2. Hotelbeoordelingen Denemarken

10 Nybrovej Lejlighed, 8830 Tjele, Denemarken

#1 van de 5 hotels in Tjele

Gebaseerd op 8 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

Heerlijk en luxe appartement midden in de natuur!

Niets!

Groot, luxe appartement met fantastisch uitzicht over de natuur. Mooie keuken, heerlijke bedden en douche. Veel privacy. Mooie omgeving om even een (avond)wandeling te maken.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2022

Zeer gezellig en compleet huis op geweldige locatie
    • Appartement met Douche

Helemaal niks viel tegen. In één woord, GEWELDIG!

Een zeer compleet en gezellig huis op een pracht locatie! Het ontbreekt je aan niks en het uitzicht is geweldig. Smart TV dus je kunt zelf bepalen wat je kijkt. Houdt je van wandelen dan kun je vanuit het huis naar øbakker lopen. (4km er naartoe en 4km in gebied) Prachtig uniek gebied Verder aanraders in de buurt Mariager Fjord Panoramaroute (12km) Half Sø en Stanghede (13km) Mønster KalkGruber (prachtige kalksteen grot)

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

Fantastische plek, locatie, verblijf.

Niets.

Super net, schoon en prachtig ingericht huisje. Modern en warm. Alle is aanwezig, de olijfolie tot aan de thee en koffie die er gepakt kan worden. 2 zitjes zodat je ieder moment van de zon kan genieten. Aan alles is gedacht. Omgeving is ook echt prachtig mooi en super stil.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

Echt een parel van een huis
    • Appartement met Douche

Wij hebben een maand geleden aan een rondrit begonnen door Scandinavië en onze tweede overnachting was in Tjele. Wat een start! De accommodatie is een schitterend en schoon huis, met 1 slaapkamer en een ruime, zonovergoten woonkamer met een enorme keuken (vaatwasser, wasmachine, alles was aanwezig om te kunnen koken, thee-koffie zetten, enzo.) en een mooie badkamer met douche. Het huis heeft een aparte oprijlaan en wij konden ernaast parkeren. Degene die van de natuur houden kunnen hun hart ophalen want het uitzicht was prachtig. Aan twee kanten staan buitenmeubels. Het huis is buiten de stad maar het ligt dicht bij Bjerringbro en Viborg waar men boodschappen kan doen, winkelen of lekker uit eten. Onze dochter sliep op de bank, een deel ervan kon men uitklappen tot een fijn bed. Wij genoten van de luxe wat het huis bood. De eigenaren reageerden ook heel snel op onze vragen via de berichten en waren erg behulpzaam. Ik kan het aan iedereen aanraden, hier kan men echt tot rust komen in een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 22 juli 2022

Geweldig ruim en luxe appartement met fantastisch uitzicht.

Niets,

Prachtig ruim en luxe appartement, grote woonkamer (met airco) met fantastisch weids uitzicht en mooie keuken. Erg mooie rustige omgeving, we hebben na aankomst een wandeling "Ø Bakker" gemaakt. Dit is een rondwandeling van ongeveer 4 km vanaf de parkeerplaats (vanaf het appartement in totaal 8 km). Ellen is een heel vriendelijke host. Jammer dat we de volgende dag al weer vroeg moesten vertrekken naar de boot in Hirtshals.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2021

Geweldig, rustgevend en tot in de puntjes verzorgd
    • Appartement met Douche

Heel compleet; kruiden, koffie, vaatwastabletten en (bed)linnen alles was ruim aanwezig. Zelfs een minibar voor degene die hier gebruik van wil maken. Ook zeer fijn dat er een wasmachine aanwezig is aangezien wij voor dit verblijf ook al elders op vakantie waren. Heerlijke plek om tot rust tekomen en voor ons een mooie uitvalsbasis centraal in (midden) Jutland.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023