3. Hotelbeoordelingen: Lotharingen

Beoordelingen over Insolite Tiny House Sérénité Bien Être

174 Les Écluses, 88230 Ban-sur-Meurthe-Clefcy, Frankrijk

#5 van de 15 hotels in Ban-sur-Meurthe-Clefcy

• Beoordeeld op: 13 augustus 2022

Leuk huisje op een fantastische locatie.
    • Met huisdier

Matras was erg klein. WC erg wennen (in plaats van doortrekken strooi je er zaagsel overheen).

Het huisje lag echt op een fantastische plek (privé terrein) in een schitterende omgeving. In de buurt goed te wandelen en is een bezoek aan de snoepfabriek een aanrader! In het huisje zelf veel producten aanwezig (water, koffie/thee, olie, peper/zout en dat soort zaken)

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

Fantastisch!

niets! (het water uit de kraan misschien maar geen probleem door de vele flessen water)

De gastvrouw was fantastisch. We voelden ons direct thuis. Alles is overvloedig aanwezig in het huisje, water, thee, koffie, appelsiensap, pintjes, toiletpapier en zo voort. Het water uit de kraan is niet drinkbaar maar wordt overvloedig goed gemaakt door de vele flessen water. Het leukste was het potje met lintjes die je in de wensboom kon knoopen terwijl je een wens doet. Het hele huisje ademde liefde uit :-) de locatie is prachtig met de vijver en de hangmat. Alles was super proper en gezellig. Ik hoop er ooit terug te komen! Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 31 juli 2021

Knus paradijsje aan t water

Het is heerlijk vertoeven, ook zeker voor honden. Let wel op dat het terrein niet is afgesloten; je moet wel opletten dat je hond niet de weg op rent (ligt natuurlijk aan de aard van je hond)

Het zijn 2 huisjes aan n watertje; wij zaten in de kleinste. Deze is van alle gemakken voorzien (ecotoilet is weer wat nieuws!). Fantastisch knus huisje, heerlijk aan n privemeertje. Gastheer en vrouw waren heel behulpzaam en stonden direct voor ons klaar bij vragen; er werden zelfs aanmaakhout en kooltjes voor de bbq gebracht!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2021

Geen normale sanitaire voorzieningen: douche werkt met gelig grondwater dat onaangenaam ruikt. Prijs per nacht iets te hoog voor matig comfort, zeker bij een langer verblijf. Hygiëne was niet 100%: stof en insecten bleven achter. We hadden veel last van kruipende en vliegende mieren. Hosts maakten wel meteen werk van poeder om het op te lossen, helaas kon dat niet echt baten. Omschrijving is zo opgemaakt dat je niet weet dat je het domein deelt met een ander huisje

Mooie locatie: idyllische plek dicht bij Gérardmer Perfecte uitvalsbasis voor fietstochten en wandelingen Leuke visvijver Zeer vriendelijke hosts

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022