Se primært indhold
  1. Startside for hotelanmeldelser
  2. Hotelanmeldelser for Danmark
  3. Hotelanmeldelser for København
  4. Anmeldelser af M18

Anmeldelser af M18

Meinungsgade 18, Nørrebro, 2200 København, Danmark

#119 af 126 hoteller i København

Gæsternes yndling

Point fra anmeldelser

Baseret på 228 hotelanmeldelser

6,4

Pointfordeling

  • Rengøring

    6,7

  • Komfort

    6,9

  • Beliggenhed

    8,2

  • Faciliteter

    6,6

  • Personale

    6,5

  • Valuta for pengene

    7,0

  • Gratis wi-fi

    7,9

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 25

  • Anmeldt: 13. juni 2026

    6,0
    "Det er et okay sted til billige penge og pænt og rent trods tydelig slidtage."
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Værelser og møblement var slidte. Den ene sengelampe med glasskærm var itu og glasset skåret. Rullegardiner var slidte og kunne ikke trækkes helt ned. Værelserne i stueplan er lydte, så der kan gøres hver gang hoveddøren går op med lås og alt snak på gangen kan høres.

    Nem tilgængelighed og lidt afsides. Rent og pænt selvom det var slidt.

    Overnattede: juni 2026

  • Anmeldt: 18. maj 2026

    7,0
    "Vores oplevelse er nok knyttet til rum 1, som ligger uheldigt."
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger

    Værelset var meget koldt. Vi måtte sætte varme på. Affaldsspanden i i fællesområdet var overfyldt. Manglede et køleskab. Fjernsynet virkede ikke. Toiletsædet i rum 1 sidder løst. Der manglede en måtte til badeværelsets gulvet. Dørfunktionen larmer.

    Beliggenheden er god. Nemt at komme ind hotellet.

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 10. april 2026

    5,0
    Rimeligt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Bund i senge faldt ud. Hylde i badeværelse over vask manglede. Lille værelse.

    Beliggenhed. Adgang til køkken og spiseplads. Afslappet.

    Overnattede: april 2026

  • Anmeldt: 8. april 2026

    7,0
    "God valuta for pengene. Lidt slidt hotel, men rent. En del pletter på gulvtæpper, men hvis man kan se bort fra det, var"
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Familieværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Lidt slidt. Hoveddøren bandt lidt og var svær at åbne. Der var kun en elkedel. Ingen kopper eller glas og intet the eller kaffe på værelset.

    Centralt , stort værelse med stor hems. Store vinduer, dvs godt naturligt lys.

    Overnattede: april 2026

  • Anmeldt: 5. april 2026

    6,0
    Nogenlunde
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Stedet bar præg af at være en smule slidt. Gulvtæppet på værelset var meget beskidt. Sengen var ok men ikke specielt god. Vattæpperne var MEGET tynde.

    Der var ro. Fint badeværelse. Dejligt med fri kaffe/the.

    Overnattede: april 2026

  • Anmeldt: 16. marts 2026

    5,0
    Rimeligt
    • Ferierejse
    • Gruppe
    • Familieværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Man kunne ikke lukke døren til toilettet , og så havde jeg ikke været obs på det var hems og virkelig dårlige madrasser på hems

    Beliggenhed

    Overnattede: marts 2026

  • Anmeldt: 27. september 2025

    7,0
    "Opfyldte fuldt ud vores behov for overnatning i centrum af København til en rimelig pris"
    • Forretningsrejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Sengebunden brast, rengøringen ikke i top, virkede noget slidt

    Beliggenheden og atmosfæren, fin instruktion inden ankomst

    Overnattede: september 2025

  • Anmeldt: 24. september 2025

    6,0
    "Bet har været meget bedre. Ingen personale nu. Køkken tidligere. 🫣"
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Budget-dobbeltværelse
    • 4 overnatninger

    El koger virkede ikke på hele hotellet Politi om natten ubudne gæster Fulderikker larmede

    Beliggenhed

    Overnattede: september 2025

  • Anmeldt: 25. august 2025

    6,0
    "Ok, på nær vinduerne 😅"
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    De to vinduer, der var på værelset, kunne ikke lukkes - lignede noget der havde været brudt op, så karmene ikke længere passede i hullet 😬 Gammel skade der burde ha’ været ordnet, inden ny udlejning 😡

    Fint værelse, ok beliggenhed. Pænt og rent 😊

    Overnattede: august 2025

  • Anmeldt: 26. juli 2025

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Lamelbund i seng var ringe - trænger til udskiftning eller renovering, med flere lameller.

    Fri kaffe og koger på værelset.

    Overnattede: juli 2025

  • Anmeldt: 23. juli 2025

    5,0
    "Rimeligt i forhold til pris"
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning

    Dårlig lydisolering mellem værelserne

    ikke relevant

    Overnattede: juli 2025

  • Anmeldt: 20. juni 2025

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Kunne måske trænge til en opfriskning.

    Beliggenheden, prisen Vi så ingen personale hvilket er helt okay, men svært at give karakter

    Overnattede: juni 2025

  • Anmeldt: 17. juni 2025

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Gruppe
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger

    Lamellerne i sengen kunne godt sættes fast så madrassen ikke kunne falde igennem sengen:-)

    Overnattede: juni 2025

  • Anmeldt: 6. april 2025

    7,0
    "Enkelt og roligt"
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Værelset havde et vindue, der ikke kunne lukkes. Manglende hasper. Regn på tidligere indbrud?

    Nem adgang. God beliggenhed.

    Overnattede: april 2025

  • Anmeldt: 25. marts 2025

    5,0
    "Dårlig opfølgning af gammelt , defekt inventar, samt defekt varmeapparat"
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 4 overnatninger

    Rulle persienne hang og dinglede helt ned til karmen i den ene side og kunne ikke hives , trækkes op Radiator larmede med dryppende vand så snart jeg åbnede . Kunne kun varme i 10% af radiatoren, pisse koldt mangel på op De stakkels piger er så søde ( og har ikke ansvar for interiør )men desværre kan man ikke få kontakt til chefen

    Beliggenhed Roen 2 af værelserne er super gode

    Overnattede: marts 2025

  • Anmeldt: 13. marts 2025

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Tv virker ikke. Sodavandsautomat virker ikke.

    Beliggenhed

    Overnattede: marts 2025

  • Anmeldt: 8. marts 2025

    6,0
    "Billigt, centralt placeret selvbetjeningshotel"
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Familieværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    - værelset lugtede af cigaretter. Vi er alle ikke-rygere og der stod at rygning er forbudt, så den gennemtrængende lugt var træls. Vinduerne kunne også kun delvis åbnes så det var svært at få frisk luft ind. - jeg havde ikke forventet udsigt. Vinduerne vendte ud mod et fladt tag og høje bygninger. så det var godt at vi ikke skulle være der længe og se på det. - gardinerne var helt lyse og lukkede meget lys ind, hvilket var lidt irriterende dagen efter en fest. -det var muligt at parkere ret tæt ved hotellet, hvilket for en nat blev knap 300 kr.

    Rum med hems, 4 sovepladser. Strygejern, elkedel og sæbe/shampoo på værelset. Redt seng og værelset havde en fornuftig størrelse. Eget badeværelse og smalle skabe. Helt ok. Der var tynde vægge og kunne høre naboerne, men ikke meget trafik. Og tæt på Panum hvor en fest var formålet med turen. Næste morgen kunne vi gå ud og købe lækker morgenmad i de nærliggende bagerier. Gode muligheder for at tanke el-bil nær ved.

    Overnattede: marts 2025

  • Anmeldt: 24. februar 2025

    7,0
    "Godt sted - let at benytte - kommer gerne igen"
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Måske kunne der have været renere på gange og i fællesrummet/lobby Men det er nok også gæster der ikke rydder op efter sig selv

    God beliggenhed - overkommelig pris Da det er i den billige ende er der selvfølgelig en del selvbetjening - men det fungerer så fint Følte mig velkommen

    Overnattede: februar 2025

  • Anmeldt: 22. februar 2025

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Der var meget lydt. Hver gang gæster kom til og fra hotellet, så sagde hoveddøren en høj lyd, som kunne høres på værelset, selvom værelset ikke lå lige op af hoveddøren.

    Mulighed for gratis at lave kaffe og te i det lille køkken samt på værelset.

    Overnattede: februar 2025

  • Anmeldt: 11. februar 2025

    7,0
    "Formålet var en enkelt overnatning med den ankomst og tidlig afgang - altså faktisk ikke ret meget ophold. Det egner det"
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Det kunne have været lækkert med noget ordentlig kaffe. Eventuelt en automat, hvor man kunne købe en enkelt kop.

    Faciliteterne til en enkelt overnatning var fine og der var gjort fint rent inden ankomst.

    Overnattede: februar 2025

  • Anmeldt: 1. februar 2025

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Kunne ikke få tv til at virke på trods af brugsanvisning

    Store håndklæder, dejligt stille. Det er fint til prisen

    Overnattede: januar 2025

  • Anmeldt: 27. januar 2025

    7,0
    "Fantastisk værelse til prisen og super beliggenhed."
    • Ferierejse
    • Par
    • Familieværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Toilettet blev ved med at løbe efter man skyllede ud, hvilket larmede ret meget det meste af natten. Vi prøvede selv at afhjælpe det med delvis succes, og informerede også kontaktpersonen om det.

    Super skønt og rummeligt værelse med en hyggelig hems. Praktisk information såsom wifi og telefonnummer til bestyre, var skrevet på en tavle på værelset. Te og kaffe samt elkedel på værelset. Nemt at få sin nøgle til værelset via sms-kode.

    Overnattede: januar 2025

  • Anmeldt: 26. januar 2025

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning

    Sengene var meget behagelige, men puder og dyner var meget tynde og sengelinnedet var ren polyester, hvilket ikke er behageligt at sove med. Der er ikke et rigtigt fjernsyn, men noget man kan logge på via nettet. Ikke nemt at finde ud af. Det ene rullegardin var i stykker, og der var meget lys fra gaden.

    Prisen er rigtig god for værelset og hotellet ligger rigtig fint og roligt. Fine og store værelser til prisen.

    Overnattede: januar 2025

  • Anmeldt: 8. december 2024

    5,0
    Rimeligt
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Familie-studiolejlighed
    • 1 overnatning

    Fint med lidt støj og trafik henover natten, men dette her var voldsomt.

    Fantastisk beliggenhed, fornuftig pris, alt rent og pænt. Ualmindeligt meget larm. Aner ikke hvad der skete, men det lød som flere håndværkere igang med at banke møbler sammen flere gange henover natten

    Overnattede: december 2024

Her vises 1 - 25

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen bookinggebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!