Se primært indhold
  1. Startside for hotelanmeldelser
  2. Hotelanmeldelser for Danmark
  3. Hotelanmeldelser for København
  4. Anmeldelser af Hotel Sct. Thomas

Anmeldelser af Hotel Sct. Thomas 3 stjerner

Frederiksberg Alle 7, Vesterbro, 1621 København, Danmark

#55 af 126 hoteller i København

Gæsternes yndling

Point fra anmeldelser

Baseret på 160 hotelanmeldelser

8,4

Pointfordeling

  • Rengøring

    8,6

  • Komfort

    8,7

  • Beliggenhed

    9,2

  • Faciliteter

    8,2

  • Personale

    9,1

  • Valuta for pengene

    8,1

  • Gratis wi-fi

    8,8

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 25

  • Anmeldt: 31. maj 2026

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Par
    • Juniorsuite
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Fin rengøring som er vigtigt

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 22. maj 2026

    9,0
    "Hotel Sct. Thomas bliver mit fremtidige hotel i København"
    • Ferierejse
    • Par
    • Mindre dobbeltværelse
    • 1 overnatning

    Jeg har faktisk ingen ting at udsætte

    Super venlig modtagelse, Rigtig dejlig seng, sengetøj. Ret og pænt. Velproportioneret værelse. Fred og ro. Dejlig beliggenhed, interessant kvarter.

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 15. april 2026

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Lille enkeltværelse
    • 1 overnatning

    Hjælpsom - god morgenmad

    Overnattede: februar 2026

  • Anmeldt: 7. marts 2026

    8,0
    "Super fint"
    • Ferierejse
    • Par
    • Mindre dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Lille vær.

    Centralt

    Overnattede: marts 2026

  • Anmeldt: 2. februar 2026

    8,0
    Meget godt
    • Forretningsrejse
    • Par
    • Juniorsuite
    • 2 overnatninger

    værelset

    Overnattede: februar 2026

  • Anmeldt: 28. januar 2026

    7,0
    "Meget fint bortset fra madrassen!"
    • Ferierejse
    • Par
    • Mindre dobbeltværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Sengene - de var meget hårde og gav en urolig søvn. Jeg brugte min dynefrakke som rullemadras.

    Venlighed, renlighed, beliggenhed

    Overnattede: januar 2026

  • Anmeldt: 24. januar 2026

    8,0
    "Dejligt og stille sted med god service og ligger rimeligt tæt ved busstoppestedet. Kan varmt anbefales."
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Superior-enkeltværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Serviceorienteret personale både i reception og rengøringspersonalet Busstoppestedet ligger lige ved siden af

    Overnattede: januar 2026

  • Anmeldt: 19. januar 2026

    8,0
    "Venlig og imødekommende betjening i nobel, fint afstemt indretning og dejlig morgenbuffet."
    • Ferierejse
    • Par
    • Mindre dobbeltværelse
    • 1 overnatning

    Værelset var dejligt varmt 24 grader, måske lidt for varmt for os.

    Fin central beliggenhed i København og Frederiksberg, med massevis af muligheder for shopping og oplevelser i umiddelbar nærhed.

    Overnattede: januar 2026

  • Anmeldt: 9. december 2025

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Mindre dobbeltværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Til prisen var værelset meget lille og syntes der burde være et lille køleskab

    Personalet var venlige og hjælpsomme

    Overnattede: december 2025

  • Anmeldt: 16. november 2025

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Deluxe-dobbeltværelse
    • 1 overnatning

    Jeg manglede et køleskab.

    Det var et rigtig dejligt værelse. Super lækker tagterrasse. Alt var meget fint istandsat.

    Overnattede: november 2025

  • Anmeldt: 19. oktober 2025

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Mindre dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Morgenmad for dyr

    Venligt personale

    Overnattede: oktober 2025

  • Anmeldt: 18. oktober 2025

    8,0
    "Havde 3 overnatninger. Var godt tilfredse. Ligger et dejligt sted."
    • Ferierejse
    • Par
    • Mindre dobbeltværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Hyggeligt hotel. God morgenmad. Sødt og serviceminded personale.

    Overnattede: oktober 2025

  • Anmeldt: 20. juli 2025

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Mindre dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Mangler safety box på værelset

    Fremragende beliggenhed. Lækker tag terrasse

    Overnattede: juli 2025

  • Anmeldt: 27. juni 2025

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Lille enkeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Jeg har overnattet på hotellet en del gange. Bliver godt modtaget meget venlige personale. Jeg vil bestemt også bruge hotellet fremover

    Overnattede: juni 2025

  • Anmeldt: 10. juni 2025

    8,0
    Meget godt
    • Forretningsrejse
    • Solorejsende
    • Mindre dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Savnede en minibar, mulighed for snacks og kaffe/the på værelset.

    Det lå fantastisk godt

    Overnattede: maj 2025

  • Anmeldt: 9. juni 2025

    8,0
    "Kommer gerne igen"
    • Forretningsrejse
    • Gruppe
    • Lille enkeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Nemt og fint

    Overnattede: maj 2025

  • Anmeldt: 2. maj 2025

    8,0
    "Har brugt hotellet flere gange, altid venlig personale og et rent hotel.kommer gerne igen"
    • Ferierejse
    • Par
    • Superior-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Dejlig beliggenhed, rent og pænt hotel

    Overnattede: april 2025

  • Anmeldt: 21. april 2025

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Lille enkeltværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Koldt på badeværelset!!

    Overnattede: februar 2025

  • Anmeldt: 1. april 2025

    8,0
    Meget godt
    • Forretningsrejse
    • Solorejsende
    • Superior-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Støj fra gang

    Central beliggenhed. Pæne rene store værelser. Ingen støj fra vejen. Men meget lydt på værelset fra gangen.

    Overnattede: marts 2025

  • Anmeldt: 30. marts 2025

    8,0
    "Allmost like home"
    • Forretningsrejse
    • Solorejsende
    • Lille enkeltværelse
    • 4 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Kaffen i morgenmads restaurant 😪

    Dejligt sted at være og centralt

    Overnattede: marts 2025

  • Anmeldt: 27. marts 2025

    8,0
    "God værdi for pengene"
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Lille enkeltværelse
    • 3 overnatninger

    Der er lydt fra de andre værelser, men det ER jo et gammelt hus….

    Ægte. Gammelt hotel med charme, moderniseret. Enestående rengøringsteam, central beliggenhed med bus lige ved døren. Trods beliggenheden ved det travle Vesterbro, er der helt stille om natten. Super morgenmad. På de små værelser til solorejsende er der præcis det, man behøver, og alt er pænt og rent. Udsigten fra tagterrassen er enestående.

    Overnattede: marts 2025

  • Anmeldt: 3. marts 2025

    9,0
    "Meget fint."
    • Ferierejse
    • Par
    • Mindre dobbeltværelse
    • 3 overnatninger

    Det hele.

    Overnattede: marts 2025

  • Anmeldt: 1. marts 2025

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • 2-personersværelse
    • 1 overnatning

    parkering

    God morgen mad og beliggenhed

    Overnattede: marts 2025

  • Anmeldt: 18. februar 2025

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Lille enkeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Der var rent og pænt. Personalet var venlige og hjælpsom.

    Overnattede: februar 2025

Her vises 1 - 25

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen bookinggebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: