2. Hotelbeoordelingen Egypte
  3. Hotelbeoordelingen: Zuidelijke Sinaï
  4. Hotelbeoordelingen Dahab
Egypte Dahab Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Acacia Dahab Hotel Beoordelingsscore: 8,5

“Het was een absoluut genoegen om te worden ontvangen door Achmed van het Acacia Hotel in Dahab. Zijn toewijding aan zijn gasten, dag en nacht beschikbaar bij de receptie, was opmerkelijk. Achmed hielp ons bij het regelen van diverse leuke activiteiten in en rond Dahab, en dat alles voor een goede prijs die we nergens anders konden krijgen :), waaronder een hike incl. gids en taxi naar de Sinaïberg, quad rijden in de woestijn en diepzeeduiken. Bovendien zorgde het hotel ervoor dat onze kamer elke dag schoon was en we genoten van een heerlijk ontbijt, verse handdoeken en zelfs grote strandhanddoeken voor gebruik bij het zwembad of elders op het strand. Een geweldige ervaring die we koesteren. Dank aan Achmed en het hele team van het Acacia Hotel!”

• DownTown Hotel Beoordelingsscore: 8

“Super vriendelijk personeel, toplocatie, fijne prijs kwaliteit verhouding”

• Delta Dahab Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Aardig hotel, lekker ontbijt. Lekker zwembad. Dicht bij de boulevard.”

• Dahab Plaza Hotel Beoordelingsscore: 7,2

“De locatie is perfect. Dichtbij de zee en alle leuke restaurantjes.”

• Rafiki Hostels - Dahab Beoordelingsscore: 9,2

“De sfeer! Het is zo’n bijzondere plek. De medewerkers zijn zo vriendelijk en behulpzaam en alle activiteiten die georganiseerd zijn echt super leuk. De kamers zijn fijn, goede bedden en fijn dat er een gordijntje is en een bed lampje. Het ontbijt is fantastisch, wordt elke ochtend met liefde klaargemaakt door Reham! Zeker een aanrader en ik kom er heel graag nog een keer terug!”

• Rafiki Hostels - Dahab Beoordelingsscore: 9,2

“Fantastische plek om als reiziger alleen te reizen. Er zijn naast gedeelde slaapkamers ook mogelijkheden om een eigen slaapkamer te boeken of een twee kamer appartement. Er hangt een familiesfeer en er worden dagelijks activiteiten georganiseerd waarbij je kan aansluiten of niet.”

• Jaz Dahabeya Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer vriendelijk personeel en persoonlijke benadering, lekker eten, prachtige locatie!”

• Jaz Dahabeya Beoordelingsscore: 9,2

“Geweldig fijn resort met een gemoedelijke sfeer en zeer vriendelijk personeel Voelde kleinschalig en zeer gemoedelijk aan. Ook erg kindvriendelijk. Je voelt je er snel thuis en het was lastig om weer te vertrekken na een paar dagen. Prachtig zandstrand (geen rif, meer voor surfen en zwemmen). Kamers zeer netjes, eten gezond en veel keuze.”

• Shams Hotel & Dive Centre Beoordelingsscore: 8,8

“Superfijn personeel, die helemaal klaar stonden om je met alles te helpen. Bedden waren ook goed. Locatie bijzonder fijn.”