3. Beoordelingen B&B en herberg: Provence-Alpen-Côte d'Azur

#1 van de 14 B&B's en herbergen in Mougins

Gebaseerd op 6 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

Toplocatie om te verblijven

In België zijn we gewoon om het ontbijt iets uitgebreider te hebben met meer keuze aan beleg. Maar de producten die we kregen waren wel zeer lekker en vers.

Gastvrouw Muriel is een zeer vriendelijke en behulpzame vrouw. het verblijf is een oase van rust en samen met het zwembad een welgekomen afwisseling in vergelijking met de drukte van de nabijgelegen steden die we bezocht hebben. De tips betreffende bezienswaardigheden, eetgelegenheden en parkeermogelijkheden kwamen ook goed van pas. Christophe heeft zelfs voorgesteld en geholpen om de dakkoffer van de wagen te halen, zodat we vrijer waren bij het bezoeken van de verschillende steden. Zeker een aanrader! We komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 15 juli 2023

*Neen, geen opmerkingen.

*Goede ligging om steden en andere bezienswaardigheden te bezoeken. *De uitbaters zijn heel gastvrij. *Alles is heel netjes. *Heel mooi uitzicht. *Niets is te veel, ze doen er alles aan om je verblijf fantastisch te maken.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

Aanrader! Luxe, moderne B&B op prachtige locatie in villawijk met uitzicht op het idyllische Mougins
    • Grote Tweepersoonskamer

De toegangsweg is een smalle straat en het is even zoeken maar aan het einde wordt je verrast met een hele mooie en luxe B&B. 😍

Stijlvol en modern ingerichte B&B met oog voor design. Prachtige ligging, op een heuvel in een villa-wijk in het mooie Mougins. Luxe kamer met alle voorzieningen en goede hygiëne. Ruime badkamer met zeer goede douche. Heerlijk ontbijt op het terras met verse producten en voldoende keuze. Bijzonder vriendelijke gastvrouw en gastheer, die goede adviezen geven over de vele mogelijkheden in de omgeving. Cannes, Nice en de andere highlights van de Cote d'Azur zijn met de auto makkelijk te bereiken. We hebben genoten van het mooie zwembad met het ruime terras en de mooi verzorgde tuin. Er zijn veel restaurants in de omgeving en Mougins is gezellig. Wij hadden onze auto geparkeerd op gratis parking direct naast de B&B. Wij komen graag nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

• Grote Tweepersoonskamer

Het betreft een nieuwe B&B met een moderne hoogwaardige standaard. Kleinschalig, met grote mate van comfort. De eigenaren zijn ook zeer gastvrij.

• Beoordeeld op: 18 juli 2022

Zeer prettig verblijf in een kwalitatieve B&B met een hoge mate van gastvrijheid.
    • Grote Tweepersoonskamer

B&B SOHA is een prachtige accommodatie die door de eigenaren op een voortreffelijke wijze wordt gerund. De Villa is nagenoeg nieuw gebouwd en is in een mooie rustige omgeving gelegen in de directe nabijheid van historisch Mougins. Er is een prachtig zwembad en tuin met zit- en zongelegenheden. De eigenaren zijn ook erg gastvrij. Zeker een verblijf om terug te keren.