3. Hotelbeoordelingen: Beieren
  4. Hotelbeoordelingen Fürth
  5. Beoordelingen van Europa Hotel Garni

Beoordelingen over Europa Hotel Garni Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Johann- Zumpe- Straße 18, 90763 Fürth, Duitsland

7,1

6,8

• Beoordeeld op: 25 februari 2023

• Superior Suite

Prima hotel voor de doorreis

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

Basic hotel voor als je op doorreis bent
    • Standaard Tweepersoonskamer

Locatie was vreemd: Op een industrieterrein

Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 augustus 2022

Lekker geslapen, vriendelijk personeel, maar geen tweede keer; erg onhygiënische kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer

De hygiëne op de kamer was op zijn zachtst gezegd niet zo fris. Op de bedden zaten allerlei vlekken. Ook op de kussens. Wij hadden geluk dat we onze eigen kussens mee hadden. De bedden sliepen wel heel lekker. Het matras lag heerlijk. Helaas dus wel erg vies. Ook de gordijnen waren voorzien van de nodig smerige vlekken, hetzelfde geld voor de vloer. En op verschillende plekken op de kamer was een laag stof te vinden. De kamer was verder heel oud en heeft het een en ander aan onderhoud nodig, hetzelfde geldt voor de badkamer. Verder zit er naast het hotel een bedrijf en daar staan felle bouwlampen op het terrein om het terrein te verlichten. Dit scheen ook in onze kamer (kamer 2) en verlichtte onze hele kamer. Het gordijn kon dit ook niet goed tegengaan. Ik denk wel dat het hotel hier weinig aan kan doen. Ook de locatie van het hotel is niet aan te raden (industrieterrein). En de ligging van de receptie op de 2e etage is ook wat vreemd, was voor ons even zoeken. Wij noemden het al snel een horror hotel. Als het hotel een grote opknapbeurt zou krijgen zou het een heel stuk vooruit gaan. Zeker gezien de vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt want dat was goed.

De bedden lagen erg lekker! Het ontbijt was ook goed!! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

Voor ons geen 2e keer.
    • Superior Suite

Superior Suite geboekt maar de eigenaar wilde ons de 4 kamer geven want we hadden te weinig betaald ivm de beurs die er was en de prijs veel hoger moest zijn. Aangegeven dat ik daar niks aan kon doen en gewoon betaald had wat de site aangaf en hij dat maar moest regelen met booking.com. Kregen de sleutel en kwamen in de 4 kamer, erg klein met hond dus weer terug. Na uitgebreid gesprek toch de Superior Suite gekregen. De eigenaar sprak ik later na het uitpakken weer en moest toch weer even mopperen of ik wel wist dat deze kamer 5 bedden had en wij met 4 waren. Ik gaf aan dat ik dat wist maar op de site staat 4 kamer met een 5e bed op aanvraag en ik die niet had aangevraagd en hij die ook weg kon halen maar wellicht vergeten was. Het was 38 graden dus alle ramen open met als gevolg dat al het stof van de kast was afgewaaid. Ook foto's gemaakt. Scheur in gordijn, scheur in zwart lederen stoel, gat in de deur, barst in wastafel en toilet. Het hotel ligt op de 2e etage daaronder zit nog een bedrijf. Midden op industrie, wel rustig maar verder niks bijzonders. Uitzicht op autobedrijven met veel troep ( ons uitzicht) maar misschien niet als je aan een andere kant zit.Om avond te eten moet je de auto pakken. Volwassen bedden waren prima, die van de kinderen(19 en 17) erg hard. Badkamer erg ruim, dat was fijn.Wij vonden het met name erg jammer dat de eigenaar er na een lange reis zo'n discussie ervan wilde maken en naar ons toe niet vriendelijk overkwam terwijl wij gewoon keurig betaald hadden voor wat wij hadden geboekt en het ons probleem maakte. Daardoor ook geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar zo snel mogelijk verder wilden. Nog niet eerder meegemaakt en zijn vaak op doorreis.

Ruime Superior Suite

• Beoordeeld op: 24 mei 2022

• Driepersoonskamer

Met een wandelende hond welk ook in de keuken en restaurant komt heb ik het niet zo. Bedden waren verre van ideaal en de gordijnen houden geen licht tegen. Keukenkraan lekte ook aan alle kanten. Dit hotel heeft veel onderhoud nodig dat moet gebeuren. Zeker de praktische zaken.

Aardig personeel en erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2022

Lekker geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer

De ligging op een industrieterrein

De goede ontvangst

• Beoordeeld op: 3 mei 2022