Se primært indhold
  1. Startside for hotelanmeldelser
  2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Frankfurt am Main
  4. Anmeldelser af The Atrium Hotel

Anmeldelser af The Atrium Hotel Denne klassificering reflekterer hvor overnatningsstedet placerer sig selv i forhold til standarden i branchen ud fra faktorer som prisniveau, faciliteter og services. Klassificeringen er baseret på overnatningsstedets egen evaluering. Brug klassificeringen til at finde det sted du vil bo.

Kaiserstraße 51, Bahnhofsviertel, 60329 Frankfurt am Main, Tyskland

#170 af 245 hoteller i Frankfurt am Main

Gæsternes yndling

Point fra anmeldelser

Baseret på 9 hotelanmeldelser

7,3

Pointfordeling

  • Rengøring

    7,6

  • Komfort

    7,5

  • Beliggenhed

    8,5

  • Faciliteter

    7,4

  • Personale

    8,4

  • Valuta for pengene

    8,0

  • Gratis wi-fi

    8,6

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 9

  • Anmeldt: 17. februar 2024

    8,0
    "Fint. God rengøring. Lidt småt med plads på værelset til gengæld var badeværelset mega stort"
    • Ferierejse
    • Par
    • Dobbeltværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Der manglede en stol. Når vi er 2 afsted er det dårligt at den ene skal sidde på sengen.

    Tæt på banegården

    Overnattede: februar 2024

  • Anmeldt: 4. november 2023

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Business-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Der manglede lys på værelset og en lampe manglede en pære.

    Overnattede: november 2023

  • Anmeldt: 12. oktober 2023

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Business-dobbelt-/2-personersværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Senge og udsigt

    Overnattede: oktober 2023

  • Anmeldt: 20. marts 2025

    3,0
    "Nedslidt, uden morgenmad og alligevel dyrt"
    • Forretningsrejse
    • Gruppe
    • Business-dobbelt-/2-personersværelse
    • 2 overnatninger

    Der er ingen morgenmad på hotellet og de har ingen aftale med et eksternt sted hvor man kan få det, så man skal selv ud og finde en løsning på dette. Vi købte det i restauranten lige ved siden af. Værelset var meget nedslidt, afløbene delvis stoppede, bruseren havde en utæt slange, det halve af lyset virkede ikke, de ene vindue kunne ikke lukkes helt - så der var en del støj fra gaden osv. Check in var helt usandsynlig langsom - også selv om alle havde forudbestilt værelser. Vi stod der i 25 minutter.

    Beliggenheden er fin. Sengene er helt OK.

    Overnattede: marts 2025

  • Anmeldt: 18. august 2025

    6,0
    Nogenlunde
    • Ferierejse
    • Par
    • Business-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Denne anmeldelse har ingen kommentarer

    Overnattede: august 2025

  • Anmeldt: 25. juni 2024

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Business-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning

    Denne anmeldelse har ingen kommentarer

    Overnattede: juni 2024

  • Anmeldt: 16. juli 2023

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Denne anmeldelse har ingen kommentarer

    Overnattede: juli 2023

  • Anmeldt: 11. juli 2023

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • På rejse sammen med venner
    • Business-dobbelt-/2-personersværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Denne anmeldelse har ingen kommentarer

    Overnattede: juli 2023

Her vises 1 - 9

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen bookinggebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!