2. Hotelbeoordelingen Tsjechië
  3. Hotelbeoordelingen: Ústí nad Labem (regio)
  4. Hotelbeoordelingen Sněžnik
  5. Beoordelingen van Guest House Sněžník

Beoordelingen over Guest House Sněžník

Sněžník 50, Jílové, Sněžnik, 405 02, Tsjechië

#3 van de 8 hotels in Sněžnik

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Prima uitvalsplek voor wandelingen en activiteiten in een rustig en schoon guesthouse.
    • Familiekamer

De strenge regels op koffie en alcohol. Ik vind het fijn om eind van de middag of in de avond een glas wijn te drinken. Zeker in de buitenlucht. Aangezien er een geheel alcoholbod geldt, voelde ik me niet vrij om een wijntje te drinken. En 's morgens geen 'echte' koffie kunnen drinken vond ik ook minder. Daarnaast ging de WiFi om 00.00 uur uit.

Ontbijt: zelfbaksels, gezond verantwoord en erg lekker. Locatie voor bezienswaardigheden en activiteiten super. (Gratis) voorzieningen (wassen, drogen, keuken, E-mountainbikes) zijn voortreffelijk. Het is een rustige en stille locatie. De hond Kiwi is een schat.

• Beoordeeld op: 20 juni 2023

Geweldig!
    • Familiekamer met Uitzicht op de Tuin.

prachtige omgeving, het guesthouse is van alle gemakken voorzien en zeer schoon! kinderen konden zich in de grote tuin goed vermaken. super plek om te zijn

• Beoordeeld op: 17 juli 2022

Een oase van rust in een prachtige omgeving
    • Familiekamer met 2 Verdiepingen en Uitzicht op de Tuin 1 (shiva-dvoupodlažní)

Je vindt hier echt een oase van rust. Behalve de pomp van de vijver hoor je er alleen de wind en de vogels. Het ontbreekt je echt aan niets, zo is het ontbijt erg smakelijk, gezond en afwisselend, kun je heerlijk in de tuin zitten/zwemmen/kampvuur maken. De moestuin is ook erg leuk!

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Bijzondere plek met stoere buitenactiviteiten in hostel achtige zen-sfeer.
    • Indiase Tent - Tipi

Hou er rekening mee dat je best veel informatie en regeltjes op je afgestuurd krijgt, wat volgens ons ook past bij een dergelijke plek. Daartegenover staat een bijzonder betrokken gastheer die met je meedenkt en veel ideeën heeft over leuke dingen om te doen in de buurt en er op zijn manier een erg bijzondere plek van heeft gemaakt.

Gastheer Jaroslav is een erg betrokken gastheer die van zijn huis een heel bijzondere plek heeft gemaakt. Er is een karpervijver om in de zwemmen, hij serveert heerlijke verse (deels glutenvrije) vegetarische ontbijten. Er hangt een hostel sfeer, ook al ben je bij iemand thuis. Hij kan heel veel verschillende activiteiten voor je organiseren. In zijn tuin heeft hij een klimparcours voor beginners gebouwd. Heerlijke schommels. Goede mountainbikes met helmen en slot zijn bij de prijs inbegrepen. Er is een aantal leuke bestemmingen om naartoe te fietsen. Er heerst een nadrukkelijke yoga/zen sfeer. Bijvoorbeeld in een indrukwekkende collectie klankschalen waar je ook op kunt spelen. Je kunt gebruikmaken van zijn keuken. Tussen 21/22.00 uur en 7.00 uur is het stil. Wij verbleven in de Tipi-tent. Dit is een oude oorspronkelijke tipi met in het midden een vuurplaats en een vlonder waar je op matjes slaapt. Een stoere plek, niet geschikt voor glamping-types. Voor een van ons was er gelukkig een slaapkamer beschikbaar tegen een heel redelijk tarief. Als het regent, moet je de matjes wat dichter bij elkaar inschikken. Leuk zitje bij de Tipi, originele tweelaagse overdekte ronde picknicktafel/banken. Bijzondere plek voor kinderen. Bijvoorbeeld ook het boogschieten.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

• Familiekamer met Uitzicht op de Tuin.

• Beoordeeld op: 23 april 2022

• Met huisdier
    • Familiekamer met 2 Verdiepingen en Uitzicht op de Tuin 1 (shiva-dvoupodlažní)

Verbleven in maart 2022