Se primært indhold
  1. Startside for hotelanmeldelser
  2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Flensborg
  4. Anmeldelser af Central Hotel

Anmeldelser af Central Hotel Dette er den officielle stjerneklassificering som tildeles et overnatningssted af en uafhængig tredjepart - Hotelstars Union. Overnatningsstedet sammenlignes med standarden i branchen og bedømmes ud fra hvilket prisniveau, faciliteter og services det tilbyder. Brug stjernerne til at finde det sted du vil bo.

Neumarkt 1, 24937 Flensborg, Tyskland

#11 af 21 hoteller i Flensborg

Gæsternes yndling

Point fra anmeldelser

Baseret på 462 hotelanmeldelser

8,2

Pointfordeling

  • Rengøring

    8,7

  • Komfort

    8,7

  • Beliggenhed

    9,0

  • Faciliteter

    8,4

  • Personale

    8,9

  • Valuta for pengene

    8,4

  • Gratis wi-fi

    8,6

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 25

  • Anmeldt: 23. juni 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Gruppe
    • 3-personersværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Dejligt hotel - god beliggenhed

    Overnattede: juni 2026

  • Anmeldt: 22. juni 2026

    8,0
    "dejligt sentralt beliggende hotel, fin morgen mad, en del trafikstøj."
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning

    en del trafikstøj på værelse og det faktum at man deler altan med andet værelse uden nogen afskærmning, så vi kunne bare have været gået på besøg hos vores nabo, ikke helt trygt.

    morgen mad var dejlig, fint udvalg og friske varer. Siddepladser og borde var fine. Dejlig udendørs terrasse, dog lige ud til parkeringsplads, men der var dejligt at sidde

    Overnattede: juni 2026

  • Anmeldt: 8. juni 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Mange mennesker til morgenmaden.

    Beliggenheden, morgenmad, og baren.

    Overnattede: juni 2026

  • Anmeldt: 6. juni 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • På rejse sammen med venner
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Med åben vindue, lidt for meget støj

    Meget centralt

    Overnattede: juni 2026

  • Anmeldt: 25. maj 2026

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Morgenmads buffen

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 18. maj 2026

    9,0
    "Virkelig skønt hotel"
    • Ferierejse
    • Gruppe
    • 3-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Virkelig flot, rent og lækkert hotel, med det sødeste personale og beliggenheden i Flensborg er 10/10

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 16. maj 2026

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Der var ikke parkeringsplads til os, men der ligger heldigvis plads i nærheden.

    Beliggenhed

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 16. maj 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Gruppe
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Lokation og morgen mad

    Overnattede: april 2026

  • Anmeldt: 13. maj 2026

    8,0
    "Centalt."
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Centralt i Flensburg. Hyggelig betjening.

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 11. maj 2026

    8,0
    "Alt i alt dejligt ophold, det gør vi helt sikker igen"
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Mange mennesker ved morgen buffet, ikke der store udvalg af mad, kedeligt.

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 9. maj 2026

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Dansk TV kunne ikke ses mere

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 3. maj 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Gruppe
    • 4-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Der var rent, men ikke rent rent… Der var spildt noget ned af væggene 4 steder og listen var meget støvet.

    Jeg syntes det var rigtig fine værelser! Og især til prisen, hvor der også var morgenmad med. Derudover var det også sødt personale. Og virkelig sødt med den lille Haribo vingummipose der lå på sengene.

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 1. maj 2026

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Bake off brød manglede türinger / hakkepetter til morgenmaden

    Beliggenhed især og generelt alt

    Overnattede: april 2026

  • Anmeldt: 28. april 2026

    8,0
    "Kommer gerne tilbage"
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Elbiler må ikke holde i P kælderen

    Centralt beliggende og ny renoveret

    Overnattede: april 2026

  • Anmeldt: 2. april 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    De tog imod os kl 1.00 med 30 min varsel. Efter en aflyst bus mod København.

    Overnattede: april 2026

  • Anmeldt: 14. marts 2026

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Enkeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Der er meget varmt og dårligt indeklima. Ingen aircondition.

    Morgenmad og beliggenhed samt parkering.

    Overnattede: marts 2026

  • Anmeldt: 6. marts 2026

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Beskeden morgenmad

    Overnattede: marts 2026

  • Anmeldt: 26. februar 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Pænt og rent

    Overnattede: februar 2026

  • Anmeldt: 19. januar 2026

    8,0
    "Vi vil gerne besøge jer igen."
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Rengøringspersonale var meget højlydt ude på gangen. Der var hængt rødt kort på døren vi sov til middag,men de bankede på alligevel og ville gøre rent. Rengøring, gulvet var ikke støvsuget eller fejet det var meget sand samt salt ude fra?

    Sød og hjælpsom personale. Fine værelser. God beliggenhed. Som helhed et godt hotel.

    Overnattede: januar 2026

  • Anmeldt: 10. januar 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Vi manglede et sted at opbevarer vores kølevarer, så et køleskab kunne have været godt. Det larmer en smule når man bor lige ved døren ud til elevatoren, det bliver man vækket af nat og morgen

    Det lå rigtig godt i forhold til butikker og julemarked.

    Overnattede: december 2025

  • Anmeldt: 3. januar 2026

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger

    Manglende parkeringsforhold

    Udmærket morgenmad

    Overnattede: december 2025

  • Anmeldt: 1. januar 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Flot nyrenoveret hotel.

    Overnattede: december 2025

  • Anmeldt: 31. december 2025

    7,0
    "Hyggeligt på trods af defekt elevator og rod i TV pakken ( er ikke kun dette værelse var på hotellet for 2 måneder siden"
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    At elevatoren var ude af drift min mand har en gigtsygdom med mange smerter og trapper helt nede fra kælderen til 1. Sal var ikke godt. Når hotellet ellers er blevet så lækkert efter ombygning synes vi at der burde være lidt check på TV et på værelset, kanalerne ligger hulter til bulter en del tyske kanaler fra 1-10 så ingen programmer og så en god sport s kanal som nummer 63 og dr1 på 120 eller der omkring, det var helt tilfældigt at vi fandt den,

    Hotellet s personale, beliggenhed, sengen er god og god opbevaring til tøj og toiletsager

    Overnattede: december 2025

  • Anmeldt: 30. december 2025

    9,0
    "Meget tilfreds god valuta for pengene"
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Dejligt beliggenhed i centrum af Flensburg, kort afstand til gågade,bar og restauranter, værelser pæne og rene fin morgenmad

    Overnattede: december 2025

Her vises 1 - 25

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen bookinggebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: