3. Beoordelingen vakantiewoningen: Macedonië
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Nikiti
Griekenland Nikiti Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Castristudios Beoordelingsscore: 9,5

“Prachtig uitzicht en heerlijk rustig. Het bijbehorende strandje is een mooie toevoeging op het verblijf”

• Miroes Suites Beoordelingsscore: 9,6

“Heel ruime en nette kamer”

• ANASSA BUTIK LIVING NIKITI Beoordelingsscore: 9,4

“Rustig gelegen, kleinschalig boetiekhotel op korte afstand van het centrum van Nikiti (beach). Vriendelijk en gastvrij personeel, mooi en proper zwembad (hetgeen dagelijks wordt gereinigd). Twee minuten rijden van de haven en de vele eetgelegenheden langs het water. Voldoende parkeergelegenheid aan het hotel.”

• Villa Sara Beoordelingsscore: 9,7

“Verwennerij van begin tot einde. Warme, ontspannen ontvangst. 's Ochtends een bordje vers gemaakte lokale lekkernijen. Mooie propere kamer. Goed bed. Handige parking. Plaats in de douche (niet altijd vanzelfsprekend in Griekenland). Wij waren er begin april en het (verwarmde) zwembad was al open en heerlijk van temperatuur. Pure ontspanning alom, we hebben enorm genoten van ons verblijf.”

• Assano Seafront Luxury Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie is super. Je loopt zo het gezellige centrum in maar je zit niet in de drukte. De kamer zat op de begane vloer waardoor je zo het strand op kon lopen. Heel handig was de buitendouche. Housekeeping was top!”

• Enalia Luxury Living Beoordelingsscore: 9,7

“Zeer schoon. Zeer vriendelijke en gastvrije host”

• Estia House M Beoordelingsscore: 9,6

“Recent gebouw, voorzien van alle gemakken. Was eigenlijk veel te ruim voor ons tweetjes. Je kan er perfect met 6 mensen verblijven. Er zijn 3 slaapkamers, 3 toiletten, en 3 terrassen.”

De 30 beste vakantiewoningen in Nikiti

gebaseerd op 14.282 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com