Beoordelingen over Hôtel Aster 3-sterren

1 Avenue de l'Europe, 54150 Briey, Frankrijk

#2 van de 2 hotels in Briey

Locatie prima, dichtbij ligt een meer waar je leuk omheen...

Kamers waren erg warm, ook gehorig. Wij hadden een kamer aan de achterkant waar ‘s avonds de koks luid met elkaar stonden te praten. Ontbijt wat beperkt, pas na vragen kwam er hartig beleg.

Locatie prima, dichtbij ligt een meer waar je leuk omheen kan wandelen. Eten ‘s avonds fantastisch! Eigen parkeerterrein dat ‘s avonds afgesloten wordt.

Fantastisch verblijf erg klantvriendelijk, echt een aanrader!
    • Familiekamer (4 Personen)

Fantastisch verblijf met partner en kind in een familiekamer. Familiekamer is erg ruim en schoon. Daarbij beschikt het hotel over een prima restaurant en een zwembad. Fantastische start van de vakantie! Echt een aanrader.

Goed hotel voor een overnachting op doorreis.

De temperatuur op de kamer. Het was er erg warm: geen airco, geen koelkastje. Wel een groot bed en een kleine kleerkast, 2 stoelen en een bureau. Basic ingericht. Het hotel had een gedateerde uitstraling.

Het ontbijt was voldoende. Personeel erg vriendelijk. Het restaurant heeft een klassieke keuken. Het hotel heeft een mooie tuin en voldoende parkeergelegenheid.

Goed!

Geschikte locatie voor de doorreis. Restaurant goede kwaliteit en vriendelijke medewerkers.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Het ontbijt was goed en het restaurant uitstekend

De kamers zijn wat simpel en gedateerd

Het ontbijt was goed en het restaurant uitstekend

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Kamers waren goed en proper met alles wat nodig is voor...

Mischien een iets beter isolatie van de kamerdeuren want alles in de gang dringt door in de kamer. Avondeten was lekker Maar we hadden liever gehad dat de maitre ons ook gezegd had dat er een dagmenu was

Kamers waren goed en proper met alles wat nodig is voor zakenreis. Ontbijt was ook gord

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

het vertrek

We kwamen aan op zondagmiddag, toen hoorden we dat het restaurant ging sluiten. Toen we terugkwamen van een wandeling was alles gesloten. Hoe kom je toch binnen?? De sleutel van de kamer geprobeerd bij de poort. Dat lukte. Binnen kwamen we in een verlaten hotel. Voor een deel afgeschermd met tralies. Is dit de ambiance die mag verwachten in een hotel van niveau. Zelfs geen consumptie te krijgen. Matige bedden, 's Nachts en in de vroege ochtend pratende mensen onder ons raam. Kortom een teleurstellend verblijf. Als in de gids of op de website was vermeld zondagavond restaurant gesloten hadden wij dit hotel niet gereserveerd.. Klacht ook gedeponeerd in het hotel, maar niet de indruk dat er iets mee wordt gedaan. De balimevrouw stond haar schouders wat op te halen.

het vertrek

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Ontbijt en locatie

Taal van het personeel en de slechte kwaliteit van het restaurant

Ontbijt en locatie