2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

#2 van de 13 hotels in Lechlade

• Beoordeeld op: 4 juni 2024

Prachtig
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Gehorig wat betreft muziek van beneden.

Ontbijt goed, maar lappe koffie. Mooie omgeving en prachtige wandeling. Stille nacht. Prima parkeren.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Super en prima uitvalsbasis voor bezoek Cotswolds
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Kamer bijzonder netjes voor elkaar. Ruim met oa. goed bed, prima TV en perfecte ruime badkamer. Ontbijt prima. Keus uit diverse opties van een menukaartje zoals eigenlijk gebruikelijk in Engeland. Hier echter beter dan gemiddeld. Ruime genoeg om de auto te parkeren. Diner in de avond is mogelijk. Ook meer dan OK. Gezellige bar. Alles gewoon heel netjes en smaakvol ingericht.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

ik kan alleen maar zeggen , het was super.

het was allemaal 👍 goed

kamers waren buiten , heel stil en behoorlijk groot (nieuw gebouwd) eigen zitje buiten tuin 👍

• Beoordeeld op: 15 juni 2022

• Beoordeeld op: 12 april 2022

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Lekker ontbijt, vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 18 juni 2024

Redelihk
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Ligging is minder, ver buiten centrum . Diner was ronduit slecht.

Kamer ( Tuincottage ) was zeer verzorgd en schoon. Entourage van de Inn is zeer goed . Parkeren

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 3 juni 2024

Redelijk
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

De douch, was niet schoon. Achteraf hadden we de kamer niet moeten accepteren. Je komt na een lange reis binnen en zeg te snel ok. Bij vertrek hebben we het gemeld en ze beloofde verbetering.

De bar en het goede ontbijt.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

Te vermijden, zeer ontgoochelend.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wachttijd voor ontbijt was enorm, meer dan 35 min wachten vooraleer je je ontbijt kreeg. Er werd geen rekening gehouden met wie zich als eerste aanmeldde voor het ontbijt. Op zaterdag hebben we na lang aandringen toch in het restaurant van het hotel kunnen blijven eten omdat er zogezegd geen plaats was. Eerst gingen ze ons in de bar zetten en niet in het restaurant. Toch in het restaurant gegeten en tijdens onze maaltijd bleven meer dan 4 tafels vrij. Toch raar... Op zondagavond was er enkel mogelijkheid om 's middags te eten waardoor er 's avonds geen mogelijkheid was om te blijven eten in het restaurant waardoor we de auto dienden te nemen tot het volgende dorp op 5km afstand om daar iets te kunnen eten. Verouderde accomodatie. Verschillende zaken stuk of afgebroken. Tapijt versleten in de kamer.. Badkamer is niet goed ingericht. WC-rolhouder staat in de weg als je op de WC zit, de deur blokkeert de volledige ruimte van de badkamer want ze gaat verkeerd open. Geen rek om toiletgerief op te plaatsen. Bureaustoel kapot. Serveerplaat waar melk, glazen,.. stonden is volgens ons al 6 maand niet afgestoft. Raam kon niet volledig toe want vergrendelingen versleten. De gordijnen waren niet verduisterend. Deuren in de gang slaan hard toe, storend lawaai 's nachts. Tapijt in de gang was versleten. Gang was vuil (stofwebben) en enge donkere doorgang tot aan de kamer. Dringend aan renovatie toe! Inkomhal niet proper op beide dagen van onze aanwezigheid. Een beetje dagelijkse reiniging zou toch kunnen niet? Een vuile aanblik is niet uitnodigend. Dit hotel is veel te duur, prijs kwaliteit onwaardig.

Grote parking aanwezig. Rustig gelegen. Goed bed. Wel lekker ontbijt na 35 min wachten.

• Beoordeeld op: 17 september 2022

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Vriendelijk ontvangen door super personeel Heerlijk ontbijt en diner, was beide top!

• Beoordeeld op: 3 november 2022