Thailand Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Thailand

Hoteller i Thailand anbefalt av gjester som snakker norsk

• Tower Club At lebua

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Bodde i tower club fantastisk service gode senger og enorm utsikt

Vurdert: 5. oktober 2017 Gjennomførte opphold i oktober 2017
    Torleif Norge
  • The Waters Khao Lak by Katathani

Khao Lak, Thailand

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Super frokost, alle rom var flotte og pene, du kan selv bestemme når renhold skal komme, kort vei til alt fantastisk betjening......vil tilbake!

Vurdert: 28. november 2016 Gjennomførte opphold i november 2016
    Hilde Norge
  • Novotel Bangkok Sukhumvit 20

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Svært hyggelig atmosfære på hotellet, passe uformelt og meget godt fornøyd med service og vennlighet fra betjeningens side. Likte godt utsikten fra bassengområdet og fra Club loungen. Frokosten var meget god. Dette var mitt andre besøk denne høsten, og jeg kommer gjerne tilbake.

• Negative gjesteomtaler

Kunne vært litt flere solstoler ved bassenget, og litt mer utvalg i snacks på dagtid i Club lounge. Utmerket i loungen kl 1700-1900, men kunne altså være litt mer å bite i ellers på dagen. All ros til bejteningen i loungen!

Vurdert: 12. desember 2016 Gjennomførte opphold i desember 2016
    Per Norge
  • Hua Hin Marriott Resort and Spa

Hua Hin, Thailand

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Fine bassenger og utrolig god frokost. Stort fint rom med veldig gode senger. Personalet var veldig hyggelige. Vi hadde rom helt ned mot stranden. La inn ønske om ikke rom på bakkeplan men det ble ikke tatt hensyn til. Det er ganske vanlig at ekstra ønsker som blir bestilt gjennom booking.com ikke blir ivaretatt. Dette er et hotell jeg absolutt ville reise tilbake til hvis jeg skal til Hua Hin.

• Negative gjesteomtaler

Veldig dyr mat og drikke på hotellets restauranter. Derfor var det også lite folk som spiste der. De fleste reiser nok inn til byen hvor maten er veldig rimelig. Hestene på stranden var forstyrrende. Hestemøkk i sanden flere steder. Anbefaler ikke å ri på disse hestene da vi så en dame ble kastet av og hun ble hardt skadet. Stranden ellers er fin men store bølger og advarsel om maneter gjorde at vi valgte bassenget.

Vurdert: 22. januar 2017 Gjennomførte opphold i januar 2017
    Morten Norge

Hoteller i Thailand anbefalt av alle gjester

• Baan Jaru

Chiang Rai, Thailand

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,6
    • Positive gjesteomtaler

God frokost. Koselig frokostterrasse. Meget hjelpsom og hyggelig vert. Flott rom. Sentral beliggenhet. Perfekt for oss som ikke liker kjønnsløse hoteller, som kunne vært hvor som helst i verden. Anbefales på det varmeste.

Vurdert: 3. februar 2017 Gjennomførte opphold i februar 2017
    Anniken Norge
  • Aster 9 House

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Rolig og hyggelig område i Bangkok med mange gode restauranter i nærheten. Topp vertskap! Koselig rom med terrasse. Følte oss "hjemme" fra første stund. Rent og delikat.

• Negative gjesteomtaler

Ingenting jeg ikke likte.

Vurdert: 26. januar 2017 Gjennomførte opphold i januar 2017
    Anonym Norge