3. Hotelbeoordelingen: Beieren
  4. Hotelbeoordelingen Erding
  5. Beoordelingen van Hotel Apfelbaum

Beoordelingen over Hotel Apfelbaum Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Robert-Koch-Strasse 13, 85435 Erding, Duitsland

#1 van de 17 hotels in Erding

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Prima hotel dichtbij de Thermen van Erding
    • Driepersoonskamer

Locatie is wel erg op industrieterrein. We waren met het ov en de weg naar de thermen loopt dwars door een maisveld, prima overdag maar in de avond (en deze tijd van jaar al vroeg donker) iets minder met kleine kinderen.

Prima bedden, schone kamers en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Heerlijk verblijf, goed ontbijt en lekker dicht bij de Thermen.

Geen verbeteringen noodzakelijk. Het verblijf beviel ons prima, zoals we inmiddels gewend zijn van ons vorige verblijf.

Omdat we wat later aankwamen na de receptietijden, werd ons een keurig berichtje gestuurd met daarin een code en uitleg om ons kamerpasje via een kluisje aan de voordeur te ontvangen. We hadden dezelfde kamer als het vorig jaar. We wisten wat ons te wachten stond: een mooie, strakke en moderne kamer met een fijne badkamer, een goed en compleet ontbijt, korting op de entreetickets voor het zwemparadijs van Erding dat op loopafstand te bereiken is via een landelijk tweesporenpaadje. Er is voldoende plaats om je auto te parkeren. Het personeel is heel gastgericht en behulpzaam. Hotel Apfelbaum is zeker aan te raden.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

prima

helaas geen airco op de kamers parkeerplaats voelt niet heel veilig met een volle auto als je op doorreis bent

schoon, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

Netjes en prima locatie. Goede uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 5 mei 2022

Topverblijf! Heel graag tot de volgende keer!

Enkele LED-lampjes in de kamer en in de gangen werkten niet optimaal en dit deed een beetje afbreuk aan de beleving van de degelijkheid die het hotel wel uitstraalt. Om in de avond iets te eten zijn er wel opties in de buurt. Het Italiaans restaurant in de buurt was helaas volgeboekt en daarom werd het McDonalds, gelukkig allebei te voet bereikbaar. Er is airco op de kamer, maar de uitleg hiervan ontbreekt. De verlichting van het schakelpaneel van de airco kan storend zijn in een verduisterde kamer. Verder is het van aankomst tot vertrek punctueel goed verzorgd.

Dit verblijf voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Een uitstekend verblijf voor een normale prijs. Vriendelijk personeel, goede kamer, deze eerste keer met uitzicht. Het ontbijt is ons heel goed bevallen. Ideaal om te wandelen naar en te genieten van het bekende zwemparadijs. Het oogt allemaal zeer hygiënisch, degelijk en nieuw. Ook is er een lift en hoef je niet de trappen op met alle reisbagage. Ondanks de beperkte inchecktijden is het personeel zo vriendelijk geweest om ons toch buiten die tijden te ontvangen. Daar waren wij heel blij mee, want wij waren nog een beetje moe van de doorreis vanuit Oostenrijk. Ook heeft de gastvrouw ons tickets met korting aangeboden voor het zwemparadijs. Uiterst gelukkig met ons verblijf in Erding!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2022