Allotjament Vols Vol + Hotel Lloguer de cotxes Taxis a l'aeroport

Ucraïna Opinions d'hotels de clients reals

Opinions d'hotels recents a Ucraïna

• Lviv Central Jam Hotel

Puntuació mitjana: 8,8
    • Part positiva del comentari

L'esmorzar espectacular tot i que te'l fan escollir el dia abans. Molt bé tant l'internet com l'aire condicionat.

• Part negativa del comentari

No té ascensor. El parking està en el pati del palau que hi ha al davant.

Escrit el 10 de agost de 2018 S'hi va allotjar el Agost de 2018
    Carletto Espanya
  • Mirax Boutique Hotel

Kharkov, Ucraïna

Puntuació mitjana: 8,7
    • Part positiva del comentari

El personal, la neteja i l'ambient excel•lent! El lli confortable i molt net

• Part negativa del comentari

Una mica de soroll del carrer i una allunyat del centre

Escrit el 24 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Setembre de 2018
    JOSEP Espanya
  • Family Residence Boutique Hotel

Puntuació mitjana: 8,9
    • Part positiva del comentari

Molt bon tracte. Personal molt amable i predispossat a ajudar. Tenen guixetes per deixar les maletes. Bons restaurants aprop.

Escrit el 9 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Setembre de 2018
    Easerbcn Espanya
  • Edem Apartments in Lviv

Puntuació mitjana: 9,2
    • Part positiva del comentari

És molt cèntric i està molt ben equipat. Ampli i confortable. Net.

• Part negativa del comentari

La persona que ens va donar les claus i mostrar l'apartament va ser extraordinàriament desagradable i maleducada. Atribueixo la seva actitud al fet que vam arribar vint minuts tard per culpa de l'autocar i els embussos de trànsit en una ciutat que té moments de colapse circulatori, però tampoc no ho sé del cert, potser és així i prou. No ho faria constar si no fos perquè va ser molt exagerat.

Escrit el 16 de juliol de 2018 S'hi va allotjar el Juliol de 2018
    Jordi Espanya
  • CityApartments palace "UKRAINE"

Puntuació mitjana: 9,2
    • Part positiva del comentari

Un apartament molt gran, comfortable i ben equipat. Cèntric. A prop del metro. Amb bons restaurants a prop. L'amfitrió ens va facilitar molt les coses.

Escrit el 16 de juliol de 2018 S'hi va allotjar el Juliol de 2018
    Jordi Espanya
  • Resort & Spa Hotel NEMO with dolphins

Odessa, Ucraïna

Puntuació mitjana: 8,8
    • Part positiva del comentari

Hotel impressionant, el servei molt atent i simpàtic. Les habitacions molt confortables, luxoses i el llit molt còmode. Tots els serveis que puguis necessitar al teu abast per tenir una estància increïble. Repetiré seguríssim !!

Absolutament res.

• Ukraine Hotel

Puntuació mitjana: 7,8
    • Part positiva del comentari

Hotel molt clàssic en disseny, ens va encantar. Molt gran i molt ben decorat. Just al centre de la ciutat. Ubicació perfecte per moure't tant de dia com de nit per Kiev. Els llits molt còmodes.

• Bakkara Hotel

Puntuació mitjana: 8,2
    • Part positiva del comentari

Hotel preciós en un vaixell. Es molt gran i les habitacions son molt amplies (almenys les que ens ven tocar a nosaltres), està una mica separat del centre però amb Uber et mous per Kiev sense problemes i barat. El personal molt i molt atent. Ens van facilitar molt les coses per la nostra tornada en avió. Les vistes al riu son meravelloses. Em va encantar i molt

• Etude Hotel

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

L’habitació molt còmoda, ben decorada. El llit còmode, un dels banys té una banyera enorme!! Un 10. El noi que ens va rebre molt agradable.

Escrit el 18 de agost de 2018 S'hi va allotjar el Juliol de 2018
    Anònim Espanya
  • Theatre Boutique Apart-Hotel

Puntuació mitjana: 8,1
    • Part positiva del comentari

L'apartament agradable, sostres alts i força llum. Es troba en una dels millors carrers de Kiev en el barri ideal per anar-hi com a turista.

• Part negativa del comentari

Està situat dins d'un pati d'illa brut i una mica tètric. L'apartament no estava en la mateixa finca que la recepció sinó a l'edifici del costat. Era un 5è pis, l'ascensor per accedir ni feia més de 50 cm de fons per 70 d'ample, antic i molt agobiant. Sols hi cabia una persona amb una maleta. Malgrat el servei de recepció era 24h i constava que es parlava anglès, part del personal només parlava en ucranià i això ens va dificultar molt la comunicació.

Escrit el 19 de agost de 2018 S'hi va allotjar el Agost de 2018
    Anònim Espanya