3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur
  4. Hotelbeoordelingen Roquebrune-Cap-Martin
  5. Beoordelingen van Superbe 2P vue mer, ensoleillé, piscine

Beoordelingen over Superbe 2P vue mer, ensoleillé, piscine

Appartement numéro 16, 1er étage 121 bis avenue de Verdun, le triangle d’or, 06190 Roquebrune-Cap-Martin, Frankrijk

#17 van de 134 hotels in Roquebrune-Cap-Martin

Gebaseerd op 5 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Heerlijk ruim appartement.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement ligt wat hoger aan een drukke doorgaande weg en behalve een supermarktje die via een behoorlijke klim te voet te bereiken is moet je eigenlijk voor alles de auto gebruiken. Dat is overigens overal aan de cote d azur zo. In het laagseizoen konden we overal nog een parkeerplaats vinden maar daarbuiten lijkt het me lastig. Nu was het begin mei al warm maar in de zomer is er wel airconditioning maar zal het op het balkon te warm worden denk ik.

Het is een heerlijk ruim appartement met een groot balkon met uitzicht op zee en menton. Het balkon heeft de ochtendzon. De auto kan in een afgesloten parkeerbox onder het gebouw geparkeerd worden. Zowel veilig als koel. Prima bed en badkamer. Heerlijk strand in roquebrun-cap-martin met kiezels. Je kunt dingen bezoeken afwisselen met dagje strand.

• Beoordeeld op: 12 juni 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Heerlijk appartement met balkon, prachtige gemeenschappelijke tuin en zwembad. Fijne host die makkelijk bereikbaar was en altijd klaarstond. Superschoon en garage voor auto was zeker een pluspunt vanwege de drukke verkeersomgeving. Alles goed bereikbaar ( ook per bus) vanuit deze lokatie.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2021

fantastisch appartement met zeer goede ligging en prachtig zicht op zee.
    • Met huisdier
    • Appartement met 1 Slaapkamer

niets alleen zou een vliegenraam aan de terrasdeur handig zijn voor vliegen en muggen

Prachtig appartement met zeer vriendelijke en fijne ontvangst door eigenaar, prachtig zicht op zee met baai van Menton. Alle comfort aanwezig voor 2 personen. Hondje was heel erg welkom. prachtig onderhouden domein met zwembad en volledig gesecuriseerd. Enig minpuntje : ligt op baan en lawaai van motoren kan bepaalde mensen storen maar heeft ons niet echt gestoord.

• Beoordeeld op: 18 juni 2022