3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden
  4. Hotelbeoordelingen Playa de Santiago
Spanje Playa de Santiago Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Beach Apartment Beoordelingsscore: 8,8

“De inrichting van de vakantiewoning is vrij basic, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de twee prachtige terrassen en de locatie pal aan de zee. Bakker en buurtwinkel op wandelafstand.”

• Apartamentos Noda Beoordelingsscore: 7,2

“Appartement is prima. Badkamer beetje klein, maar dat was voor ons geen probleem. Bedden zijn goed. We hadden eigenlijk een kamer zonder balkon geboekt, gelukkig kon het omgeboekt worden naar een appartement met balkon. En daar waren we echt heel erg blij mee!! Mooi uitzicht vanaf het balkon. We hebben een heel fijn verblijf gehad. Ook de auto konden we dichtbij parkeren.”

• casa mariposa Beoordelingsscore: 9,1

“super verblijf zeer vriendelijk onthaald met bloemen”

• Apartamentos Noda Beoordelingsscore: 7,2

“Net buiten het centrum maar met mooi zicht op de baai en het stadje Fantastisch gedeeld terras op de bovenste verdieping”

• Apartamentos Tapahuga Beoordelingsscore: 8,7

“De ligging aan zee. Zeezicht is wel aan te raden. Anders uitzicht op parkeerplaats.”

• Apartamentos Santa Ana - Adults Only Beoordelingsscore: 8,7

“Super mooie locatie, wel hoog op de berg, fijn zwembad, mooi ruim appartement”

• Apartamentos Noda Beoordelingsscore: 7,2

“Dicht tegen de zee. op wandelafstand.”

• Apartamentos Bellavista Gomera Beoordelingsscore: 8,7

“Heerlijk rustig en dichtbij strand en restaurantjes. Appartement met zee zicht, super schoon en heel aardig personeel.”