2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Attica
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Artemida
Grækenland Artemida Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Sun Day Apartments Free Airport Shuttle Point fra anmeldelser: 8,7

"Fin beliggenhed med kig til havet. Shuttle service virkede meget fint, og vi blev både hentet og bragt til lufthavnen - en tur på ca 20 min. Det ville dog have været en god ide at have koordineret et mødested 😀"

• Kristy Point fra anmeldelser: 9

"Hyggelig og god beliggenhed. Hyggeligt med klokke ringen fra kirken. Rent og pæn lejlighed og dejlig altan."

• Albatross Bay Point fra anmeldelser: 9

"Perfekt beliggende, tæt på alt. Strand, indkøb mm."

• Albatross Bay Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt med pick-up / drop-off i lufthavn (mod gebyr). Fin, stor tagterrasse til begge sider."

• Anna's Apartment and Studio Point fra anmeldelser: 9,7

"God morgenmad"

• B.K.group3 Point fra anmeldelser: 9,5

"Meget veludstyret feriehus. Alt til køkken og madlavning. Der var strandhotel, liggestole og parasol, der kan tages med på stranden der ligge 50 m fra huset. Meget venlig vært, der have lavet mad da vi ankom og fyldt køleskabet op"

• Dolphin 2 Point fra anmeldelser: 8,1

"Alt gik fint. Ingen problemer. Afhentning til og fra lufthavne uden problemer. Super tilfreds og vil bruge det igen"

• A.P Seaside Point fra anmeldelser: 8,4

"Beliggenheden var super fin. Tæt på alt. Gode senge. Fint køkken og bad."

• Crystal Home near Airport Point fra anmeldelser: 9,4

"En lejlighed med masser af plads. Alt det udstyr man har brug for i køkkenet. Også til et længere ophold. Alt er skinnende rent og vel vedligeholdt. Dejlig beliggenhed i en rolig sidegade. To altaner så der altid er mulighed for sol eller skygge. Tv og internet meget velfungerende. Værten havde stillet kager, smør, marmelade, olie, salt, peber, kaffe mv. til fri afbenyttelse. Der var endda en lille velkomst drink. Stort soveværelse med masser af opbevaring samt en meget behagelig seng. Et lille men nyt og velfungerende badeværelse. Nem kontakt til værten. Det kan ikke gøres ret meget bedre og vi kommer meget gerne igen."

• Abuelo Apartment Point fra anmeldelser: 8

"Lejligheden ligger tæt på lufthavnen og Artemis byder på både by, strand, tavernaer mm"

De 30 bedste ferieboliger i Artemida

baseret på 24.147 anmeldelser af ferieboliger på Booking.com