Beoordelingen over The Justin James Hotel 4-sterren

43 Worple Road, Wimbledon, Londen, SW19 4JZ, Verenigd Koninkrijk

#409 van de 1.031 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Goede locatie, aardige mensen, Lu-Ma is een super aanvulling op het hotel

Het was binnen best warm dus heb ik hier en daar een verwarming dicht gedraaid, dat scheelde al. Gelukkig stond er op de kamer een ventilator, die heb ik aangezet en daarmee kon ik prima slapen. Het hotel ligt aan een redelijk drukke doorgaande weg dus ook ´s nachts bleef het verkeer doorgaan. Vanwege de warmte hadden we het raam open staan, die lag aan de kant van de weg dus dat was wat minder. In ons geval was de douche verstopt en liep heel de vloer onder, dat is pas een dag later verholpen. Wellicht dat de eigenaren niet op zondag gebeld (mogen) worden door het personeel, anders weet ik zeker dat de beste man het op zondag al had opgelost. Als je in centraal Londen wil zijn is het toch best ver, ongeveer een half uur met de ondergrondse of trein.

We hadden kamer 1, meteen bij binnenkomst naast de voordeur. Leuk aangekleed en voorzien van thee/ koffie/ chocomelk. De badkamer was mooi, de douchedeur had wat openingen waardoor het water eruit loopt. Hele vriendelijke mensen en het beste van alles is dat ze een eetgelegenheidje hebben gemaakt op de plek van 2 kamers. Hier, Lu-Ma, kun je gezond, allergenenvrij en zeer smakelijk eten! Voor mij helemaal top met mijn allergenen, voor mijn partner ook top want hij miste niks! De locatie is echt super, vlakbij de ondergrondse en bus in Wimbledon. Er zijn voldoende winkels en restaurants in de buurt, anders kun je nog naar Wimbledon Hill of Putney gaan.

Goed voor 1 nacht in centrum Wimbledon

Gordijnen laten eigenlijk al het licht in, dus in de zomer heb je geen wekker nodig. douche in bad onder een schuin dak waardoor je niet kan staan maar zittend moet douchen.

Goede locatie vlakbij station Wimbledon en restaurants/bars. Degelijke kamer.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Een prima locatie dichtbij het centrum van Londen in een rustige buurt.

Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping. Het bad in de badkamer stond onder het schuine dak. Dat was wat lastig.

Het hotel heeft een huiselijke uitstraling; je voelt je er direct thuis.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Het was een zeer gezellig hotel maar met de grebreken,die ik reeds eerder vermelde>

De kleine receptie ruimte. Het restaurant gelegen in het hotel was reeds gesloten om 17 u. Er was ook geen mogelijkheid meer voor gekoelde dranken. Een drankautomaat zou het minimum zijn.

De locatie en het personeel. Het hotel ligt op een goede 200 meter van het treinstation en metrostation( zelfde gebouw) van Wimbledon,hetgeen ideaal is voor verplaatsingen in Londen,nationaal in UK en zelfs internationaal. Er is een directe trein van Wimbledon naar St,Pancras international,het station van de Eurostar.(zelfde gebouw) Perfect !

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Zeer vriendelijke ontvangst

Straatlawaai voor wie aan de straatkant slaapt

Zeer vriendelijke ontvangst Breakfast naast de deur is fris en lekker

excellent

Duur!

Prijs - kwaliteit onjuist. Erge kleine bedompte kamer.

Lokatie

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Aangenaam!

Lekker ontbijt, nette kamer!

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Rustig gelegen en metro op 6 minuten lopen.

Prijs van het ontbijt is net te hoog en doordeweeks tot 09.00 uur. Daarentegen kan je ontbijten,na de hotelgasten, in dezelfde ruimte tegen een aanzienlijk lager bedrag.

Rustig gelegen en metro op 6 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Rumoerige kamer, kleine kamer (5m2) en slechte matras

Rumoerige kamer, kleine kamer (5m2) en slechte matras

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Vriendelijkheid

Vriendelijkheid Gratis wifi Gratis parking

• Beoordeeld op: 26 april 2015

Ligging in Wimbledon centrum.

Ligging in Wimbledon centrum. Zeer vriendelijke staff. Propere badkamer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Justin James Hotel