2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Gwynedd
  4. Hotelbeoordelingen Llangefni
Verenigd Koninkrijk Llangefni Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Tre-Ysgawen Hall & Spa Beoordelingsscore: 8,3

“De kamers waren fantastisch en de omgeving is geweldig. Het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig. We hebben ook enorm genoten van de spa. Een echte aanraden.”

• “Heel authentiek en comfortabel hotel. Prima parkeer gelegenheid op eigen terrein. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het diner was heerlijk. Helaas begon het ontbijt te laat voor mij.”

• Tre-Ysgawen Hall & Spa Beoordelingsscore: 8,3

“Comfort, alles goed geregeld”

• Tafarn Y Rhos Beoordelingsscore: 8,8

“We kregen een prima en zeer uitgebreid (engels) ontbijt.”

“Alles gemiddeld”

“Vriendelijk personeel, schoon”

• The Bull Hotel Beoordelingsscore: 7,6

“Het personeel is heel vriendelijk. Het was er schoon.”

• Tafarn Y Rhos Beoordelingsscore: 8,8

“Personeel was bijzonder vriendelijk, en we konden na aankomst daar ook nog eten om 19.00 uur. Ontbijt was erg lekker! Ik zou hier zeker nog een keer terug komen.”

• Tafarn Y Rhos Beoordelingsscore: 8,8

“Het adres van het hotel klopte niet op Booking.com, waardoor we het niet konden vinden. We hebben gebeld en werden door iemand van het personeel uitstekend geholpen. We werden via de telefoon naar de goede plek gewezen. Ondanks het late tijdstip van arriveren, was het toch nog mogelijk iets te eten. Heel fijn, top geregeld.”

• Tafarn Y Rhos Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie is perfect als tussenstop als je de boot van of naar Holy head neemt en Tafarn zelf is top en heeft ook nog een gezellige pub.”