Paraguay Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Paraguay

• Hotel y Restaurant Austria

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prima optie in Ciudad del Este. Ontbijt erg goed! Goed restaurant erbij als je van Duits eten houdt.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kamer beetje gedateerd en personeel was erg zakelijk.

Beoordeeld op: 27 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    T&S Nederland
  • El Nómada Hostel

• Positief onderdeel van beoordeling

Vooral hoe chill het hostel is. Een relaxte sfeer waar je tot rust kan komen. En het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Ook is het erg schoon en hebben we hier een van de betere breakfasts gehad in Zuid-Amerika. Gewoon een erg goed hostel!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De douche is niet echt warm en het is vrij gehorig. Maar dat is alles. Voor de rest top!

Beoordeeld op: 4 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    S&T Nederland
  • Hummingbird Hostel

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De gastvrouw sprak goed Engels!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Onze tl buis maakte een rammelend lawaai, niks mis mee tot er flink wat rook uit de tl buis kwam (lamp was inmiddels uit). De gastvrouw was duidelijk niet onder de indruk en vond dat we de lamp maar uit moesten doen. Die was dus al uit. Ze bood ons geen andere kamer en vond dat we in onze huidige kamer moesten blijven slapen, die ondertussen stonk en blauw stond van de rook. Geen aanrader dus!

Beoordeeld op: 27 mei 2018 Verbleven in mei 2018
    Mellijn Nederland
  • Posada Maria

Trinidad, Paraguay

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige en schone kamer. Nergens anders in Zuid-Amerika voor dit geld deze luxe gevonden. Ook erg goed als je even je rust wil pakken op je eigen veranda.

Beoordeeld op: 22 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    S&T Nederland
  • St. Mallorquin Hostel

Encarnación, Paraguay

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het is nog niet zo lang geleden geopend dus er zijn nog wat werken aan de hand. Maar alles wat je moet hebben is aanwezig, een keuken, een goeie aangename douche, een mooie kamer, er is zelf al een living waar je netflix kan kijken. Dus meer was voor ons niet nodig! Het personeel, de 2 jongens die het uitbaten zijn super vriendelijk en zorgen dat hun gasten Niets te kort komen. Als er iets te kort is springen ze direct in hun wagen om er om te gaan voor je.

Beoordeeld op: 27 maart 2018 Verbleven in maart 2018
    Sara België
  • Hotel Las Margaritas

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer goede locatie, prima ontbijt en vriendelijk personeel. Ik kon 2 uur later uitchecken zonder extra kosten. Ik vond het ook een erg gezellig hotel om te verblijven. Restaurant ook prima

N.v.t.

Beoordeeld op: 23 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Karel Nederland
  • Five Hotel

• Negatief onderdeel van beoordeling

We hadden veel last van het licht en lawaai van het restaurant. Middels een brief gaven we dit aan. Echter kregen we van het management geen enkele reactie. Het personeel vond de situatie ook erg vervelend maar kan helaas, zonder tussenkomst van de manager niets doen. Hij was namelijk op het feest aan het feesten. De hotelgasten moesten het maar even zelf uitzoeken. Jammer en zeer onprofessioneel voor zn hotel!

Beoordeeld op: 28 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Jarne Nederland
  • Nova Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, prachtige kamers, alles was nieuw, higiene en poets waren uitstekend

• Negatief onderdeel van beoordeling

Hadden wat last van lawaai in de avond en nacht van brommers maar kregen een andere kamer en dat was veel beter. Internet ontvangst was slecht op de tweede kamer

Beoordeeld op: 20 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Anoniem Paraguay

Hoog beoordeelde hotels in Paraguay volgens alle beoordelaars

• La Mision Hotel Boutique

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

De kamers zijn super, het ontbijt compleet en zeer lekker, alles is aanwezig en ze zijn super vriendelijk!!

• Negatief onderdeel van beoordeling

het internet was soms traag (om toch mar iets te zeggen)

Beoordeeld op: 23 oktober 2016 Verbleven in oktober 2016
    Christophe België
  • Andares del Agua

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

De kamers zijn zeer ruim en mooi bemeubeld. Er was een televisietoestel zowel in de slaapkamer als in de zitkamer met kabeltv.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er was een ventilatieluik van een bergruimte dat in de kamer uitkwam. Hierdoor kon je de gesprekken horen van het schoonmaakpersoneel alsof ze in je kamer stonden en ik denk andersom ook.

Beoordeeld op: 28 april 2017 Verbleven in april 2017
    Frank Paraguay