3. Beoordelingen B&B en herberg: Noord - Nauw van Calais

Gebaseerd op 13 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Zeer aangenaam verblijf.
    • Standaard Suite

Super vriendelijke ontvangst, ruime propere kamer. Zeer uitgeruste badkamer. Gratis parking tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Lekkere

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Fijne relaxte comfortabele plek!
    • Deluxe Suite met Bubbelbad

De kamer is heel comfortabel; goed bed; koffie en thee; heerlijk bubbelbad en goede douche; lekker uitgebreid ontbijt; het prachtige plein van Bethune is om de hoek

• Beoordeeld op: 10 september 2022

Luxe en gastvrij
    • Deluxe Suite met Bubbelbad

De WiFi deed het niet goed. Ook niet handig dat je steeds opnieuw moet inloggen.

Zeer comfortabele bedden!! Ruime kamer, badkamer en afzonderlijk toilet. Luxe en modern sanitair. Bubbelbad was geweldig! Ruime aanwezigheid van badkamerfaciliteiten (shampoo, badkamerjas, slippers) en koffie en theefaciliteiten en een koelkast met glazen. Behulpzame gastvrouw. Prima ontbijtbuffet. Perfecte locatie, vlakbij alle horeca en winkels. Parkeermogelijkheid gratis met parkeerschijf op 5 minuten afstand lopen in de blauwe zone.

• Beoordeeld op: 7 november 2021

Heerlijk verblijf. Een aanrader.
    • Deluxe Suite met Bubbelbad

We misten de gezelligheid aan de ontbijttafel, maar dat had uiteraard alles te maken met de geldende coronamaatregelen. Alle begrip daarvoor.

We hebben erg genoten van de rust en de Spa. Het bed was heerlijk om in te slapen (erg goede matras).

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 23 oktober 2021

Prettig verblijf, gastvrije ontvangst, prima voorzieningen
    • Deluxe Suite met Bubbelbad

De suite ligt op de zolderverdieping en is daardoor erg warm. Met geopende dakramen ervoeren we overlast van muggen. Met dichte ramen is het eigenlijk te warm. Een airco is geen overbodige luxe in deze suite. Ook moet je rekening houden met twee trappen (geen lift).

Het is een prettige ruimte, goed ingedeeld en ruim. De badkamer is compleet ingericht, het ontbijt royaal, het bed groot en comfortabel. De ligging is centraal en toch rustig.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

Goed, maar wel met een klein donker randje.
    • Standaard Suite

De kamer is gesitueerd aan een drukke straatkant. Dat betekent (erg) veel herrie van langskomend verkeer. Het raam sluiten is echter bij 29 graden geen optie. Een airco was er ook niet, alleen een kleine ventilator zonder enig effect. Dus dat was kiezen tussen (serieus) zweten of wakker blijven van auto's, brommers en schreeuwende mensen. De twee kamers aan de rustige tuinzijde van het gebouw waren bezet, dus verhuizen was niet mogelijk. Dus wat werd onze keuze? Raam dicht en zweten! (We weten nu ook waarom ze het "Suites design, Spa et Sauna(!)" noemen. ;-) Dit is echt jammer, want hierdoor zullen we niet snel terugkomen. Het is eenvoudig op te lossen door een airco te installeren. Dan wordt er toeristenbelasting opnieuw in rekening gebracht terwijl we dit al bij de boeking hadden betaald. Waarschijnlijk niet expres, maar het voelt niet goed om twee keer te betalen voor hetzelfde.

Goed verzorgt ontbijt, nette kamer, ruime badkamer met douche die uit de Start Trek-serie leek te komen (kon ook gewoon lekker op eenvoudig douchen ingesteld worden). Daarnaast was het bed (voor deze categorie hotel) erg goed. Lekker breed, goede kwaliteit lakens. Natuurlijk erg belangrijk!

• Beoordeeld op: 3 februari 2022

• Deluxe Suite met Bubbelbad

ingewikkelde procedure om op het juiste adres te komen.

een goede kamer. met goede parkeer faciliteiten

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 13 augustus 2021

We hadden een suite geboekt, prijs kwaliteit had het meer mogen zijn.
    • Deluxe Suite met Bubbelbad

De ontvangst: wat uitleg over de kamer alsook de streek zou aangenaam geweest, even meelopen tot op de kamer en wat info krijgen is altijd wel prettig. Nee, we kregen de sleutel en moesten alleen de kamer zoeken. De eerste nacht was er veel straatlawaai, we zijn er pas later achter gekomen dat er niet alleen gordijnen maar ook elektrische rolluiken waren. Ja als je het allemaal zelf moet uitzoeken 🙁 Bij het uitchecken moest je de sleutel in het onthaal leggen er was niemand die vriendelijk gedag zei.

Het ontbijt was voor ons een ontgoocheling we hebben veel ervaring met B&B maar dit nog nooit gehad, zit corona er voor iets tussen? We kregen een ontbijt in een zakje aan onze kamerdeur niet echt wat we gewoon zijn van een goeie B&B. Geen eitje, kaas of charcuterie de broodjes waren niet echt lekker. Geen yoghurt of fruit alleen een potje met appel peren compot. Koffie moesten we zelf zetten met het espresso machientje op de kamer. We moesten eten aan een klein tafeltje op de kamer aangenaam, handig en praktisch was dat niet.

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

Verbleven in juni 2024