Beoordelingen over Campanile Epernay - Dizy 51530 3-sterren

Lieu-Dit 'Les Terres Rouges', 51530 Épernay, Frankrijk

#10 van de 14 hotels in Épernay

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Voor een tussenstop valt het best mee .

Het eten s avonds veel tegen , ook te duur , je kan beter 4 km verder rijden naar Epernay om beter restaurants te vinden .

De ligging dochter bij Epernay was heel goed , het ontbijt heel sober en te duur ,

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Zeer goed gelegen als uitgangspunt naar de vele champagnedorpen en Epernay.

Geen opmerkingen.

Ondanks, onze fout door het niet te reserveren voor het diner op zaterdagavond en het restaurant compleet vol was, heeft het personeel er toch voor gezorgd dat wij met 4 personen konden dineren. Top! Onze bestelde fles champagne smaakte nadien overheerlijk.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

De prijs ten op zichte van de kwaliteit is in verhouding.

Er mag wel een kleine frigo op de kamer zijn. Bij binnenkomen op de kamer op de dag van aankomst lag er nog een beetje stof en een haar in de lavabo.

De ligging van het hotel. Er mogen huisdieren mee op de kamer. Bij goed weer staat het terras open en mag de hond mee op het terras aan het restaurant.

verrassing

Direct aan de openbare weg, waardoor rumoerig.

Zeer goede prijs kwaliteit, vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer aan de voorzijde en was rumoerig. Hotel ligt aan een rotonde en openbare weg, zonder afsluiting of hek. Zowel ontbijt als diner waren goed.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Goede bedden, slechte hygiene, koud eten

Het eten was tgv een persoon...de entrecote was koud binnenin. Fijn was wel de taart ... Die wel te groot was tip' geef een verwenbordje per persoon.

De bedden waren goed....kussens bespot en de handdoeken werden niet vervangen ook al lagen ze op de grond! Handdoeken collega's ook niet vervangen

• Beoordeeld op: 4 september 2018

De kamer was perfect en zeer proper met goeie badkamer en TV...

Restaurant was minder dan niets. Koud buffet à volonté ??? Er was enkel wat chorizo en wat schijfjes salami. Wel enkele verschillende sausjes en veel watermeloen. De 2 Dames bij ons vroegen een omelet maar kregen als antwoordt: sorry maar we hebben geen eieren meer. Hebben ook 3/4 uur moeten wachten op een fles perrier en dan was het al 21.30 uur.

De kamer was perfect en zeer proper met goeie badkamer en TV met veel posten.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Voor 1 overnachting ok . Basic hotel en te duur voor wat het brengt.

Wifi werkte niet. Het eten in het restaurant was ondermaats. Het ontbijt was beperkt en heel basic.

De kamers zijn verouderd en basic maar proper. Slaap je aan de straat kant dan heb je last van veel straat lawaai. Het ontbijt is voor zijn prijs heel beperkt.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

eenvoudig weg hotel.

afstandsbediening tv werkt niet e, zelfs na dit tweemaal nagevraagd te hebben aan receptie

eenvoudig weg hotel. heel lekker ontbijt en restaurant is prima prijs- kwaliteit.

het restaurant viel heel goed mee en ook het ontbijt was...

De netheid van de kamer. Ik denk lang geleden dat het stof was afgekuist en stofnetten weggehaald. h

het restaurant viel heel goed mee en ook het ontbijt was naar franse normen heel goed

Ligging en ruime parkeergelegenheid.

Het avondeten was absoluut niet lekker. Het ontbijt was zeer beperkt in keuze ten opzichte van vorige campanile hotels die ik bezocht. Bad kon alleen als douche gebruikt worden bij gebrek aan stop.

Ligging en ruime parkeergelegenheid. Propere kamer

ALLES OK ZOWEL KAMER ALS ONTBIJT MAAR HET PERSONEEL VIEL TEGEN.

Personeel receptie (EMELIE) is hoegenaamd niet vriendelijk en het was haar teveel precies om iets te brengen van de bar.!!!???

Kamer en het ontbijt was OK

Uiterst functioneel als overnachting. Ik zou deze ervaring graag weer vegeten

Avondeten, gezelligheid van het restaurant, bediening.

Kamers waren sober maar voldeden. Het avondeten wast ronduit slecht. Ontbijt heel matig. Bediening werkte op de automatische piloot. Wij waren hier ook maar voor een laatste overnachting op weg naar huis, maar dat had dan ook nog wel leuk kunnen zijn.

Ideale locatie om met de motor een weekend richting...

De Wifi was aan de trage en zwakke kant, dit zou beter kunnen.

Ideale locatie om met de motor een weekend richting Champagne te trekken. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed voor één nacht, bij gebrek aan beters.

Hopeloos verouderde kamers, slot van kamerdeur was stuk (kan gebeuren, maar bon..). Wel propere kamer, maar daarmee is het ook wel gezegd, zeker aan de betaalde prijs. Zoals gewoonlijk zijn de foto's nogal 'optimistisch' en verbloemend. Ligt aan redelijk drukke verkeersader, en gezien de niet al te beste geluidsisolatie is er al van redelijk vroeg 's ochtends veel lawaai..

Ligging: centraal in Champagnestreek, vlotte bereikbaarheid, en gratis parkeergelegenheid voor de deur (letterlijk). Personeel balie, restaurant en andere waren wel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was correct, zonder meer.

het ontbijt was lekker, de kamers waren proper,

wat we spijtig vonden in onze kamer was er gerookt, en de cigarenrook hangde wel in de kamer vonden we niet leuk

het ontbijt was lekker, de kamers waren proper,

Redelijk goed voor één nacht te verblijven.

De buitentrap om naar de kamer te gaan was nat en niet leuk om met je nette schoenen door plassen te stappen... De verwarming was nogal lawaaierig Wij bestelden een aperitief en hadden nauwelijks eraan genipt en daar stonden onze borden al, de timing kon duidelijk beter!

De kamers zijn basic maar netjes, de koffie op de kamer is fijne attentie

Het is voor herhaling vatbaar.

Jammer van het lawaai (vooral 's avonds), nl. het verplaatsen van stoelen door gasten die op de eerste verdieping logeerden en sommigen trokken de deur zo hard dicht terwijl het sluiten eenvoudig met met de sleutel kon.

Ontbijt en avondeten voldeden aan onze verwachtingen. De ligging was ideaal voor de uitstappen die wij geregeld hadden.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

ons jaarlijks kort verblijf sedert meer dan een kwart eeuw

neem bij het ontbijt geen macedoine de fruits ... die was echt niet lekker, waarschijnlijk wordt die steeds bijgevuld en nooit volledig vernieuwd in de kalme winterperuide zouden de kamers een opknapbeurt kunnen gebruiken - de thermostaat op kamer 5 sprong onophoudelijk (wel 10 keer per minuut) aan en uit - ik heb met proppen geknabbeld WCpapier in mijn oren moeten slapen

Het ontbijt was in orde. Lekkere croissants, knapperig frans brood, lekkere koffie en voldoende keuze niettegenstaande er die nacht blijkbaar maar drie kamers verhuurd waren waarvan twee door ons. De eerste avond namen we een koud buffet waarvan voornamelijk het dessertbuffet overheerlijk was met donkere chocolademousse, île flottande en koffiegebak ...

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Goed overnachtingsadres in de Champagne streek.

Niets. Alles volgens Campanile standaard, en dan zeer goed.

Zeer goede Campanile. Waarschijnlijk door menselijke factor. Zowel bij kwaliteit en bediening in het restaurant, als bij in- en uitchecken.

Goed voor een kort verblijf.

Heel jammer dat de airco niet werkte. Het was te warm in de kamer en we konden het raam niet openen vanwege het lawaai op straat. In de badkamer werkte het vuurtje ook niet omdat de knop kapot was. De afzuiging was gewoon uit de muur getrokken, zodat de spiegel aangedampt was na het nemen van een douche.

Het ontbijt was ook lekker zonder spek en eieren. Er was meer dan genoeg om uit te kiezen. De kamer was goed en ook proper. Verrassend was wel dat we zelf een kopje koffie of thee konden zetten op de kamer. De bedden lagen zeer goed. Het personeel was heel vriendelijk.

prima doorreis hotel

Geen koelkastje op de kamer. Wel supermarkt om de hoek.

Echt een hotel voor doorreis. Hotel met eigen parkeerterrein aan een redelijk drukke rotonde aan een doorgaande weg. Restaurant is niet hoogdravend maar de hap is op zich goed te doen. Ontbijt is prima. We reizen met 2 honden en dat maakt de keuze zonder meer beperkter. Honden mogen niet in het restaurant en blijven dus gewoon op de kamer wat ik wel zo prettig vind. Prima uitloop met de honden maar verwacht geen lange wandeling te maken. Al met al een prima plek om aan te komen, uit te rusten en verder te reizen.

Prima hotel voor op doorreis

Er is zo goed als niets in de omgeving qua restaurants, wel kun je bij het hotel eten.

Prima hotel voor op doorreis, maar meer kun je ook niet verwachten voor die prijs

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Niet aan te raden!

Hondonvriendelijk;moesten op terras eten.Toen het begon te regenen kwamen we onder een afdakje te zitten. Het eten was puur slecht, d.w.z.voor 3/4 vet.Wel werd bij klacht een 2de kotelet gebracht; deze was heel taai/pezig. Kamer was erg klein, somber,depressief.

Voor een kort verblijf ( een paar nachten ) is dit zeker een aanrader.

Gezien de de vrije hoge temperatuur zou een carport voor de wagens welkom zijn. Bescherming tegen regen en zon.

Het onthaal en de airco ( gezien we in het vorig verblijf in Troyes geen airco hadden). In de kamer was alles voorzien en is ok. voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Een goede locatie en vriendelijk personeel.

Dat we op deze locatie geen avondmaal konden krijgen, wegens te druk bezet.

Het ontbijt was uitstekend. Is uitstekend gelegen om in de champagne streek te verblijven.

kostschool in plaats van hotel met heel onvriendelijk personeel en slecht functuinerende apparatuur

het is de eerste maal dat een hotel dat ik via booking.com bestelde zo tegenviel. Het personeel was echt onvriendelijk aan de receptie en de verantwoordelijke voor het restaurant handelde als de directrice van een kostschool. de kamer die we toegewezen kregen mankeerde van alles. Het toilet bleef doorlopen, de haardroger werkte niet, het statief waar de douchekop in gehangen moest worden was stuk..we kregen de deur van het gangetje naar de kamer nauwelijks open (heel erg wringen. )In het restaurant was geen enkele verwittiging dat er op zaterdagavond een feest doorging en dat er niet kon gereserveerd worden voor het souper. we werden de laan uitgestuurd als een stel kleuters met de melding dat men niemand meer kon aanvaarden voor het souper .>>>>>>Alles behalve. ook de wifi trok op niets.Nauwelijks toegankelijk.

de ligging gemakkelijk te bereiken

Mooie uitvalsbasis voor bezoek champagnestreek.

Avondeten ook op voorhand reserveren is aangeraden.

Mooie uitvalsbasis voor bezoek champagnestreek. Enkel winkelcentrum op wandelafstand. Rest met de wagen.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Hotel ligt echt midden in de champagne streek.

Restaurant was prima. Wat Campanille kan verbeteren is het dessert. Als je 'volonte' neemt, dan verwacht je meer variatie dan je nu krijgt. Verder is het ontbijt karig. Extra kosten daarvoor zijn bijna 10 euro. In vergelijkbare hotels krijg je voor dat bedrag echt een breder aanbod.

Hotel ligt echt midden in de champagne streek. Daarmee een prima uitvalbasis om de streek verder te verkennen.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Accomodatie met genoeg comfort voor een kort verblijf. Mooie prijs-kwaliteitverhouding !

De ontbijttafel die vrij was, was niet volledig opgeruimd. Er lagen nog kruimels. Het ontbijt was ok maar er lag enkel wit brood. Misschien een beetje bruin brood voorzien?

Goed gelegen, dicht bij centrum Epernay. De kamers waren netjes. Comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

de locatie was heel handig, midden in de champagnestreek

wij hadden een kamer op het gelijkvloers gevraagd maar zaten op het eerste verdiep. Het eten in het hotel viel echt wel tegen.

de locatie was heel handig, midden in de champagnestreek

• Beoordeeld op: 13 november 2016

we komen zeker nog terug, eventueel bij het inchecken vragen voor ontbijt.

zeker maken dat er op tijd bijgevuld wordt voor het ontbijt.

heel druk voor het ontbijt, constant moeten bijvragen. meeste kwamen op het zelfde moment eten. op bepaalde dingen moeten lang wachten, zoals borden,tassen, hesp.. geen chocolade koeken meer.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Is centraal gelegen maar heeft dringend een opknapbeurt nodig.

Kamer was niet proper, 2 andere kamers moeten bekomen alvorens een propere te krijgen. In een van de kamers werkte de verwarming niet naar behoren en was deze van de badkamer stuk.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Nette kleine kamer.

Wifi werkte niet 100%. Haardroger werkte niet.

Nette kleine kamer. Gratis parking. Op 5 min. met de auto van het centrum van Epernay. Prijs/kwaliteit in orde!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

De ontbijtfaciliteiten waren ontoereikend vooral omdat er...

De ontbijtfaciliteiten waren ontoereikend vooral omdat er tegelijkertijd ook 2 grotere groepen waren (die allemaal op hetzelfde moment ook kwamen ontbijten). Geen vrije tafeltjes en permanent zaken tekort op het buffet niettegenstaande het personeel zijn best deed. Hebben uiteindelijk niet aan een tafel maar in de zetels van de aperitiefruimte ontbeten.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

matras was erg hard

heerlijk ontbeten

Het is een basic kamer maar alles is aanwezig.

Het is een basic kamer maar alles is aanwezig. Ontbijt was goed. en personeel is vriendelijk. Goed voor enkele dagen.

veel te kort :-)

De streek

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Basic maar in orde voor die prijs. Goede uitvalbasis om de champagnestreek te verkennen.

Goede locatie om te overnachten en bezoek aan de streek

Sympathieke ontvangst, mogelijk tot eten in het restaurant

Eten

Verouderde badkamer. Geen frigo. Geen Nederlands talige posten

Eten Rustig Propere lakens

Mogelijkheid tot 22 uur te eten

Een harde matras en de muren zijn geluids doorlatend

Mogelijkheid tot 22 uur te eten

Iets meer keuze bij morgen ontbijt ,komen alle jaren ,uitzondering verleden jaar ( sterfgeval) toen was er iets meer keuze.

Eenvoudige kamer maar netjes

De koffie bij het ontbijt....

Eenvoudige kamer maar netjes

kon beter

Koud buffet was te weinig . Sommige soorten groenten en vlees waren te weinig.

Ontbijt goed maar te weinig soorten toespijs. Kamers goed

aangenaam en voor herhaling vatbaar

De kamers verdienen een opfrisbeurt /schilderen

Het ontbijt was perfect, uitgebreid en vers

De kamer

Ontbijt mag iets ruimer( gekookt ei of gebakken eitje mag er bij)

De kamer

Personeel , bar maar open tot 22.

Personeel , bar maar open tot 22.00 h

aangenaam,

ontbijt was zeer goed, propere kamers, beleefd personeel.

Kamers waren net en worden dagelijks schoongemaakt

veel geluid

Kamers waren net en worden dagelijks schoongemaakt

Zou dit hotel zeker niet aanbevelen, bettere alternatieven , vlak in de buurt !

service, kamer grote, restaurant, confort,

Wifi

het ontbijt is sober maar lekker.

de airco en de deur sloot niet zoals moet

het ontbijt is sober maar lekker. de airco ging niet

prijs kwaliteit was correct

een eitje bij het ontbijt zou het "af" maken

prijs kwaliteit was correct

Totaal verouderd

Totaal verouderd

Kamer was heel goed

Dat mijn hond niet meemocht bij het ontbijt...

Propere kamer/badkamer.

Het ontbijt was zeer basic. Slecht geïsoleerd. Geluidshinder buren.

Propere kamer/badkamer. Goede bedden. Vriendelijk personeel.

Bevredigend

Ontbijt niet uitgebreid.

Je betaalt voor wat je krijgt, verwacht dan ook geen luxe, maar een prima plek voor een nachtje.

Een prullenbak in de kamer erbij.

De prijs-kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

voldoende voor een nacht te verblijven in de champagnestreek

de airco van de kamer was stuk, het was heel warm om er te slapen.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

WAT VOOR ONS DE BEDOELING WAS IS DIT HOTELGOED.

HET DINER KON BETER

HET ONTBIJT IS ZEER GOED

Hotel is heel goed bereikbaar en heel centraal gelegen om de...

Hotel is heel goed bereikbaar en heel centraal gelegen om de champagnestreek te bezoeken

voldoende voor 1 nacht, maar eten beneden doorsnee peil

diner viel tegen : steak was moeilijk te snijden - pasta te droog

Ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

het was redelijk goed maar kan beter

lawaai van buiten en buren ontbijt viel een beetje tegen weinig variatie en harde broodjes

zeer proper onderhouden kamers en vriendelijk personeel

Ontbijt viel tegen, .

Ontbijt viel tegen, ...en er was wel degelijk gerookt in de kamer voor niet rokers.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Lawaai: in de omgeving van de kamer 154 zoemde de...

Lawaai: in de omgeving van de kamer 154 zoemde de airconditioning gedurende de hele nacht

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima pleisterplaast voor doorreis

Verscheidenheid van het aanbod eten is minder geworden dan vorige keer.

Prima locatie

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

de kamer eten en de champagne waren goed

alles zeergoed verlopen!!

Het eten was heel lekker, voor het ontbijt zouden er eitjes moeten bij zijn!!!!

Voor de 3de keer verbleven, komen nog terug.

Voor kort verblijf uitstekend. Zeer goede ligging voor uitstappen. Dit jaar zeer mooie wandeling gemaakt in Chalons en Champagne, aan te raden...

Prijs kwalitiet super!

parking , nette kamer, prijs kwaliteit super ! eenvoudig maar lekker ontbijt .

Het onbijt was heel goed en het avond eten ook

Het onbijt was heel goed en het avond eten ook

Sober

Kamer Geen diner mogelijkheid

Receptie

Alles is er!

Spiegel bij het toilet

Alles is er!

goede uitvalsbasis om de chamapagnestreek te verkennen

goede ligging, vriendelijk personeel

zeer geslaagd