3. Hotelbeoordelingen: Nedersaksen
  4. Hotelbeoordelingen Celle
  5. Beoordelingen van Althoff Hotel Fürstenhof

Beoordelingen over Althoff Hotel Fürstenhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hannoversche Str. 55/56, 29221 Celle, Duitsland

#4 van de 17 hotels in Celle

• Beoordeeld op: 18 februari 2024

Top hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het openbaar vervoer is wat lastiger.

Een heel mooi hotel echt een aanrader, centrum op loopafstand. Ontbijtbuffet was super. Personeel was heel vriendelijk en doen alles voor de gast.

• Beoordeeld op: 28 januari 2024

Pareltje!
    • Junior Suite

Geen bemerkingen! Alles was dan ook tot in de puntjes in orde! Dikke pluim!

Genoten van enkele prachtige dagen tussen oud en nieuw, op een rustige manier, waarvoor bewust was gekozen. Althoff Hotel Fürstenhof voldeed op dat vlak en alle andere écht aan onze verwachtingen... een heus pareltje... top!! Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 21 december 2023

Prachtig hotel heerlijk gegeten, we komen vast n keer terug
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Kussen veel te dun, zelfs drie kussens was te dun

Locatie

• Beoordeeld op: 22 november 2023

goed
    • Refugium Tweepersoonskamer

Jammer laatste nacht maakte de chauffage lawaai ben naar receptie geweest en hebben en andere kamer gehad

Personeel heel vriendelijk mooi locatie en proper

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Goed maar kan op sommige punten beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Geen verse jus d orange verkrijgbaar bij het ontbijt. Badkamer van de luxe kamer niet erg royaal. Bad mist hier. Het restaurant bij de locatie is ok maar niet uitstekend.

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Lekker zwembad. Prima parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Fijne uitvalsplek in Celle
    • Deluxe Tweepersoonskamer

restaurant Palio is erg duur voor het gebodene

fijne parkeergarage, ruime mooie kamers, uitstekend ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

Mooiste hotel van regio
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Geweldig hotel met een heerlijk zwembad

• Beoordeeld op: 28 januari 2023

Een mooi en comfortabel hotel op een goede locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer

Er was geen haardroger op de kamer en de kussens waren erg zacht zonder steun.

Prachtig hotel op een perfecte locatie in de stad. De jonge receptioniste Saskia gaf ons een geweldig warm welkom.

• Beoordeeld op: 25 december 2022

Toppertje met enkele kleine minpuntjes
    • Refugium Tweepersoonskamer

Dit valt vooral in de categorie klein leed en jammer. Enkele gemiste kansen. Helaas toch min of meer gehorige kamers. Dit is een no-go voor een vijf sterren hotel. Ik verwacht absolute privacy. Maar dat is hier niet gegarandeerd. Je hoort toch enkele bijgeluiden. In ieder geval in kamer 211. In Louisenhof kan je los gaan, hier niet. Verder klein leed. Eigenlijk niet relevant en een teken van een te kritische consument? Enkele spinnenwebben in parkeergarage, geen lift van parkeergarage naar boven dus je sjouwt je koffers omhoog via twee trappen en een deur, en dan pas biedt de receptie hulp aan voor je bagage. Geen natuursteen in badkamer, net iets te kleine kamers, geen goede oplossing voor rokers, geen afdak. Personeel soms heel attent en soms net iets minder. Ik wenste een asbak en personeel wees op asbak bij de ingang van het hotel. Dus ik moest iedere keer dat ik mijn sigaar neerlegde opstaan, naar de vaste asbak bij de ingang lopen en daar de sigaar deponeren en na 30 seconden weer mijn sigaar ophalen. Na enige druk kreeg ik toch op mijn tafel de asbak. Dit soort discussies wil ik niet voeren in een 5 sterren hotel. Dus, klein leed. Als je over voldoende geld beschikt is dit volgens mij het hotel in Celle, maar er zijn toch wel verbeterpunten. Ik ben tevreden over het verblijf maar had op net iets beters gehoopt.

Het is voor zover ik kan oordelen veruit het beste hotel in Celle. Nabij is Karstens hotel Louisenhof in Hannover, welk hotel op onderdelen beter scoort. Er is verder geen concurrentie voor zover ik weet. De lobby is uitstekend, de verschillende zithoeken zijn ver van elkaar zodat er privacy is. De lobby verhoudingen lengte maal breedte maal hoogte kloppen niet geheel maar door een spiegelplafond wordt de iets te lage hoogte gecompenseerd. Het ontbijt vond ik teleurstellen voor een 5 sterren hotel. Geen culinaire verrassingen. En dat verwacht ik wel. Ik heb er daarom ook niet gedineerd. Als je in Celle verblijft, wat ik gezien de historische oude stad adviseer, en je houdt van kwaliteit, dan is dit het hotel. Zeker als je kwaliteit waardeert en geld niet direct het probleem is.

• Beoordeeld op: 25 december 2022

• Refugium Tweepersoonskamer

Kamer was zeer mooi maar maat te klein

Prachtige lobby met taarten, en ruime openingstijden, prachtig zwembad, parking, nabijheid van de stad

• Beoordeeld op: 17 december 2022

Super hotel. Top locatie

• Beoordeeld op: 16 december 2022

• Refugium Tweepersoonskamer

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, goede bedden en dat alles aan de rand van het prachtige oude centrum van Celle. In het bijbehorende restaurant (beste Italiaanse restaurant van Noord-Duitsland) hebben we heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer

De airconditioning in de kamer werkte niet helemaal goed. Kleine badkamer maar wel goed voorzien van alle benodigdheden.

Mooi klassiek hotel. Lekkere kamers, een mooi zwembad en een lekkere sauna. Goed verzorgd ontbijt. Je kan er goed parkeren voor het hotel. Het stadje is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

“versleten” airconditioning dixit receptie

ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 16 juli 2022

zeker de moeite waard van een nieuw kort verblijf

alles was prima

de ligging, de kamer

• Beoordeeld op: 30 april 2022

een hotel om terug te komen en dat gaan we zeker doen
    • Deluxe Tweepersoonskamer

bij het ontbijt buffet kon men uit de gesloten koelvitrines de vlees, kaas en vis van de schalen afnemen. meerdere waren, welke daar al enige tijd in lagen, waren aan de randen uitgedroogd. zaterdag waarin de ontbijtruimte zeer goed bezet was - en dus regelmatig de vlees en kaas waren werden aangevuld - was dat niet het geval. gesloten koelvitrines drogen de gekoelde waren dus deels uit, mede door de luchtstroming.

de ligging van het hotel aan de grens van centrum Celle. voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein, alsmede de mogelijkheid parkeergarage te gebruiken ( tegen betaling ) uitstekend restaurant voor diner. rijkelijk ontbijt met uitgebreide keuze. Algemeen vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 april 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer

Bij aankomst bleek de Tesla destination charger niet te werken. Wel werd het probleem de volgende dag opgelost.

ligging bij centrum, kwaliteit

• Beoordeeld op: 6 februari 2022

prachtige lokatie met vriendelijk personeel

traag internet

vriendelijkheid personeel en restaurant Palio

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 2 november 2021

excellent

wifi mag beter

zeer prettig hotel op loopafstand van het oude centrum. Afstanden zijn sowieso erg klein in Celle. Kaners zijn schoon en van alle luxe voorzien, bedden erg goed.

• Beoordeeld op: 7 september 2021

Parkeergarage tamelijk smal

Zeer goede ligging

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Centraal gelegen goed hotel met fantastisch Italiaans restaurant
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Locatie is goed centraal. Hoofdgebouw is fraai en goed onderhouden. Kamers liggen in een gebouw achter het hoofdgebouw. Intern zijn de kamer netjes. Buitenkant van gebouw van de hotelkamers is gedateerd.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Geen Airco
    • Deluxe Tweepersoonskamer

We hadden een de luxe kamer. Airco werke niet. Bleek bij meerdere kamers. Er was een windmolen geplaatst dus was al langer zo. Het restaurant had absolut geen 5 sterren uitstraling. Derhalve waren de prijzen veel te hoog.

De plaatst was in orde ook parkeren. En onbijt was 5 sterren

• Beoordeeld op: 25 september 2022

Net hotel, maar voor de prijs/kwaliteitsverhouding, teleurstellend
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De bedden waren erg hard, kussen te zacht, airconditioning deed het niet, kamer was niet opgemaakt toen we zaterdag einde middag terugkwamen van een dagje Celle. Het zwembad was erg koud, de WIFI was op de meeste plaatsen niet erg sterk. Ook werd de mini bar niet aangevuld. De badkamer was erg klein, toilet erg laag, je zat bijna op de grond. De bediening in het restaurant was een beetje statisch: moesten telkens vragen om geholpen te worden, terwijl het niet erg druk was. Daarnaast konden we onze auto niet kwijt en gaf het personeel aan dat we dan voor 16 euro in de garage konden staan. Toen we bij de check-out bovenstaande zaken aangaven, was de dame in kwestie erg verdedigend. In plaats van dat ze aangaf zaken te begrijpen werd alles onder het mom van de energie crisis gebracht. Dit terwijl het personeel van een vijf sterren hotel toch wel wat hulpvaardiger en communicatiever had kunnen zijn. Kortom: voor een hotel waar je 325 euro per nacht betaalt verwacht je eigenlijk wel dat alle zaken goed geregeld zijn. Het is erg jammer dat wanneer we bij de check-out aangaven niet tevreden te zijn, er in feite niets mee gedaan werd. Er werd bedankt voor het geven van feedback zodat ze hun best konden doen de volgende keer. Het zou fijn zijn erkenning te krijgen voor het feit dat we ontevreden gasten zijn en dat het hotel in ieder geval had kunnen vragen wat ze hadden kunnen doen om ons wel tevreden naar huis te kunnen laten gaan.

Het ontbijt was lekker en de ligging was goed t,o.v. het centrum van Celle

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

• Superior Tweepersoonskamer