2. Hotelbeoordelingen Egypte

Cairo Road to Western Aswan, West bank, Luxor, Egypte

#1 van de 110 vakantiewoningen in Luxor

Gebaseerd op 16 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 18 februari 2024

Niet twijfelen, zoek je een hotel in Luxor : Villa Kaslan.
    • Studio Appartement

De rust in het hotel. De ruime kamers Het super vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 december 2023

Tip voor een rustig verblijf

Niet op loopafstand van Luxor

Heerlijk rustige plek. Heel aardige medewerkers. Fijn zwembadje

• Beoordeeld op: 30 april 2023

Op en top villa met uitstekende service

Kan me niets bedenken

Hier wordt je nog als gast in de watten gelegd , niets is teveel , heeft eigen boot service tussen west en oost oever . Host regelt alle uitstapjes en dit is behoorlijk goedkoper en individueler dan met de bekende Tour sites, Eten goed en goedkoop voor onze begrippen , Omar maakt alles vers en er worden zelfs producten uit tuin gebruikt , Goed en schoon zwembad , echt alles is een 10 waard

• Beoordeeld op: 7 maart 2023

alles was goed geregeld

• Beoordeeld op: 23 januari 2023

Comfortabel, goed verzorgd.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Iets wat ver van het centrum.

Mooi groot appartement met alle comfor. Aardige host. Groene omgeving.

• Beoordeeld op: 20 januari 2023

Waanzing Goed

Zie bovenstaand

Tja, ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik geef nooit tienen maar hier moet ik een uitzondering maken! Hier kan ALLES wat je wil en ik wil veel wanneer ik op reis/vakantie ben. Ik noem een enkele zaken: - Je zit in een grote, groene tuin waar enkele appartementen met zwembad, ligstoelen, zitjes staan. Altijd een prachtig uitzicht - Eten wanneer je wil. Ideaal - Sparren met medewerkers wat je kunt doen, hoe wat en wanneer. De mogelijkheid om de te corresponderen bij het voorbereiden van de reis. - Altijd beschikking hebben over vervoer of het nu een driver met car of een motorritje is. - De medelevenbeid en vriendelijkheid van de medewerkers. Wil je iets geregeld of gedaan hebben, gebeurt het direct. - Natuurlijk valt er altijd misschien wel wat te vinden dat minder is maar bedenk je zit op de Westbank in een appartement midden tussen de Egyptenaren en niet in een 4/5 sterren hotel op de Eastbank. Trouwens op de Westbank zit je veel rustiger en als je er op uit wil moet je 8 van de 10 keer hier zijn. -Ja dat het daarbij, voor Nederlandse begrippen, erg goedkoop is, zorgt voor een prijs/ kwaliteit verhouding die niet te evenaren is.

• Beoordeeld op: 27 december 2022

Heerlijke accomodatie tussen de bananenplantages
    • Appartement - Begane Grond

Leuk ruim appartement met groot dakterras tussen de bananenplantages op de Westbank van Luxor. Heel gastvrije eigenaar en personeel. Zwembad in tuin. Ligt heel rustig. Heerlijk ontbijt en een hapje eten, lunch of diner, kan ook. Men regelt taxi, boottochtje, luchtballon, etc. tegen goede prijzen. Aanrader!

• Beoordeeld op: 23 november 2022

Oase van rustig, lekker eten en vriendelijkheid
    • Appartement - Begane Grond

Het personeel is mega vriendelijk en de eigenaar Abdu is geweldig. Hij kan je overal mee helpen, van vervoer naar en van de verschillende bezienswaardigheden als het boeken van een cruise over de Nijl. De locatie ligt op enkele minuten rijden van alle bezienswaardigheden (valley of Kings, Queens etc) maar ligt toch op een zeer rustige locatie midden in het groen. De kok maakt fantastische maaltijden en de tuin en dakterras zijn geweldig om bij te komen na een dag tempels en tombes bezoeken. Wij raden deze plek van harte aan en wij komen zeker weten terug!!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Friendly!!!

• Beoordeeld op: 7 mei 2022

magische groene oase dichtbij alle bezienswaardigheden
    • Appartement - Begane Grond

Je kunt stoppen met zoeken naar een goed verblijf in Luxor, dit is de oase die je zoekt! Op een rustige landelijke locatie aan de westoever-kant op steenworp afstand van diverse highlights. Yvonne helpt je met al je vragen en regelt je wensen op maat. Het personeel is ook erg vriendelijk. Ze serveren heerlijke simpele gerechten met groentes van het seizoen die je op verschillende terrassen kunt eten en niet te vergeten een prima zwembad voor de heerlijke verkoelende duik tussendoor. We hebben alleen maar mooie herinneringen aan ons verblijf hier, echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 4 januari 2022

Het was perfect!

Een klein stukje paradijs! Prachtig kleinschalig complex met zeer vriendelijk personeel. Waanzinnig uitgebreid ontbijt. Heerlijk zwembad. Toptips en gastvrijheid van gastvrouw Yvonne! Alle opties om de bezienswaardigheden in de buurt te bekijken worden met je besproken en voor je geregeld, 1 dag fietsen gehuurd om er zelf op uit te gaan, aanrader!

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 31 oktober 2021

• Appartement met 2 slaapkamers

Toen we vermoeid uit de nachttrein rolden, leek het wel een paradijs waar we in belandden: een pareltje in het groen tussen de bananenplantages met zoveel bloemen en groen in de tuin, een zeer aanlokkelijk zwembad en een prachtig ruim appartement met enorm dakterras met prachtig uitzicht. Maar nog veel bijzonderder is het gevoel dat je in de watten gelegd wordt: Yvonne neemt de eerste dag uitgebreid de tijd om met je alle opties om te doen te bespreken inclusief tips voor onbekendere (maar prachtige) tombes. Het eten is er heerlijk en veilig (alles wordt vers en zonder kraanwater gemaakt) en het feit dat het ’s avonds voor je klaar staat als het je ’s middags besteld hebt is erg luxe. Er is een heel uitgebreid ontbijt waar je de rest van de dag mee vooruit kunt. De jongens die er werken allemaal superbehulpzaam. We waren er 6 nachten en dat is ook echt aan te raden om alles goed te zien en ook nog tussendoor lekker te relaxen en van het zwembad te genieten. Dankjewel Yvonne en Abdelrahim voor de gastvrijheid! Shukran Hamada, Alla, Yusef, Chaled, Yasser, chief Omar! Het was geweldig om bij jullie te zijn en we missen jullie, veel groeten uit Holland!

• Beoordeeld op: 7 september 2023

• Beoordeeld op: 20 maart 2022