2. Hotelanmeldelser for Spanien

8,9

8,4

9,3

• Anmeldt: 11. november 2022

"Pænt og rent hotel i rolige omgivelser og tæt på alt."
    • Juniorsuite

Pænt og rent hotel i rolige omgivelser. Stort udvalg ved både morgen- og aftenbuffeten. Kort afstand til strandpromemaden med et utal af cafeer, restauranter og butikker. Fin cykelvej langs vandet til Palma.

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 20. juli 2022

7,0
    Godt
    • Juniorsuite (3 voksne)

elendig rengøring, elendig aftensmad. man skulle selv betale for vand eller cola til aftensmaden. vi spiste ude fordi aftensmaden simpelthen var så ulækker

venlig personale, dejlig pool, pænt hotel, tæt på strand

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 14. september 2021

7,0
    "Fin tur, pris og standard på hotel ok, meget turistet sted. Dejlig strand, dog dyre lillestole."
    • 2-personersværelse

Poolområdet var lille, der var dog altid plads ved poolen. Ingen aktiviteter og kun et lille legehus til børn op til 3 år. Der kunne måske være plads til lidt aktiviteter til lidt større børn. Morgenmaden var ok. Det var ikke muligt at købe frokost, men aftensmad kunne købet for 17 euro pr. person.

Beliggenhed var fin, ca 5 min. til fods fra stranden, en skøn tapasbar Alaska med meget rimelige priser lå lige ved siden af. Dejlig fredeligt kvarter.

Overnattede: august 2021

• Anmeldt: 24. juli 2023

5,0
    Rimeligt
    • 2-personersværelse

Buffeten var rigtig dårlig ‘the bare minimal’ .. altså kedelig pizza, spaghetti mm og som regel ensartet buffet. Personalet for restauranten er virkelig dårlig. Vi checker in og får ikke besked vedr betaling af drikkevare (vi havde halv pension), vi spiser i buffet den første dag og tager ud efter .. da vi kommer tilbage bliver angrebet af ‘manageren’ foran alle som siger ‘hey i to kom med mig og peger’ som var vi tyve .. han er sur og siger vi ikke har betalt for drikkevarer (7€), vi forklare at vi ikke har fået besked fra nogen om at man betaler hverdag men gik ud fra det er som alle andre steder, at man betaler ved check ud .. rigtig uforskammet

Rigtig god beliggenhed.. tæt på strand, bus mm

Overnattede: juni 2023

• Anmeldt: 12. maj 2023