2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Hotelanmeldelser for Baleariske Øer
  4. Hotelanmeldelser for Cala Millor
Spanien Cala Millor Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• BLUESEA Cala Millor Point fra anmeldelser: 7,3

"Fantastisk beliggenhed. Tæt på Strandpromenaden, restauranter, kebab (hvis det skal være billigt og mættende) gågade med shopping og supermarkedet osv. morgenmaden er god"

• Talayot - Adults Only Point fra anmeldelser: 8,2

"Rigtig fin restaurant med sødt personale"

• CM Playa del Moro Point fra anmeldelser: 8,9

"Vi kunne det hele. Fantastisk beliggenhed, lækkert værelse, gode senge, stort badeværelse. Maden i restauranten var god både morgen og aften. Fint gym og lækkert spa-område, dog kunne det forbedres med drikkevand og håndklæder i spaområdet. Alt er pænt rent. Vi nød 4 gode dage på hotellet og vi kommer gerne igen."

• Marins Suites - Adults Only Hotel Point fra anmeldelser: 8,9

"Stille og roligt. Skøn restaurant. Venligt personale."

• Tropicana Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Udemærket måltider, behageligt personale, Vi sad det samme sted hver dag og blev betjent af Rakel som var yderst smilende og hjælsom, og meget hurtig til at tage tingene fra bordet Dejligt med all inclusive hvor der også var drinks med i prisen, det nød vi godt af Ligger dejlig roligt, lidt oppe så man kan ikke høre larmen fra stranden, hvilket vi satte pris på Venlig reception, der hjalp med alt hvad vi havde brug for, lige fra hvor det bedste market lå, til booking og levering af lejebil"

• Hipotels Hipocampo Playa Point fra anmeldelser: 8,8

"Fuldstændig fantastisk personale!! Den skønneste udsigt udover vandet. Virkelig god mad i restauranten."

• Tropicana Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Helt sikkert anbefales:) Alt i alt var det hele oplevelsen rigtig godt, beliggenhed, personale, receptionist var meget høflig og venlig, maden var meget lækker, faciliteter, aktiviteter, rengøring osv."

• Tropicana Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Der var en to pools, så man havde lidt forskellige muligheder for, hvilken man ville i. Derudover var området fint med gode græsarealer og solsenge."

• Tropicana Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Maden var god , med kold og spist området var med larmende . God indretning af lejligheden( wc mellem værelserne)"

• Hotel Millor Sol Point fra anmeldelser: 8,3

"Smil, renlighed, fleksibilitet og fin morgenmad."

De 30 bedste hoteller i Cala Millor