Tanzania Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Tanzania

• Aluna Beach Lodge

Nungwi, Tanzania

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,6
    • Positive gjesteomtaler

En perle i nord zanzibar! Personalet var kjempe hyggelige, alltid blide og serviceinnstilte. God mat på hotellet, bra priser og godt utvalg. En av de bedre hotellene vi bodde på i Zanzibar. Ligger også rett ved siden av et skilpadde reservat, anbefaler å ta turen innom der! Stille og rolig område rundt. Wifi var relativt bra! Rent og pent overalt, ute som inne. Bassengområdet var også veldig fint!

• Negative gjesteomtaler

Ikke så fin strand, mye søppel og tang i vannet. Et stykke å gå til andre barer, restauranter og finere strender. 15-30 min gange langs stranden.

Vurdert: 22. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Maiken Norge
  • Amaan Bungalows

Nungwi, Tanzania

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,7
    • Positive gjesteomtaler

Beliggenheten, bassenget og frokostmenyen.

• Negative gjesteomtaler

Syns ikke personalet var noe særlig imøtekommende eller hyggelige. Virket som de fleste hadde en dårlig dag, hver dag. Man måtte be om rengjøring (jeg er ganske så miljøbevisst, så krever ikke nye håndklær og nytt sengetøy hver dag, men feie gulvet for sand, tømme søppel og fylle på med dopapir er noe jeg tar som en selvfølge på et sted som skal være såpass fint.) Synes dem er overpriset i forhold til standarden, det man betaler for her er beliggenheten. Wifi var ekstremt dårlig, uansett hvor man oppholdt seg eller hvilken man var oppkoblet på. Vi reiste rundt på Zanzibar i 1 mnd, bodde på mange forskjellige steder og dette stedet imponerte oss ikke.

Vurdert: 25. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Maiken Norge
  • Tembo House Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,3
    • Positive gjesteomtaler

Perfekt beliggenhet hvis man vurderer å bli værende i Stone Town. Fin strand rett utenfor hotellet.

• Negative gjesteomtaler

Gamle og små rom. Litt umoderne, kan virke sjarmerende for dem som liker det.

Vurdert: 15. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Dino Norge
  • Backpackers Hostel

Arusha, Tanzania

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,8
    • Positive gjesteomtaler

Everything here was superb! Nice staff easy to communicate with and getting things done. The closet to European standard l ever ever experienced! Quiet and strategically placed close to Clock tower and everything one would need. Definitely recommended! De har den beste hage med så mange avocado! :) Anbefales på det sterkeste!

Nothing

Vurdert: 15. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Sanne Norge
  • Family Cottages

Bagamoyo, Tanzania

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,9
    • Positive gjesteomtaler

Området, rommene, maten og de ansatte var supert og vi koste oss de 2 nettene vi bodde der. Det var rent, ryddig og med en fantastisk utsikt fra balkongen.

• Negative gjesteomtaler

Vi booket dette stedet mye fordi det skulle være wifi. Dessverre var det ikke noe wifi under oppholdet vårt. Ifølge eier hadde de hatt en løsning som var veldig kostbar og derfor gått bort i fra den. Men at de jobbet med å få en ny løsning.

Vurdert: 30. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Heartum Norge
  • Sea View Lodge Boutique Hotel

Jambiani, Tanzania

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

Frokosten var god. Renhold topp, fint basseng

• Negative gjesteomtaler

Vann som forsvant. Ikke så god mat.

Vurdert: 2. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018

Aquilis Tyskland
  • Baladin Zanzibar Beach Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Vi hadde et utmerket opphold her. Rommene var flotte, super service av hyggelig personale og nydelig mat. Var en rolig og avslappende atmosfære på hotellet, stranden og området rundt. Få rom, så alle ble godt tatt vare på, og det var godt med plass rundt basseng og på solsengene. Fantastisk hotell for avslappende dager!

Vurdert: 18. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Anonym Norge
  • Paje by Night

Paje, Tanzania

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,3
    • Positive gjesteomtaler

Hotellet var bra. Rommet var av fin standard, og personalet var trivelig.

• Negative gjesteomtaler

Det var veldig stille og nesten ingen andre gjester på hotellet. Føltes litt forlatt og ensomt der.

Vurdert: 17. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Anonym Norge

Hoteller i Tanzania anbefalt av alle gjester

• Park Hyatt Zanzibar

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,2
    • Positive gjesteomtaler

Med rom vendt ut mot sjøen og flott balkong var dette et perfekt opphold. Med sin beliggenhet i Stone Town er det alltid mye å finne på. Hotellet ordnet med utflukter for oss, og vi besøkte både attraksjoner i selve Tone Town, på Prison Island og delfinsafari helt sør på Zanzibar. Magisk. Personalet og maten var utmerket. Alltid tilgjengelig for spørsmål og alltid behjelpelige når man trengte hjelp til noe. Ren luksus. Et perfekt sted for tur med kjæresten.

Vurdert: 11. desember 2016 Gjennomførte opphold i november 2016
    Eivind Norge
  • Chumbe Island Coral Park

Mbweni, Tanzania

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,4
    • Positive gjesteomtaler

Alt ved Chumbe var fantastisk. Fra bungalows til maten og snorklingen. Beste snorkleområde ever. En betydelig del av inntektene brukes til investering og opplæring av lokale barn og voksne. Chumbe we vanskelig å beskrive, må oppleves!

• Negative gjesteomtaler

Ingenting. Alt var positivt.

Vurdert: 23. februar 2017 Gjennomførte opphold i februar 2017
    Robert Norge
  • Zanzibar House

Matemwe, Tanzania

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,3
    • Positive gjesteomtaler

Personalet var fabelaktig, og stranda perfekt. Det var aldri noe problem å arrangere noe som helst, enten det var utflukter, transport til byen (som ligger en times kjøring unna) eller annet. Bare smil hele veien. Det er godt med plass til alle, skygge nok i varmen, og en ekstra luksus med massasje av en som virkelig kunne det, i et utbygg over stranda, med brisen rett fra havet. Det er fint lite å gjøre i nærområdet, så man bør like fred og ro, bølger, palmesus og turer på stranda. Morgenbad i soloppgangen anbefales på det varmeste! Frokosten var veldig bra - og åpen fra 0730 til 1030, så det fungerte fint både for morgenfuglene og de andre. Og skulle noen ønske seg egg og bacon etter elleve, var det aldri noe problem, det heller. Kjøkkensjefen har svært godt håndlag med fisk og skalldyr - fantastisk sjømat! Litt snodig opplegg med middag; hvis du ikke vil ha satt fire-retters meny fra klokken åtte, må du bestille noe annet før sju - men så lenge du husket det, var alt vel. Er du sulten nok i varmen, bør du velge menyen. Vi ba om mindre porsjoner, og det gikk også helt fint. Oppsummert; rent og pent, trygt og godt, og veldig, veldig hyggelig!

• Negative gjesteomtaler

Hotellet markedsfører seg som et boutique hotell (her er bare sju rom), men kanskje "gjestehus" passer bedre, ettersom familien som driver det, bor på stedet. Det er en italiensk storfamilie, og til tider var det flere av dem enn det var gjester, men det var aldri noe problem.

Vurdert: 8. mars 2017 Gjennomførte opphold i mars 2017
    Tove Norge