Beoordelingen over Comfort Hotel Orléans Sud 3-sterren

rue Anthelme Brillat Savarin - Zone Expo Sud, 45100 Orléans, Frankrijk

#15 van de 25 hotels in Orléans

vanaf snelweg eenvoudig te bereiken en afgesloten...

in het weekend 's avonds geen keuken, maar wel 2 steakrestaurants op loopafstand

vanaf snelweg eenvoudig te bereiken en afgesloten parkeerterrein

top locatie voor een doorreis

jammer dat er geen airco is, alleen een ventilator die dan ook vlak naast u staat door de wat kleine kamer. voor een doorreis oke

lekker avondeten in buffetvorm het ontbijt was uitgebreid en lekker. heel vriendelijk personeel en afgesloten parking.een mooie kamer en net juist jammer dat deze wat klein was...

aanrader als tussenstop hotel.

De locatie is goed als doorreis punt. Ligt in een industrie terrein. Niet echt charmant. Het centrum op ongeveer 5 km afstand.

Prima ontbijt, voldoende keuze. Schone, kamer met voldoende comfort. Prettig personeel dat ons goed heeft geholpen. Prima beveiligde parkeermogelijkheid. Je kunt er 's avonds dineren voor een zeer redelijke prijs (buffet).

Goed hotel voor doorreis.

Geen plek om langere vakantie te houden.

Goed hotel voor doorreis. Vriendelijk personeel. Goed bed en hygiënische kamer. In het restaurant om de hoek gegeten en kregen via het verblijf 20% korting. Heerlijke start van de vakantie.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Was tussenstop op doorreis.

De rekening was hoger dan geboekt via internet. Ook viel de lokatie tegen, het was een budget hotel op een industrieterrein. Ontbijt was minimaal. We waren omgeboekt van Orleans sud naar Orleans xxxvanwege verbouwingen (telefonisch) maar ik kreeg geen mail van bevestiging plus nieuw adres, en ook werd de prijs tegen afspraak in hoger

Was tussenstop op doorreis. Kamer was rustig, geen last van geluid van andere gasten

Excellent hotel voor op doorreis

Geen minpunten

Heel vriendelijk personeel. Mooi gepresenteerd en vooral heel lekker ontbijt. Leuke kamer met alle nodige comfort. Heel goed bed voor een aangename nachtrust.

uitgebreid ontbijt : super

Minpunt: ligging veel lawaai . met vensters dicht te doen, maar dan te warm: geen airco (uitstekend bij niet te warm weer)

uitgebreid ontbijt : super kamers niet te groot, maar ok. vriendelijk onthaal en goeie service, zeker aan te raden.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Doorreishotel

De omgeving is ronduit smerig en ook de (afgesloten) parking is vrij vies. Het bestaat uit een winkelgebied met grote bedrijven, die blijkbaar niets geven om hygiëne buiten hun winkel. Er was geen airco in de erg kleine kamer die wij hadden op de begane grond aan de parking, waardoor het ook niet prettig was om het raam open te laten. Gelukkig was er wel een ventilator neergezet. Ook de badkamer was erg klein.

Dit al wat oudere hotel is helemaal gerenoveerd. De kamer en ook de badkamer met prima douche, waren dan ook keurig nieuw ingericht en het bed was heerlijk. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, maar ook dat zag er fris uit en het ontbijtbuffet was dan prima en zelfs uitgebreid. Er zijn ook eetgelegenheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Top voor een kort verblijf met lekker en uitgebreid diner buffet.

Hadden een super snurker in de kamer langs ons wat goed hoorbaar was. Isolatie deuren is ter verbetering vatbaar. Geen airco op kamer.

Vriendelijk ontvangst en service!

net doorreishotel, prijs/kwaliteit uitstekend

het hotel ligt in een shopping center, waar er 's avonds niks te beleven valt.

kamers waren klein, maar heel netjes. het bed was van heel goede kwaliteit, we hebben goed geslapen. dit hotel is heel goed geschikt voor een overnachting op doorreis. ik was daar in het weekend, dan is het restaurant niet geopend. maar in de buurt is er wel een eetgelegenheid, waar je van Comfort Hotel een 20% reductie krijgt op je rekening. ontbijt was zeker in orde, iets beter dan mijn verwachtingen.

Een aanrader voor een korte tussenstop op weg naar huis of onderweg naar het Zuiden van Frankrijk.

Geen opmerking. Prijs-kwaliteit was het hotel OK

Het ontbijt was lekker en het aanbod was voldoende. De kamer was klein, maar verzorgd. Het grote TV-scherm was een pluspunt. Er was thee beschikbaar en in de omgeving bevinden zich veel restaurants. Ook de parking was gratis.

De kamer was te klein voor 4 mensen doordat ze een extra bed...

De kamer was te klein voor 4 mensen doordat ze een extra bed ingeplaatst hadden. Terwijl ik wel een familiekamer besteld had. Hierdoor werd het erg benauwd in de kamer, aangezien ze geen airco of enige luchtbehandeling hebben in deze kamer.

Supergoed geslapen in dit schone hotel op perfecte locatie dichtbij de snelweg

Niks. Alles was perfect.

Wij werden een paar dagen voor ons bezoek aan het hotel gebeld door een medewerker van het hotel dat ze bezig waren met werkzaamheden en dat er veel lawaai zou zijn in het hotel. Er werd ons een alternatief hotel aangeboden in de buurt in Olivet. Dit hotel was prima met veel comfort en een broertje van het hotel in Orléans, uitstekende parkeerplaats en dichtbij de snelweg. Keuze uit meerdere restaurantjes op loopafstand. Perfect voor ons als doorreishotel. Ook het ontbijt was erg goed, veel keuze uit beleg. Wij zouden dit zo weer boeken als doorreishotel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Heerlijk tussenstop naar het zuiden hotel.

De omgeving, industrie en groothandel terrein. Wel goed bereikbaar. Prima overnachten, niet voor langer verblijf

Goede kamer, prima airco wat met de hitte heerlijk was, kleine maar erg fijne badkamer, prima ontbijt (wel bijbetalen). Was 10 minuten met de auto van centrum, dus goed te doen. Niet een buurt voor een avondwandeling. Snelweg goed bereikbaar volgende dag.

Geslaagd.

Mooie kamer, leuk met stapelbed voor de kinderen. ruimte voldoende, proper, lekker ontbijt met voldoende keuze. Geen avondeten mogelijk in het weekend, maar wel voldoende mogelijkheden op wandelafstand om te gaan eten.

Prima tussenstop op weg naar het zuiden of weer naar huis

's Nachts heeft een vleermuis zich door het raam gewurmd en vloog bij ons in de kamer, dat was minder prettig

2 dagen voor aankomst werden we door de manager gebeld met de vraag of hij ons mocht omboeken naar een andere locatie (Comfort Hotel olivet Provinces) ivm werkzaamheden voor het hotel die al heel vroeg in de ochtend begonnen. Dat pakte prima uit en vond ik bijzonder attent. Zelfde voorwaarden, prima hotel, lekker ontbijt.

prettige overnachting.

Goed bed, ruime keuze bij het ontbijt( €9, geen last van omgeving qua geluid. Prima voor als je op doorreis bent. Aardig personeel, parkeren op eigen afgesloten terrein.

Top, super kamer voor als je op doorreis bent!

Alles, in een woord top! Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg, twee kamers naast elkaar met een binnendeur verbonden. Heerlijk bed, mooie douche ruimte/ toilet. Schoon, rustige locatie, naast een prima restaurant. Echt top locatie voor als je op doorreis bent.

Goed als doorgangshotel.

Geen airco, Luchtblower alleen was nauwelijks voldoende bij de hoge buitentemperatuur.

Prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel. Goede parkeervoorziening.

Nette, schone kamer en badkamer. Alles zag er vrij nieuw uit. Kinderen hadden aparte kamer naast ons maar we konden een tussendeur openen zodat we toch bij elkaar zaten. Fijn dat de hond mee kon!

De kamer kon goed worden verduisterd.

De kamer was niet groot. We verbleven maar 1 nacht dus dat was geen probleem.

De kamer kon goed worden verduisterd. Alles is recentelijk vernieuwd. (geen luxe wel proper)

Lekker bed en douche.

Geen airco op kamers en zelfs met blower met deze hoge temperaturen ontzettend warm!

Lekker bed en douche. Goed buffet en bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel

Kleine (te warme) kamers met recente facelift.

Na het bekijken van de foto's viel het wat tegen. De kamers zijn erg klein. Op dagen van 25+ graden is de warme bijna ondragelijk in de kamers. De gammele ventilator kan dit niet aan.

Schone kamers, prima ontbijt en afgesloten parkeergelegenheid. De kamers zijn mooi gerenoveerd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Veel te kleine benauwde kamers voor 4 personen met 0...

Veel te kleine benauwde kamers voor 4 personen met 0 ventilatie in de kamer en badkamer. Super ongezond klimaat. Zouden familiekamers zonder stapelbed zijn. Die hadden ze niet zeiden ze, was een fout van Booking.com. Nooit meer, niet te doen, leek wel een sauna

Alles wat je nodig hebt voor als je op doorreis bent,...

Kleine kamer, benauwd, gelegen op industrieterrein, ongezellige sfeer

Alles wat je nodig hebt voor als je op doorreis bent, uitgebreid ontbijt, prive parkeergelegenheid

Nooit meer.

Geen airco aanwezig op de kamers 2 uur geslapen tussen 2 reisdagen. Wasrdeloos. Trap van nooduitgang miste 3 rotte treden onderaan. Levensgevaarlijk. Parkeerplaats overvol.

Ontbijt was redelijk.

De kamers waren meer dan voldoende voor op doorreis te gaan.

We hadden geen bericht ontvangen met de toegangscode voor 's nachts maar dit is goed opgelost.

De kamers waren meer dan voldoende voor op doorreis te gaan.

Goed als tussenverblijf !

Geen airco en slechte wifi !

Duidelijk goed gerenoveerde kamers met bijna alle benodigde comfort ! Vriendelijk personeel. Uitgebreid en lekker ontbijt. Afgesloten parking.

Prima voor een navhtje

Het ontbijt viel tegen geen vers stokbrood het beleg veel zoet en weinig hartig

Kamer was netjes en schoon we waren er in een hete periode en dan was airco wel lekker geweest

Ontbijt zeer goed.

Kamer en badkamer zeer klein. Weinig comfort. Geen airco, alleen een luidruchtige ventilator. Werken aan de rotonde : ontbijt op terras was daardoor niet zeer aangenaam : stoffig en lawaaierig

Ontbijt zeer goed. Vriendelijk. Net. Dagelijks propere handdoeken.

Perfect als “uitrusthotel”. Omkadering kan veel beter.

Om 22u sloot de bar. Aangezien het hotel in een industriezone ligt, zat er niet meer op dan naar onze kamer te gaan. Het ontruimen van de tafels verliep ook te traag. Moesten we zelfs argumenteren: voedselresten trokken insecten aan.

Prima doorreishot

Het kan gehorig zijn, maar dat komt dan ook door de eigen gaste die luidruchtig zijn.

De bedden, de schone badkamer, goed en compleet ontbijt, het buffet ‘s avonds

Gedateerd, voldoet niet meer aan de normen van nu.

Wij waren met 2 vol en 2 kinderen. De kamer was veel te krap. Je moest over de bedden lopen. Er was nauwelijks ruimte om een tas neer te zetten.

De tuin

Gewoon goed

De locatie was erg achteraf. We hadden gelukkig fietsen, waardoor we toch even naar het centrum konden.

De kamers waren erg netjes. Fijn, groot bed en een prima badkamer. Het personeel sprak goed Engels wat wij ook als prettig ervaren hebben. Een privé parkeerplaats binnen de hekken.

Goede prijs kwaliteit

We hadden een kamer voor 3 gevraagd en betaald. Kregen een kamer voor 2 met bed extra. Hebben wel als compentatie ontbijt en drankje gratis gehad

Goede prijs kwaliteit

Niet voor herhaling vatbaar, hotel doet naam ‘comfort’ geen eer aan.

Kamer was zeer klein bemeten. Doucheruimte zeer klein. Water in douche liep niet door. Kamer was bloedheet. Geen airco. Wel een staande vin, maar gaf veel lawaai op de kamer. Ontbijt matig. Koffie in pot op warmhoudplaatje die smaakte of ie er al even stond (en we waren er op begin ontbijt om 8 uur). De buiten omgeving is ronduit smerig (soort industrieterrein) waar de vuilnis op straat ligt. Gelukkig slechts voor één nacht vanwege doorreis.

Werden hartelijk ontvangen door medewerker. Werden paar dagen voor aankomst gebeld dat er werkzaamheden waren voor het hotel, wat lawaai zou kunnen veroorzaken. Er werd andere accomodatie aangeboden.

Voor ons was het een overnachting op doorreis naar het...

Voor ons was het een overnachting op doorreis naar het zuiden. Héél vriendelijk onthaal, kamer was ruim genoeg met een grote badkamer. Uitgebreid ontbijt. Was zeker zijn geld waard. Wij bevelen dit hotel ten zeerste aan.

Voor de prijs redelijk.

Geen airco, dus stikheet, ondanks ventilator. Veel lawaai in de vroege ochtend door het laden en lossen ernaast.

Hygiëne en goed bed. Parkeren, alhoewel bij een volledige bezetting het moeilijk is om eruit te manoeuvreren.

Een aanrader, komen zeker terug!!

Moeilijk te zeggen, misschien een betere airco.

Uitermate hartelijke ontvangst. Onderweg gebeld door het hotel over de aankomsttijd. Heerlijk gegeten.

Perfect hotel voor een tussenstop.

Geen airco in de kamer op de begane grond. Dus slapen met raam open, maar die kon alleen op de draaistand en niet op een kiepstand waardoor hij veel te open was. Toilet zit te dicht tegen muur aan waardoor je scheef moet zitten.

Het ontbijt was super. Het personeel sprak goed engels en zelfs duits. Zeer vriendelijk personeel. Kamers waren zeer schoon en netjes. Gratis wifi en parkeergelegenheid. Heerlijke douche. Eigenlijk vrijwel perfect.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Viel ons tegen

Was moeilijk bereikbaar, en om 6uur in de ochtend waren er bouwvakkers met veel herrie aan het werk,verder had het hotel al het bedrag was al van de credit card afgeschreven verder konden ze de reservering niet vinden

Compact, schoon en erg goedkoop doortrekhotelletje; niet rampzalig als je tegen geluid kan.

Het is vrij gehorig; ten tijde van verblijf waren er 's avonds, tot 's nachts letterlijk om de vijf minuten mensen op de gang, leek vaak ook net alsof ze aan mijn deur stonden te rammelen. Licht op de gang ging ook steeds aan. En tot 03.00 uur 's nachts op parkeerterrein vertrekkende of aankomende auto's. Had het vermoeden dat hier (dus ook) mensen ressorteerden die in de buurt werken o.i.d. Daarnaast zijn het wel echt kleine kamertjes, behoorlijk benauwd. Het enige raam kan dan wel op de gewone manier open, naar je toe, heb ik zelf ook gedaan, maar moet je wel willen i.v.m. veiligheid. De kamers van binnen zien er stuk beter uit dan dat je zou vermoeden vanaf de buitenkant. Hotel ziet er van de buitenkant ietwat smoezelig uit. Ligging is in een beetje vuig wijkje en allerlaatste stukje van de aanvliegroute is momenteel in verbouwing. Beetje chaotisch.

Prijs en hygiëne is prima. Inchecken gebeurt bij receptie annex bar. Ontvangst was sympha en snel. Kreeg zo de sleutel mee.

Het bed was erg goed en het ontbijt was zeer uitgebreid en...

De locatie is niet heel inspirerend, maar prima voor een nachtje vertoeven tijdens een doorreis.

Het bed was erg goed en het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

Het was een leuk klein hotel, de ontvangst was geweldig.

Het was een leuk klein hotel, de ontvangst was geweldig... met ons Frans en hun Frans/engels hadden we een heel welkom gevoel. De kamer was niet groot maar alles paste goed. Badkamer was heerlijk, goede douche. Lekker rustige plek, auto ging achter het hotel op een afgesloten parkeerplek. Gewoon een 10 waard.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Een nacht op doorreis.

Eigenlijk viel niets tegen gezien de prijs van de accommodatie . Voor langer verblijf zijn de kamers te klein. Maar voor 1 nacht prima.

Ontbijt was goed. Koffie en thee faciliteiten op de kamer was verrassing voor de prijs van de kamer. Ook parkeergelegenheid heel goed.

Goed hotel maar we gaan hiet NOOIT meer naar toe.

De rekening! Wij kregen te horen dat.er geen gewone menukaart was deze dag. Vanwege een reisgezelschap in een bus, die allemaal hetzelde menu kregen. Maar daar konden wij ook gebruik van maken. Goed dan. Entree stukje quiche met sla en dressing. Hoofdgerecht gekookte witte rijst met haricoverts uit diepvries, harde stukjes er in, daarbij stukjes kipfilet met paddestoelen in creme fraiche saus. Absoluut niet te eten. Echter wel de droge kipfilet opgegeten. Dessert stukje appeltaart met slagroom. Een super uitgekleed menu. Nu snap ik dat hotel wel, zij worden ook uitgeknepen door de touroperators. Nu komt het. Toen ik de andere morgen de rekening ging betalen, stond er € 17,00 pp voor het diner. Dus 34 euro. Terwijl hun reguliere menu's 13, 15 en 17 euro kosten. Wij hebben dus het duurste menu gekregen. Nou dan wil ik die andere 2 wel eens zien! Ik heb gezegd dat ik het diner wel erg duur vond. De receptioniste lachte een beetje vaag en ging er niet op in. Dus op deze manier hebben ze de korting op de kamer terugverdiend. Schandalig!!! Wij gaan hier ondanks dat het een goed hotel is, NOOIT MEER naar toe.

Uitstekend overnachtingshotel, vooral als je last minute boekt, bijna de helft vd normale prijs. Helaas kan ik over de menukaart niets vertellen. Heel goed bed! Schoon! Badkamer schoon. Niet zo ruim maar voor 1 overnachting heel goed te doen.

Goed hotel.

Het ontbijt was €9,— en het stokbrood en de croissants waren oud. Het was tweede pinksterdag, wellicht geen bezorging van de de bakker???

Goed hotel. Het restaurant is goed voor de prijs die men er voor vraagt. De kamer en de badkamer zijn in orde. Parking is er voldoende.

goede prijs/kwaliteit

Het raam kon niet op kiepstand, raam moest open of dicht. Aangezien wij een kamer op de begane grond hadden en het vrij warm was moest het raam open blijven.

waren op doorreis, prima hotel met terras en goed ontbijt

Comfortabele bedden en heerlijk geslapen!

Niets, het heeft onze verwachting overtroffen.

De bedden waren heerlijk! We hebben hier zo lekker geslapen tijdens onze doorreis. Echt een aanrader. Ontbijtbuffet is erg uitgebreid en niet duur voor maar 9 euro. Auto staat veilig achter een hek waar je een code voor nodig hebt. Receptie erg vriendelijk. Heerlijk verblijf!

Als alle hotels in de wijde omgeving vol zitten is het een noodoplossing.

Geen restaurant, het tijdstip. Ontbijt, wachten in de gang als je te vroeg bent , geen zitgelegenheid.

Mijn vertrek uit die vergane glorie. Een ballentent.

Prima hotel en niet duur !

de kamer en badkamer zijn heel klein

Het ontbijt was prima, prettig was ook dat het hotel een bar heeft. Parkeren gratis achter een afgesloten hek . Vriendelijk personeel, die ook Engels spreken

Goed hotel voor een nacht.

In het weekend kun je er niet dineren, wel jammer want het eten is supervers en in buffetvorm.

De kamer is klein, we waren op doorreis dus de kamer alleen nodig voor te douchen en slapen. De auto staat op een afgesloten plaats. Boeken al jaren dit hotel en zijn zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Een verwaarloosd hotel met te kleine kamers en een slecht ontbijt.

Een bed dat te hard en te smal was voor 2 personen. Het was veel te warm in de kamer en een raam open zetten kon niet, omdat de kamer grensde aan de parking en er een generator stond te loeien buiten. Hele kleine kamer voor 3! personen. De badkamer was werkelijk veel te klein, op het toilet kon je nauwelijks zitten en je kon er niet eens je tandenborstel of toilettas kwijt. Het ontbijt was heel slecht, harde croissants, smerige roerei dat al geruime tijd had gestaan met een harde laag op de bovenkant. Bovendien waren de gekookte eieren ijskoud.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Ok als tussenstop.

Het bed was te kort. Ik ben 176cm. Wilde vertrekken om 7 uur maar was niemand te bekennen. Om half 8 de sleutel aan een verbaasde schoonmaakster gegeven.

De douche was top.

De bedden waren prima.

Er zat een kleine poepvlek in de w.c. aan de zijkant. Dat hebben we doorgegeven aan de receptie.

De bedden waren prima. En in de badkamer was er een fijne douche. Onze kamer lag aan de rustige kant, waar we ook om gevraagd hebben. En de service aan de telefoon was prima, we zouden wat later aankomen vanwege de file en kregen een goede uitleg hoe we onze kamer konden bereiken in geval van een late aankomst.

Nog nooit zo’n slechte ervaring gehad.....

Vieze toilet, vlekken op tapijt, kleine kamer, als raam open staat, kunnen ze van de parkeerplaats zo de kamer in, armoedig vinyl in de gangen, spinrag in de lampenkappen boven het eten/buffet, armoedig restaurant, te simpele tafels en stoelen, goedkope plastic placemets, ik had gelezen streekgerechten en streekwijn; de wijn was geen streekwijn en vies, het eten was smerig: streekgerechten??? Het leken wel opgewarmde diepvriesmaaltijden, nagerecht: alleen maar taarten. Voorgerecht: bij elkaar geraapt zooitje uit potjes en bakjes, bijna niks vers. Hoofdgerecht: diepvries maaltijden. Er stond ook niet bij wat het was, maar niemand nam ook van de hoofdgerechten. Al met al een grote teleurstelling. Het enige positieve was de dame die ons bij aankomst te woord stond.

De receptioniste bij aankomst was erg vriendelijk

Meer dan prima op doorreis

Dit hotel is meer dan prima als je op doorreis bent. Dichtbij de snelweg en gratis bewaakt parkeren. De kamer was klein maar schoon en het bed was zeer comfortabel. Ik was blij verrast door het uitgebreide ontbijtbuffet en door de gratis koffie en thee op de kamer.

Fijn voor een nacht

Prima prijs/kwaliteitverhouding Fantastisch ontbijt Het fijne was, ondanks kleine compacte maar praktische kamer, alles was er, prima bedden etc Prima fijn voor een nachtvoor een nacht op doorreis. Niet om echt vakantie te vieren, ligt in een industriele zone aan de andere kant van de rivier.

Uiterst prettig op alle fronten

Lokatie, omgeving erg industrieel

De hulpvaardigheid van het personeel, de bereidheid om LANGZAAM Frans te spreken. Netheid van de kamer. Overvloed van het ontbijt Afsluitbaarheid van parking

• Beoordeeld op: 7 december 2017

goed hotel voor een overnachting onderweg.

Slaapkamers zijn klein; doucheruimte ook klein, (er is gewoekerd met de ruimte)

ontvangst zeer vriendelijk; afgesloten parkeerplaats. Ideaal voor een overnachting onderweg. Goede bedden

redelijk

We misten een zitje. Het was vrij gehorig en er kwam steeds licht van de gang langs de openingen van de deur als er iemand over de gang liep. Verder niet te groot, wel alles aanwezig.

Koffie en thee mogelijkheid.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima frisse kamer, fijn bed.

Prima frisse kamer, fijn bed. Daarnaast is het avondbuffet en het ontbijt voor deze categorie hotels meer dan goed te noemen. Zeer vriendelijke staff.

Lekker betaalbaar ontbijt.

Wandelafstand tot het openbaar vervoer (tram op +- 10 minuten).

Lekker betaalbaar ontbijt. Mooie functionele kamer. Koffie en thee aanwezig op de kamer. Afgesloten gratis parking.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Midden in een winkelcentrum dus erg druk tegen de avond en geen gezellige buurt. Gekkenhuis. Lastig om hapje te eten vanwege drukte.

Schone kamer. Vriendelijk personeel. Praten engels. Prima voor de doorreis

• Beoordeeld op: 27 september 2017

De vriendelijkheid van het receptie-personeel, zowel bij...

De oppervlakte van de kamer viel wat tegen, er stond daardoor niet eens een stoel in.

De vriendelijkheid van het receptie-personeel, zowel bij aankomst als bij de afrekening. Een no-smokingkamer die sterk naar roken "stonk" werd onmiddellijk geruild voor een andere kamer.

Prima voor een nachtje.

Eigenlijk niets of ik moet gaan zeuren voor 47 euri per nacht heb ik geen pretenties. De kamers zijn aan de warme kant maar je kunt zonder problemen het raam openzetten. Een afzakkertje later op de avond is ook niet mogelijk.

Uitstekende parkeergelegenheid waarbij de parkeerplaats afgesloten was. Hoewel de kamer aan de kleine kant was was , waren de faciliteiten uit de kunst. Perfect bed en douche. Naar het stadscentrum is ongeveer 5 minuten met de auto, uitstekend te bereiken en in de stad genoeg parkeer garages. Leuke stad. Zijn er nu een keer of vier geweest op weg naar het zuiden of op de terugweg. Voor de shoppers onder ons, het is middenin een shopping gebied. Uitstekende prijs prestatie verhouding.

Al met al een goede plek om te overnachten.

Helaas was er geen douchegordijn en alles werd nat, een wisser was er niet, dus het was niet prettig voor de tweede persoon die in de badkamer kwam. Het te hardgekookte ei, dat groen was geworden.

De kamer was groot, en schoon. De bedden waren goed. Het ontbijt was goed, redelijk veel keuze.

Ontbijtbuffet was zeer goed, voor mij yoghurt en fruit voor...

Niets eigenlijk.

Ontbijtbuffet was zeer goed, voor mij yoghurt en fruit voor partner koffiekoeken. Kamer was heel gezellig ingericht en ook comfortabel (veel usb aansluitingen en stopcontacten). Badkamer eenvoudig maar uitstekend.

Een simpel standaard prima overnachtingshotel

Prima ontbijten hier. Het is een simpel maar prettig hotel. Beetje afgelegen op een industrie terrein, maar wat verwacht je voor die paar euro. Prima slapen en de volgende dag weer door.

als doorreisovernachting goed en ontbijt zeer betaalbaar.

slechte bereikbaarheid.van accommodatie ,Verstopt op centre commercial Bij route beschrijving graag vermelding achter Decathlon. en Kleine krappe kamers

Het ontbijt was zeer .zeer goede brede bedden. En nabij gelegen Steakhouse voor een heerlijk diner

Fijn, schoon, rustig, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. We kregen gelijk ongevraagd een plattegrond van Orleans met verhaal over Orleans en waar we het beste konden parkeren, etc.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed, eenvoudig hotel.

We misten voldoende verkoeling: geen airco.. met de zeer warme temperaturen buiten. We sliepen boven onze lakens door de warmte.

Goed bed, ok kamer. Een propere badkamer met alles voorzien. Het ontbijt was royaal.

Voor herhaling vatbaar!

Kamer is nogal kleinvoor

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Alles wat nodig is voor doorreis verblijf is aanwezig. Goede bedden. Restaurants in de buurt.

Erg knus verblijf en goed voor een kort verblijf.

Gekeken op google maps, blijkt liggen op een industrieterrein te zijn. Bij binnenkomst maakt het geheel het goed. Kamers zijn niet groot maar voorzien van alle faciliteiten en erg leuk ingericht.

Een leuk hotel voor een kort verblijf. Het personeel was erg vriendelijk en sprak goed Engels. Er was een goed ontbijt in de ochtend. Kamers zagen er zeer netjes uit. Het parkeren achter een gesloten hek was zeer prettig (kregen een code voor de poort). Personeel gaf voldoende informatie voor eet mogelijkheden in de buurt.

Kamers waren veel te klein.

Zeer kleine doucheruimte wat voor kinderen ideaal zou zijn. Voor volwassenen zeer klein waarbij je niet kon draaien.

Kamers waren veel te klein. Evenals de doucheruimte die voor een volwassene niet te doen was. Ontbijtkeuze was ruim voldoende.