2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  4. Hotelanmeldelser for Milatos
Grækenland Milatos Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Porto Bello Hotel Apartments Point fra anmeldelser: 9,3

"Super vært, topklasse"

• "lækkert hotel, dog ligner det at hotellet har været lukket under convid 19. og det trænger til oprydning og generel vedligeholdelse.. billederne på Booking snyder en del"

• Socrates Apartmens & Restaurant Point fra anmeldelser: 9,3

"Helt igennem fantastisk. beliggenhed, mad og simpelhen en tidslomme hvor tiden står stille og nydelse er i fokus"

• Porto Bello Hotel Apartments Point fra anmeldelser: 9,3

"Vi fik tildelt en fantastisk lejlighed med udsigt over en lille havn og det åbne hav, Værtsparret var en dejlig oplevelse, imødekommende og villig til at gøre opholdet til en dejlig oplevelse. Vi havde morgenmad med i bookningen, og igen her var det skønt at sidde og nyde denne med yogurt, hjemmebagt brød, æg, ost, frisk kaffe og frugt m.m.. Til hotellet hørte et stort swimmingpool med saltvand, opvarmet til 27-28 grader, og med et hjørne afsat til vandmassage. Det er et sted vi helt sikkert vil besøge igen. Stedet var valgt med henblik på at besøge øen Spinalonga, hvilket vi gjorde. Der var mange tavernaer i stedets nærhed."

• "Super service altid Meget imødekommende personale. Dejligt at besøge dette hotel"

• Angelika Apartotel Point fra anmeldelser: 9

"Excellent å"

• Villa Thalia Point fra anmeldelser: 8,6

"Skøn beliggenhed i den lille hyggelige fiskerby lige ved sandstranden. Den bedste udsigt man kan forestille sig. Meget venligt og hjælpsomt personale."

• "Høflige personale - dog en smule stresset Faciliteter så som badebassin var fremragende Bar 1-2 mand på arbejde til nok for mange badegæster Den italienske spise sted samt hotellet buffet var RIGTIG lækkert"

De 10 bedste hoteller i Milatos