USA Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i USA

Hoteller i USA anbefalt av gjester som snakker norsk

• Arlo SoHo

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,7
    • Positive gjesteomtaler

Helt nytt hotell rett ved Soho. Rommet mitt var i moderne stil, veldig fint. Litt uvant med vask i selve rommet og ikke på badet, men ble fort vant til det. Fantastisk god dusj!!! Jeg bodde alene og det ville nok vært litt trangt for 2 stk. Ellers likte jeg roof-top baren med flott utsikt og bar-området nede i første etasje. Jeg spiste ikke i restauranten under oppholdet. Vil gjerne bo her igjen!!

• Negative gjesteomtaler

Det var ikke noe jeg ikke likte.

Vurdert: 2. oktober 2016 Gjennomførte opphold i september 2016
    vampyr Norge
  • Arlo NoMad

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,8
    • Positive gjesteomtaler

Kjempefint hotell, veldig bra personale som var behjelpelig med absolutt alt!!

Sengen var litt hard.

Vurdert: 19. desember 2016 Gjennomførte opphold i desember 2016
    Mariell Norge
  • Oceans Edge Key West

Key West, USA

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,8
    • Positive gjesteomtaler

Veldig fint og nytt hotell - vi nøt hvert sekund på Oceans Edge og skulle ønske vi kunne blitt lenger! God mat i restauranten - både frokost, lunsj og middag. Kjøleskap, micro og kaffetrakter på rommet, man kan spise enkel frokost på rommet. Røykfritt hotell!!

• Negative gjesteomtaler

Frokost er ikke inkludert og blir kostbart i lengden. Nytt hotell og alle rutiner er kanskje ikke på plass helt enda - da vi spiste lunsj ventet vi 45 minutt på maten. Enkle kjøkkenfasiliteter på rommet, men ikke noe bestikk, og ikke glass til alle gjestene. Det sto folk og røkte rett utenfor hotellgjerdet ved bassenget, selv om hotellet var røykfritt.

Vurdert: 8. mars 2017 Gjennomførte opphold i mars 2017
    Barnefamilie Norge
  • Hotel 50 Bowery

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Beste servicen jeg noen sinne har opplevd. Utrolig hjelpsomme og serviceinnstilt personale. Bra standard på rom og alt er nytt og fresht. Hotellet har en fantastisk rooftop bar med byens beste utsikt.

• Negative gjesteomtaler

Frokosten kunne vært noe mer spennende, men blir nok bra når de får åpnet den nye restauranten.

Vurdert: 29. mai 2017 Gjennomførte opphold i mai 2017
    Are Norge
  • Ithaca of South Beach Hotel

Miami Beach, USA

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,9
    • Positive gjesteomtaler

Lite koselig hotell, store moderne rom, gode senger og enkel frokost. Hyggelig og hjelpsom personale. Kort vei til strand, restauranter og butikker. Vi fikk låne gratis strand håndkleder, strandstoler og parasoll.

Vurdert: 22. april 2017 Gjennomførte opphold i april 2017
    Anonym Norge
  • The Beekman, a Thompson Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,3
    • Positive gjesteomtaler

God service, sånn man kan forvente av et fem stjerners hotell. Svært gode senger. Tilfredsstillende treningsrom. Kun 100m til undergrunnsbane med expressbane til midtown mv. Ligger i et området som har utviklet seg mye de senere årene.

• Negative gjesteomtaler

Dyrt med frokost og ekstrasenger. litt mørkt på de nederste etasjene, og en del støy fra baren på rommene mot atriumet.

Vurdert: 15. oktober 2017 Gjennomførte opphold i oktober 2017
    Anonym Norge

Hoteller i USA anbefalt av alle gjester

• Benchmark Inn

Provincetown, USA

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,8
    • Positive gjesteomtaler

Fantastisk hyggelig vertskap. Nydelig frokost med hjemmebakt brød og kaker, frukt, bær og oster. Veldig god kaffe. Nydelig hus og rom. Gjennomtenkte detaljer. Ypperlig beliggenhet. Sentralt, koselig og stille.

• Negative gjesteomtaler

Jeg har ikke fantasi til å foreslå eventuelle forbedringer.

Vurdert: 3. juni 2017 Gjennomførte opphold i mai 2017
    Nora Norge
  • Hawthorne Park Bed and Breakfast

Columbus, USA

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,8
    • Positive gjesteomtaler

Fantastisk sted å bo for ektepar/kjærester. Du føler seg som en av familien. Frokosten var utrolig god, kunne velge mellom 3 alternativer. Denne frokosten er opp mot frokosten vi ar vant til å få i Skandinavia.

Vurdert: 11. august 2017 Gjennomførte opphold i august 2017
    Vibecke Norge
  • Moderno Residences By Bay Breeze

Miami Beach, USA

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,6
    • Positive gjesteomtaler

Både Victor og Sercan var veldig serviceinnstilt og hjelpsomme - ordnet opp umiddelbart.

Vurdert: 17. august 2017 Gjennomførte opphold i juli 2017
    Christin Norge