3. Hotelbeoordelingen: Macedonië
  4. Hotelbeoordelingen Hanioti
Griekenland Hanioti Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Athinais Luxury Apartments Beoordelingsscore: 9,7

“Erg schoon, alles ziet er als nieuw uit. Eigen parkeergarage een paar straten verderop. Centraal gelegen in het dorpje.”

• 4 apartments in Hanioti Beoordelingsscore: 8,5

“Centrale locatie naar het café, strand. Groot balkon. Vriendelijk personeel klaar om te helpen. Op deze pro's eindigde.”

• “Het zwembad en het ontbijt”

• Beach Front Casa Elena Beoordelingsscore: 10

“Super schoon huis, heerlijke bedden, alle voorzieningen zijn er. Het uitzicht is waanzinnig, zo'n mooi uitzicht elke dag! Rustig zeewater, erg veilig. Waterschoenen mee ivm de stenen in het water. We kregen een mand vol heerlijkheid toen we aankwamen! Plus gevulde koelkast! En Eleni kwam een paar keer heerlijk eten brengen voor bij de koffie! Ook heeft Eleni ons in contact gebracht met iemand die een boot heeft, wat was die ook ontzettend aardig! Een heerlijke dag beleefd op de boot. Heel veel gesnorkeld, deze periode is het heerlijk om te gaan! Eleni is een "superhost" reageert snel en erg behulpzaam! Haar appartement is echt een aanrader!”

• Dionysos Hotel & Suites Beoordelingsscore: 9,1

“Prima, en uitgebreid ontbijt”

• “Je voelt je net een prinses in dit hotel! Wat een heerlijke hotel. Je wordt super fijn ontvangen en zelfs je koffer wordt voor je uit de auto gehaald. Super schoon, vriendelijk personeel, mooi zwembad met heerlijke ligbedden en het eten was zeer goed! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, echt een aanrader!!!!!!!”

• Ostria Sea Side Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Alles geweldig !!”

• Ampelia Hotel Kassandra Beoordelingsscore: 9,4

“Mooie locatie. Fijn zwembad met bar/restaurantje ernaast dat gehele dag en avond open was. Ontbijt heerlijk en aan het zwembad. Eigenaren waren heel vriendelijk en behulpzaam.”

• Nikiforos Village Beoordelingsscore: 8,7

“Het enige positieve was, nadat dat ik klaagde over onze kamer (vlekken in lakens, een douchekop die je niet op kon hangen), dat we een upgrade kregen naar een iets betere kamer met een goed bed en verduisterende gordijnen. Deze kamer was niet te boeken via booking.com. Het personeel was vriendelijk.”

• Hilltop Beoordelingsscore: 9,2

“Erg netjes en hygiënisch hotel. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Schoon zwembad. Wij waren er eind september, dus voldoende ligbedden. Gelegenheid voor een hapje en drankje bij het zwembad. Bedden zijn prima, kamers en balkon erg schoon.”