2. Hotelanmeldelser for Danmark

9,9

9,2

10,0

• Anmeldt: 1. februar 2024

"Søde værter, der med stor æstetik har indrettet de fineste rum til ren afslapning"
    • 1 overnatning

Jeg blev taget godt imod af Jesper og Rikke, og værelserne og rammerne var helt fantastiske. Der var indbydende, hyggeligt, rent og velduftende - og så var der det dejligste badekar. Ud fra billederne havde jeg fået indtryk af at værelserne lå isoleret fra resten af huset, som et slags anneks måske. Men de var en del af selve hovedhuset, hvilket som sådan ikke gjorde noget, udover at jeg tænkte over ikke at støje for meget, da jeg jeg stod op i den blå time om morgenen. Så vi boede lidt tættere end jeg havde forventet, men jeg stornød opholdet, og jeg vil helt sikkert anbefale andre et ophold her.

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 16. januar 2024

"Et usædvanlig godt sted at bo, både for korte og længere ophold. Smukt og rummeligt."
    • 1 overnatning

At vi kun skulle bo der en enkelt nat!

Lejligheden ligger i en velholdt og smuk ældre villa på en stille villavej. Man føler sig straks hjemme og kan koble af. Det var lige, hvad vi trængte til efter en lang dag på Louisiana. Vi fik en varm modtagelse af de søde og imødekommende værter.

Overnattede: december 2023

• Anmeldt: 13. november 2023

"Langt over forventning og langt over hvad man kan ønske sig."
    • Lejlighed med 2 soveværelser

ALT. Det var meget bedre end vores forventninger og langt over hvad vi havde ønsket os. Vi har overnattet virkelig mange steder, men dette sted var på alle måder et af de allerbedste. Det var et gæstfrit sted på alle måder. Udover den meget dejlige og hjertelige værtinde var hele stemningen afslappet såvel i lejligheden som i hus og omgivelser. Intet i lejligheden var overladt til tilfældighederne Ned til de mindste detaljer var der tænkt på gæsterne. Der kunne ikke være mere rent eller mere hyggeligt. En overrasket tidlig afgang forhindrede ikke, at der var tændt levende lys ved hoveddøren og værtinden var klar til at tage afsked, ligesom hun også opfordrede os til bare at komme igen og pakke senere på dagen, så vi ikke skulle gøre det så tidligt om morgenen. Udover den meget "welcoming" stemning overalt var også hundene meget venlige og meget stille. Vi var nødt til at bede om lov til at nusse lidt med dem...hvilket de ikke havde spor imod;-)

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 6. november 2023

• Lejlighed med 2 soveværelser

Smukke omgivelser. Venlige og imødekommende værter. Vi følte os rigtig godt tilpas.

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 21. september 2023

• Forretningsrejse
    • 1 overnatning

Virkelig en dejlig lejlighed at komme til . Alt var tip top iorden 👌🏼 og skøn beliggenhed . Super imødekommende værter . Kommer gerne igen 🤩

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 29. oktober 2023

Meget godt
    • 1 overnatning

At bruser er i badekar. Der er ikke nogen at holde ved. Når man så er over 60 år. Men det var flot badeværelse.

Stuen møbler. Soveværelse er godt. Beliggenhed fint. Der manglet ikke noget.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 24. september 2023