2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Hotelanmeldelser for Baleariske Øer
  4. Hotelanmeldelser for Capdepera
Spanien Capdepera Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Villa del Mar Point fra anmeldelser: 9,8

"Dejligt rent hus med den sødeste vært. Svarer hurtigt og er meget sød og servviceminded. Der var fin butik, hvor vi kunne købe frisk brød og diverse fornødenheder. Katja anbefale større supermarkeder, hvor vi kunne handle stort ind. Roligt område."

"Meget fin morgenmad"

• Hotel Creu de Tau Art&Spa-Adults only Point fra anmeldelser: 9,7

"Fantastisk hele vejen igennem. Super flot indretning, smilende og servicemindet personale. Flot poolområde med formidabel udsigt. (pool dog lidt tiny). Meget store værelser med smagfuld indretning."

• Finca Ca'n Terrasa Point fra anmeldelser: 9,3

"Super fint og veludstyret hus, som at være hjemme, der mangler intet."

• Sa Torre II Point fra anmeldelser: 8,9

"Dejligt hus i smukke omgivelser. Huset ligger i udkanten af en pinjeskov omkranset af marker. Et super privat og roligt sted med en virkelig skøn pool. Selvom huset ligger tæt på hovedvejen, er der virkelig stille og det eneste der høres er cikadernes brummen. Huset er rummeligt, rent og har alt du skal bruge for at nyde ferie eller længere ophold. Velfungerende aircon, wifi, badefaciliterer og behagelige senge. Velegnet til familier. Vi var afsted med to børn på 5 og 7 år. Mange skønne strande indenfor 10-15 minutters kørsel. Vi kan især anbefale Cala de N'Aladern og Cala Molto, hvis du vil slippe for at dele oplevelsen med alt for mange andre turister. Gode restauranter 5-10 minutter væk."

• Finca Bona Sort Point fra anmeldelser: 7,5

"Skøn Finca"

• Hotel Creu de Tau Art&Spa-Adults only Point fra anmeldelser: 9,7

"det er det mest fantastiske sted!!"