2. Hotelanmeldelser for Spanien

7,8

• Anmeldt: 11. juni 2024

Godt
    • Budget Double Room Interior

Manglende vindue på værelset og afløbet lugtede

Skøn location, dejligt personale, virkelig god morgenmad, dejlig gårdhave

Overnattede: juni 2024

• Anmeldt: 30. juli 2022

7,0
    "var fint nok, men kommer nok ik igen"
    • På rejse sammen med venner
    • 3-personersværelse (3 voksne)

ingen køle mulighed: havet skrevet i god tid før og spurgt om mulighed for at få vand på køl og havde igennem mail fået godkendt at få lov at have det i et køleskab nedenunder. bare en enkel vand så vi ikke havde lunken vand. men 2. dagen har deres ledelse så fjernet muligheden. var desværre den eneste grund til jeg ik ombooket til noget andet… lamperne på værelset var bestemt blevet fixet med noget Linen læretyggegummi og begynde blinke vis man satte noget i stikkontakterne. bruser gik mellem iskoldt og brandvarmt. morgenmaden: bacon kun lige snittet panden og samme med pølserne.

syndes at den lå godt og tæt på både by, strand og station. super dygtige og sødt personale i raseptionen, som man kunne ligge sin nøgle ved når man tog ud og kunne få tilbage når man kom hjem efter en lang dag på stranden eller byen eller linene. dejligt køligt på værelset. morgenmad: god vandmelon

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 19. juni 2024

6,0
    Nogenlunde
    • Budget Double Room Interior

Vi havde bestilt et bedre værelse da det var en rund fødselsdag vi fejrede. Det var det også sidst vi var der for 30 år siden. Da vi ankom kl 18 var det i regnvejr og vi fik nøglen til værelse 108 hvor vi blev meget chokeret. For det første stank der af kloak fra badeværelset og der var intet vindue hverken i værelset eller badeværelset. Intet garderobeskab kun et tøjstativ og en stor dbl seng og en plastik stol og et lille køleskab med drikkevarer vi kunne købe. Rundt om sengen var der 1 meter og 2 meter forand tøjstativet og det var det værelse vi fik at vide at vi havde bestilt og betalt 139 EUR for i døgnet. Det passer ikke, da dette værelse ikke fandtes på oversigten over ledige værelser da vi bestilte og vi kunne ALDRIG finde på at give 975 EUR for 7 overnatninger i et værelse på størrelse med et skab. Vi fandt værelset næste dag på nettet til 105 EUR i døgnet, men fik en snørklet forklaring om at det var værelset og at prisen ændrede sig hver dag. Værelset vi havde bestilt havde fransk altan og var større. Fik at vide at der IKKE var andre værelser ledige. Efter at vi havde været ude og spise aftensmad og kom tilbage til værelset havde man gjort rent med klorin så nu var det slet ikke til at holde ud at være i værelset med kloak- og klorin lugt. Næste morgen klagede vi igen og vi ville have penge tilbage for de sidste 6 dage og så finde et andet hotel, men det kunne ikke lade sig gøre. Vi nægtede at opholde os mere i værelset og det endte så med at vi til sidst alligevel fik det værelse vi havde bestilt nr 140 da det nu var ledigt. Hotellet er blevet meget slidt siden for 30 år siden hvor det var 4 *. Nu er det 2* Men det endte godt, selv om vi følte at man prøvede at snyde os med et "koste skab" pga overbooking. Det har ikke fremgået nogen steder på tryk hvad det er for et værelse vi har bestilt. Det hedder bare: room type Interior Double bed men det kan man jo kalde alle dbl værelser 🤔

Atmosfæren, interiøret, morgenmaden, gårdhaven og beliggenhed.

Overnattede: juni 2024

• Anmeldt: 17. april 2023

4,0
    Skuffende
    • Dobbelt- eller 2-personersværelse

to-sengs værelse , lille og skrabet

Morgenmad , beliggenhed , personale og hotellets fremtræden fin

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 16. juli 2023

Godt
    • 3-personersværelse (3 voksne)

Overnattede: juli 2023