2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Hotelanmeldelser for Castile and Leon
  4. Hotelanmeldelser for Villafranca del Bierzo
Spanien Villafranca del Bierzo Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Viña Femita Point fra anmeldelser: 9,6

"Det hele var så godt organiseret."

• Viña Femita Point fra anmeldelser: 9,6

"Skøn skøn moderne sted. Var på en sovesal med nye enkelt senge, med sengetøj, natbord, lampe osv.. Total luksus. Og Juan som ejer/manager stedet, var fantastisk hjælpsom på alle fronter. Kan kun anbefale max.det skønne sted 👍👍👍👍👍"

• Viña Femita Point fra anmeldelser: 9,6

"Jeg kunne lide alt ved dette sted. Velkomsten fra Juan var fantastisk, han fik alle til at føle sig hjemme. Han var super venlig, familiær og service minded. Stedet i sig selv var super smukt og virkelig flot indrettet. Gårdhaven/terrassen var skøn, og der var god stemning med musik, lounge møbler og god mad fra køkkenet. Sovesalen var stor og rummelig og med enmandssenge og rigtig bomuldssengetøj, fornøjelse! Et af de bedste steder jeg har overnattet."

• Venecia Bed&Breakfast Point fra anmeldelser: 9

"Personalet"

• Parador de Villafranca del Bierzo Point fra anmeldelser: 8,5

"Morgenmaden var god, og personalet i restauranten var søde."

• Hostal Cruce Point fra anmeldelser: 8,8

"En fantastisk vært…som hjalp med udprintning af billetter. Dagen efter kørte han os til busstoppestedet. Så hjælpsom og behageligt et menneske. Værelset var tip top og vi fik osse vasket tøj. Hvis det er muligt vender vi gerne tilbage. Vi var på Camino Frances og overnattede i den forbindelse på Hostal Cruce❤️❤️❤️"

• Viña Femita Point fra anmeldelser: 9,6

"Det absolut bedste sted på Caminoen. Så hjertelig en vært, og fantastiske faciliteter."

• Viña Femita Point fra anmeldelser: 9,6

"God betjening og super god overdækket terrasse og fantastisk mad"

• Micro-Hostal La Puerta del Perdón Point fra anmeldelser: 9,3

"Dejligt lille hotel med æstetisk indretning og god mad. Der blev taget godt imod os, med stor venlighed og høj service. Jeg kan på det varmeste anbefale dette sted."