5. Beoordelingen van SARA RIVIERA Costa Plana

Beoordelingen over SARA RIVIERA Costa Plana

Résidence Costa Plana, 33 avenue du Général de Gaulle, 06320 Cap d'Ail, Frankrijk

Gebaseerd op 52 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Geweldig ruim en goed uitgerust appartement met enorm balkon met uitzicht over de zee

Nothing to complain

Wij hadden een prachtig appartement met een ruim balkon met uitzicht over de zee. Badkamer met bad, kledingwasmachine, droogrek en ruime tafel en (slaap-)bank buiten. De host was zeer behulpzaam, de infinity pool is geweldig! Open van 07:00 tot 19:00. Makkelijk te bereiken vanaf de doorgaande weg, eigen parkeergarage, supermarkten en restaurants dichtbij, helemaal super dit!!!

• Beoordeeld op: 27 september 2023

• Appartement

Mooi uitzicht, prima locatie, heerlijk zwembad. De eigenaresse heeft snel een andere (grotere) kamer geregeld. Zonder extra kosten. Super. Ontbijt was ook prima

• Beoordeeld op: 13 september 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Het was een klein beetje onduidelijk met inchecken. Daarentegen als je contact met ze opneemt word je direct geholpen.

De locatie was top je bent binnen enkele minuten in Monaco. Het zwembad was waanzinnig met heel mooi uitzicht. Grote parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

• Studio met Cabine en Uitzicht op Zee

Hotel/ appartement, mag hier en daar wel een opfris beurt gebruiken. Maar ondanks dat dit geen 10 was, was de locatie perfect.

Uitzicht kijkend naar de zee was fantastisch, alle luxe jachten zag je terug naar Monaco varen. Geweldig! 5 min vanaf Monaco met de auto. Zwembad was een luxe, ook met het prachtige uitzicht.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Gezellig en mooie plek, Het eten was ook erg lekker,
    • Studio met Balkon

Veel dingen waren een beetje onduidelijk. De zwembad gaat vroeg dicht.

De zwembad was prachtig en had een mooie uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Omgeving van Cap d ‘ail is fantastisch. Veel kliffen, hoogteverschillen, mooie uitzichten,
    • Studio met Balkon en Uitzicht op Zee

Interieur was matig. Vooral de laminaat vloer had veel vieze hoeken. Door vochtig afnemen waarschijnlijk. Badkamer slecht. De wc kon je slechts 1 x doorspoelen. En achter de toilet bleef het druppelen.

Terras en uitzicht op zee zijn echt prachtig

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Heerlijk!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn( veel trappen en de lift gaat niet helemaal tot de bovenste appartementen)

Fantastisch uitzicht op zee, fijn zwembad, mooi schoon en comfortabel appartement met balkon.

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer met Cabinekamer en Uitzicht op Zee

Beddengoed en handdoeken waren niet fris. Ontbijt is prijs te hoog voor wat je krijgt. Locatie is top en personeel reageert snel

Locatie inclusief parkeerplaats vlak bij Monaco

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

Heerlijk, had langer willen blijven!
    • Studio met Balkon en Uitzicht op Zee

Afstand naar strand was pittig, niet in km’s maar omdat het stijl omhoog/ naar beneden was. Pluspunt was daardoor wel een enorm mooi uitzicht vanuit het appartement!

Faciliteiten in appartement: wasmachine, vaatwasser, heel compleet dus!

• Beoordeeld op: 22 juni 2023

Lekker verblijf in de directe omgeving van Monaco
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Parkeerplaats was 1 keer niet beschikbaar omdat mogelijk iemand anders had geparkeerd op de gereserveerde parkeerplaats. Ontbijt was prima, maar soberder dan op de foto''s. 2 persoonsbed was te krap voor 2 personen, dus moest er 1 in het stapelbed. Qua prijs was het voor die omgeving zeer redelijk. In vergelijking met andere accommodaties die we hebben bezocht in Zuid-Frankrijk is de prijs wellicht iets aan de hoge kant.

Prachtige lokatie met prima voorzieningen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk buitenterras.

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

een fantastische plek dichtbij Monaco
    • Appartement met uitzicht op de tuin

het optionele ontbijt, het was vrij weinig( 1 croissant + 1 broodje en een paar aardbeien

het is een uitstekende locatie met schitterend uitzicht voor een betaalbare prijs de host is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 april 2023

Eenvoudig, betaalbaar met zicht op zee.
    • Studio met Cabinekamer, Tuin en Uitzicht op Zee

kamers waren nogal sober ingericht, gaf weinig gezelligheid, maar wel met alle benodigdheden. 👌🏼 prijs kwaliteit is wat je kan verwachten met de algemene dure prijzen aan de Côte d’Azur.

uitzicht op zee, vriendelijk ontvangst en eenvoudig te parkeren.

• Beoordeeld op: 16 september 2022

fijn verblijf gehad
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Toen we aankwamen lag de sleutel niet in de brievenbus zoals aangegeven in de mail die wij gekregen hadden van Sara. Het was daarom even puzzelen waar we naar toe moesten. Ons appartement was schoon. Wel zijn de kamers verouderd en de deur ging niet goed open en dicht.

Heel mooi uitzicht over de zee. dichtbij Monaco en Nice. Fijn dat je een eigen parkeerplek hebt in de parkeergarage. fijn zwembad met mooi uitzicht. Fijne 2 dagen gehad en konden makkelijk naar Monaco. Bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 15 september 2022

prachtig uitzicht en prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen
    • Designer Penthouse op de Bovenste Verdieping met Uitzicht op Zee

keukengerei was niet proper en stond nog gedeeltelijk in de afwasmachine, slecht onderhouden appartement, schuifdeuren aan slaapkamer stuk, alle verduisteringsgordijnen stuk, draperies hangen er maar half aan. tussen de wasmachine in de badkamer is reeds lang niet meer gepoetst. heel veel lawaai van het verkeer.

het prachtige uitzicht, parkeergelegenheid, zwembad, indeling appartement

• Beoordeeld op: 15 september 2022

Fantastisch uitzicht, mooi zwembad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Cabinekamer en Uitzicht op Zee

De rest van de accommodatie is vrij klein, 1 slaapkamertje met vrij kort/smal 2 persoonsbed, badkamer en WC zijn gedateerd maar schoon. Er staat een stapelbed maar deze lijkt mij moeilijk te gebruiken. Voor 2 personen is deze accommodatie perfect qua ruimte. 4 personen wordt al krap.

Het uitzicht is magnifiek. Aardige, behulpzame host Sara en vriendelijke collega Rafaella. Heldere uitleg over de locatie en check in/out en praktische zaken. Groot ingericht balkon. Woonkamer is gemoderniseerd en eenvoudig ingericht. Alle praktische zaken zijn aanwezig en alles is schoon en fris. Mooi zwembad en vriendelijke badmeester. Prijs Kwaliteitsverhouding is TOP!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2022

top
    • Accommodatie met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee en de Tuin

nvt

appartement, terras, zwembad, personeel

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer met Cabinekamer en Uitzicht op Zee

- geen verduisterende gordijnen (we hadden gelukkig slaapmaskers mee)

Prachtige plek, uitzicht mooi en het strand bij de locatie (mala beach is ong. 15 min lopen vanaf het centrum van cap d'ail en de klim waard) Appartement was prima voor ons als gezin. Van alle gemakken voorzien. De prijs is vooral gebaseerd op de locatie nabij monaco en uitzicht maar dat wist ik van te voren.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer met Cabinekamer en Uitzicht op Zee

Prijs kwaliteit was duur. Ik had iets meer luxe verwacht voor meer dan € 600 per nacht. Wandeling door de parkeergarage om je appartement te bereiken en faciliteiten waren er nauwelijks.

Het uitzicht was fantastisch en personeel ook aardig.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

fijne plek voor een paar dagen
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Cabinekamer en Uitzicht op Zee

Het was warm, ondanks een goed werkende AC in de woonkamer.

het uitzicht is verrukkelijk!

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

Goed en mooi appartement
    • Design Studio met Uitzicht op Zee

Dat de prijs net na dat we geboekt hadden bijna met de helft naar beneden ging. Ik heb hier opmerking over gemaakt maar geen reactie. Ik werd de laatste dag gevraagd bij het zwembad waar mijn bandje was die hebben we nooit gehad vond dit een beetje vreemd

Zeer mooi appartement eerst kregen we een zonder airco die hebben we geweigerd daarna kregen we ander deze was perfect zeer goed onderhouden en mooi uitzicht ook bij zwembad. Eigen parkeerplaats was ook perfect.

• Beoordeeld op: 15 juni 2022

Goede plek
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Cabinekamer en Uitzicht op Zee

Koude douche, er word wel schoongemaakt, maar niet gechecked naar de apparaten, die waren namelijk erg vies.

Fijn zwembad bij je appartement. Mooi balkon en prima bedden alles opgemaakt

• Beoordeeld op: 2 juni 2022

• Appartement met Cabinekamer en Uitzicht op Zee

bar gesloten

topzwembad

• Beoordeeld op: 14 mei 2022

prachtig appartement met een nog mooier uitzicht, wel erg steil, niet geschikt voor slechte benen

niets

alles

• Beoordeeld op: 12 oktober 2021

• Appartement met Cabinekamer en Uitzicht op Zee

Sara Riviera is heel netjes. Prima appartement. Makkelijk contact met de host via whatsapp. Sleutel in sleutelbox. Daarna even zoeken naar het appartement maar prachtig uitzicht over zee vanaf het balkon met dagbed. De slaapbank hebben wij uiteindelijk niet gebruikt. In de aparte kamer staat een stapelbedje. Badkamer en wc apart, niet groot wel netjes. Ligging ten opzichte van Monaco goed. km of 3. Lopen is wat ver en taxi krijgen was lastig. Bus gaat regelmatig.