 17 jaar). Twee slaapkamers, compleet ingerichte keuken en woongedeelte. Zwembad met ligstoelen is ook prima. Shoppingmal zit onder het complex met een kleine supermarkt. Ideaal voor de boodschappen. Gratis parkeren voor de deur. Vanaf het appartement is het eenvoudig om in 15 minuten naar dé Muscat Souk te rijden

Beoordeeld op: 25 juli 2018 Verbleven in juli 2018
  • Sur Plaza Hotel

Sur, Oman

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Avondeten in het restaurant was ook prima. Men serveert hier ook alcohol (oa bier/wijn) Zwembad eenvoudig maar prima om een verfrissende duik in te nemen. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen (13 en 17). Hadden twee kamers. Met de auto ben je snel bij de boulevard of de houten boten scheepswerf. Wij zijn vanaf Sur in ongeveer 45 minuten naar het schildpaddenstrand gereden. Prima te doen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kamer en badkamer hebben een opknapbeurt nodig

Beoordeeld op: 25 juli 2018 Verbleven in juli 2018
  • Al Ferdous Hotel Apartments

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prima wifi.. Grote kamers met 2 airco's waardoor je geen airco boven je bed aan hoefde te zetten.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Klein maar functioneel badkamertje.

Jack Nederland
  • Falaj Daris Hotel

Nizwa, Oman

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prima en net hotel met twee buitenzwembaden op 3 kilometer afstand van het centrum van Nizwa. Nette en ruime kamers. Wij waren met twee volwassenen en twee kinderen van 13 en 17 jaar. We kregen twee kamers naast elkaar die via een tussendeur met elkaar verbonden konden worden. Ontbijt zat bij de prijs inbegrepen. Was een goed ontbijt, De kok maakt ter plekke je gewenste ei klaar. Bij het zwembad gratis ligstoelen met handdoeken. Parkeren gratis voor de deur. Vanaf het hotel ben je in 5 minuten met de auto in het centrum bij het fort van Nizwa. Bij de grote en gratis parkeerplaats liggen ook de Souks en de vrijdagse geitenmarkt.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Niets, alles was prima in orde.

Beoordeeld op: 28 juli 2018 Verbleven in juli 2018
  • Centara Muscat Hotel Oman

• Positief onderdeel van beoordeling

Prima hotel met uitstekende service

Beoordeeld op: 27 juli 2018 Verbleven in juli 2018

• Millennium Resort Mussanah

Mussanah, Oman

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooie grote kamer met ruim bed en luxe badkamer Uitgebreid ontbijtbuffet met live cooking en verse koffie Faciliteiten allemaal beschikbaar, ook in het laat seizoen. Lekker rustig zwembad. Heel erg goede WiFi verbinding ook aan het zwembad etc.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Op vrijdag en zaterdag heel erge drukte overal in het hotel. Locals kunnen dan een dagkaart kopen en overstelpen alles. Het zwembad is overvol dan. Locals houden zich ook helemaal niet aan de zwembadregels... gaan met kledij in het water, drinken en roken in het water... het personeel is goede vriendjes met de locals en zegt hier dus niets van. Restaurant is zelfs naar westerse normen duur.

Anke België
  • Sama al Wasil Desert Camp

Shāhiq, Oman

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Erg vriendelijk personeel. Airco in de kamers werkt perfect. Ontbijt en avondmaal erg uitgebreid. Fantastische uitzichten.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Heel erg moeilijk te vinden!! Zo goed als geen bewegwijzering. We hadden voor vertrek op dit forum al gelezen dat je je kan laten brengen door de locals voor 70 euro. We vragen of sterk af of de bewegwijzering niet express zo slecht is om de locals te laten bijverdienen... erg triestig Ontbijt en avondmaal kon niet buiten. We verbleven als enige gasten in het kamp en hadden toch het gevoel niet alles te hebben gekregen dat je krijgt wanneer het volboekt is... diner was geen bbq, geen kampvuur, niet buiten eten,...

Beoordeeld op: 22 juli 2018 Verbleven in juni 2018
    Anke België
  • Sama Heights Resort

Dār Sawdāʼ, Oman

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie is echt perfect, direct bij trekking W4. Heel mooi! Verrassing: we kregen zelfs een kosteloze upgrade van de kamer! Er was echt een leuke speeltuin op het terrein voor onze kids (4 en 6jr).

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt was vanaf half 8 ...en het diner ook pas vanaf half 8 ‘s avonds. Met de Nederlandse slaaptijden, zaten onze kinderen er wat afgedraaid/huilerig bij.

Marja Nederland
  • Oriental Nights Rest House

Al Wāşil, Oman

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De ligging van het hotel is heel dichtbij Wadi Bani Khalid. Perfect begin van een hike, lekker dichtbij!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De kamerdeuren zijn wat moeilijk te openen, dat gaf wat gehorigheid in de nacht (als mensen vroeg op pad gaan, en dan de deur dicht moeten 'gooien' omdat hij zo klemt!)

Beoordeeld op: 28 juli 2018 Verbleven in juli 2018
    Marja Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Oman volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Somerset Panorama Muscat

• Positief onderdeel van beoordeling

De service die er werd aangeboden. De vriendelijkheid van het personeel was ook zeer aangenaam.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er was een tussendeur in ons slaapkamer die toegang bood tot een andere kamer. Dit was n onprettig gevoel aangezien je weinig privacy had vanwege het feit dat de buren alles konden horen.

Beoordeeld op: 7 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Farid Nederland
  • Sifawy Boutique Hotel

As Sīfah, Oman

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie en vriendelijk personeel

Het geluid van de airco

Beoordeeld op: 20 augustus 2016 Verbleven in augustus 2016
    Wieke Oman
  • Coral Muscat Hotel and Apartments

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1

De grootte van het appartement

• Negatief onderdeel van beoordeling

We hadden en niet roken kamer reserveerd, maar hebben een wel roken kamer gekregen.

Beoordeeld op: 15 september 2016 Verbleven in september 2016
    Esther Nederland
  • Park Inn by Radisson Muscat

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Kamers goed. Alleen uitzicht zeer slecht op een bouwput. Hotel is gelegen aan een zeer drukke snelweg. Storend op het dakterras. Ontbijt goed maar veel te duur. Badkmerassecoires minimaal. Minibar vaak incompleet. Tevens een aantal flesjes geopend en met water gevuld.Airco goed en individueel in te stellen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Prijs ontbijt.Drukke lawaaerige snelweg. Ver gelegen van Muscat centrum. Frontdesk personeel erg traag. Onduidelijkeid of prijs kamer incl.of excl.ontbijt is.

Beoordeeld op: 7 december 2016 Verbleven in november 2016

Beoordeeld op: 5 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Arie Nederland
  • Grand Millennium Muscat

• Positief onderdeel van beoordeling

Top service! Schone kamer, zeer comfortabel. Prima bereikbaar.

Grote zwembad was helaas niet beschikbaar

Beoordeeld op: 6 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Najlai Nederland
  • Wahiba Bedouin Rustic Camp

Ḩawīyah, Oman

• Positief onderdeel van beoordeling

Gastvrijheid van de eigenaar en personeel en de zonsopkomst vanaf het duin naast het kamp waren geweldig. De bedden in de kamers waren een stuk comfortabeler dan in de tenten

• Negatief onderdeel van beoordeling

Door de foto's en locatie op Google Maps hadden wij de indruk dat we in de middle of nowhere terecht zouden komen. het kamp staat echter vlak naast de doorgaande 'weg' door de woestijn.

Beoordeeld op: 8 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Floor Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Oman volgens alle beoordelaars

• Coral Muscat Hotel and Apartments

Beoordeeld op: 5 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Arie Nederland
  • Grand Millennium Muscat

• Positief onderdeel van beoordeling

Top service! Schone kamer, zeer comfortabel. Prima bereikbaar.

Grote zwembad was helaas niet beschikbaar

Floor Nederland
  • Sands Dream Tourism Camp

Shāhiq, Oman

• Positief onderdeel van beoordeling

Warm welkom, we waren de enige gasten, dus iedereen had tijd voor ons. 's Middags mooie tocht door de woestijn gemaakt inclusief zonsondergang en steile afdalingen

• Negatief onderdeel van beoordeling

Coördinaten klopte niet, waardoor de locatie niet te vinden was. Via telefoon contact gezocht en toen netjes begeleid naar de accommodatie.

Beoordeeld op: 15 januari 2017 Verbleven in december 2016
    Anne Nederland
  • Sheraton Oman Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

goed restaurant het beste ontbijtbuffet dat we in Oman gekregen hebben schitterende faciliteiten (vooral de zwembaden, binnen en buiten) en toegewijd personeel

• Negatief onderdeel van beoordeling

- het hotel ligt in de wijk Ruwi. Aan de ene kant is dat is een tamelijk centraal stadsdeel zodat je makkelijk naar andere stadsdelen kunt. Aan de andere kant is het de zakenwijk en daarom 's avonds nogal doods.

Beoordeeld op: 9 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Frank Nederland
  • Jawharet Al Kheir Furnished Apartments

Salalah, Oman

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Nieuw hotel op goede locatie. Fijne, schoone en erg ruime kamer / appartement . ontbijt is redelijk. Veel voor weinig geld.

Matras is hard

Beoordeeld op: 11 maart 2017 Verbleven in maart 2017